Missbumblebee Skrevet 30. mars 2006 #761 Del Skrevet 30. mars 2006 Håper du får en fin dag vennen! Nesten helg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 30. mars 2006 #762 Del Skrevet 30. mars 2006 Heisan! Håper lillegutt er i bedre form! Datteren min har også en forkjølelse som har sittet lenge i nå, men ikke så ille at hun ikke kan gå i barnehagen. Heldigvis er det snart helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #763 Del Skrevet 30. mars 2006 miiip: Måtte jo innom på festen din! Koselig at du stikker innom hos meg... LinKri: Han er mye bedre... Blir nok barnehagen i morgen ja! Missbumblebee: De to siste nettene har faktisk ikke vært så verst. Til tross for at han ligget over lengre tid i vår seng... og bare litt i sin egen. Men det kommer seg! Gullet26: Koselig at du liker telleren min. Er veldig fornøyd med den nye egentlig. Litt sommerlig! Cymbidium: Koselig å se deg! ...deilig med fri i dag og imorgen... da er det jo helg for deg nå da jo.... IdaC: Lange jobbedager, som den i går er tunge... men heldigvis er det bare en gang i uka det er så ille... og i morgen er det helg! Missbumblebee: MissS: Binke: Koselig å se deg! Kan tenke meg det er deilig med permisjon nå, ja... Du får slappe av og kose deg så mye du kan... Ting kan jo egentlig skje når som helst nå... Det er din førstemann, er det ikke? Er du spent? Åh.. så moro det blir! Håper du oppdaterer oss her på KG når det begynner å skje noe... Missbumblebee: Ja!!! Nesten helg! Jippi! Fru Blå: Ja, Lillegutt er myyye bedre.... håper datteren din også blir kvitt forkjølelsen etter hvert. Det er kjedelig når de er sånn småsyke over lengre tid... Og snart er det helg, ja! Det gleder vi oss til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #764 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Tuuuusen takk for masse besøk, jenter! Dere er sååå gode! Var innom en liten tur i går kveld... begynte å skrive innlegg også - men plutselig streika hele internett her... Midt i mitt laaaang innlegg - som valig, holder jeg på å si! Huff.... Skriver mer i kveld! Nå skal det snart bli middag her! *edit:trykkleif* Endret 30. mars 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #765 Del Skrevet 30. mars 2006 I dag er det jeg som har vært hjemme med Lillegutt. Har kost oss vi... Lekt med biler og ballonger og diverse... Var en liten tur å besøkte Mamma også - det var godt å komme litt ut. Tror Lillegutt også syntes det var deilig å komme litt ut. Han har jo vært inne siden søndag - sett bortifra tur til legen på mandag. Han er myyye bedre, nesten så godt som bra. Ennå litt hes i halsen. Men nå er i hvert fall matlysten tilbake - og det er betryggende! I morgen blir det barnehage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #766 Del Skrevet 30. mars 2006 Nå er Lillegutt skikkelig sinna Han vil ikke sove i senga si for noe i verden akkurat nå! Sånn pleier vi å ha det de gangene han har vært syk... Blir litt bortskjemt fordi han har fått lov til å sove i senga vår mens han var syk. Går som ikke regel mer enn en kveld før det er greit igjen... Men det er slitsomt mens det står på. Bde for han og for oss. Han hyler.. og vi flyr opp og ned... Nuh... ble det stille gitt... Mannen har akkurat vært oppe hos ham en tur... Lillegutt begynner nok å bli sliten og skjønner at dette ikke går "hans vei"... Stakkars... Jeg liker ikke når han er sånn... men deet gjelder å være standhaftig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #767 Del Skrevet 30. mars 2006 Har forresten glemt å fortelle at puppene mine plutselig har blitt veldig ømme. Når jeg går ned trappene her hjemme - eller løper etter Lillegutt når vi leker, kjenner jeg det skikkelig... Men det er jo sånn det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. mars 2006 #768 Del Skrevet 30. mars 2006 Uff, leit når de små ikke er i humør. Håper han sover godt igjennom natten nå. Og ømme pupper skal visst til har jeg hørt... Mine er ikke like ille lengre, men brystvortene gjør vondt og er ømme ennå. Godt de ikke vokser i samme hastighet gjennom hele svangerskapet, ellers hadde jeg nok blitt sånn og litt til.. Kanskje bare med en tilsvarende kul på magen da... Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2006 #769 Del Skrevet 30. mars 2006 Uff stakkars lillegutt.. Men bra dere sier klart ifra Håper puppene "roer" seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 31. mars 2006 #770 Del Skrevet 31. mars 2006 Full pupp Hvordan har natta vært??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 31. mars 2006 #771 Del Skrevet 31. mars 2006 Endelig fredag; håper du får ei fantastisk helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. mars 2006 #772 Del Skrevet 31. mars 2006 Heia vennen, i dag er det HELG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. mars 2006 #773 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei snuppa! Hvor gammel er lillegutt? Puppene mine er for tiden mindre ømme enn tidligere. Ganske digg egentlig, men merket de er mer følsomme enn normalt. Håper helgen blir som du ønsker og at lillegutt er frisk. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. mars 2006 #774 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei hei! Så bra at lillegutt har blitt bedre nå! Det var godt å høre! Da får dere ha ei kjempefin helg! Kos dere masse og teip fast puppene hvis det blir for ille Det vurderte jeg da de var på sitt vondeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #775 Del Skrevet 31. mars 2006 En kjapp tur innom... er på jobbn... Fikk kjempekoselig sms av venninne K. De skal ha baby i november hvis alt går bra! Jippi! Da får jeg trille-venninne! Og vi får barn i samme klasse! Kjempemoro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. mars 2006 #776 Del Skrevet 31. mars 2006 Så artig å få en trillevenninne da ønsker deg en GOD helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 31. mars 2006 #777 Del Skrevet 31. mars 2006 Så koselig at veninnen din også er gravid. Det er kjekkt å ha en veninne å dele småbarnstiden med, og ikke mindst ha lekekamerater til bebisen. Puppene mine er enda ømme og nå har de gått opp en str. Så jeg må vel kjøpe meg enda en ny BH snart.. Håper du og dine får en kjempekoselig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #778 Del Skrevet 31. mars 2006 Missbumblebee: Ja, ikke nor moro når Lillegutt er lei seg, trøtt og sinna på en gang... Men han sovnet fort i går - faktisk like etter jeg postet innlegget. Sov til og med i sin egen seng til i tre-tida... Tendensen er god! Epica: Lillegutt sovnet... men puppene er like ømme. Kjente det skikkelig i stad, da jeg la meg på magen på sofaen... Gullet26: Håper ikke puppene er fulle ennå... hehe ... Natta ble ikke så verst. Han sovnet fort, fortere enn jeg trodde... og sov ganske så lenge i sin egen seng... MissS: God helg til deg og dine også.... Har vært innom deg med en liten helge- Missbumblebee: God helg, vennen! Murmelmy: Tror ømme pupper er et veldig vanlig fenomen hos gravide... men denne gangen kom det mye senere enn sist. Lillegutt blir 2 år i juni. Han sovnet fort i går... og sov ca halve natte i sin egen seng... I kveld får vi håpe det går enda bedre... han er helt skutt etter barnehagen.... Skytte: Skal nok overleve puppene... Men teipe dem fast? Det var en morsom idé! God helg til deg også! LinKri: Kjempemoro med trillevenninne. Det verste var, at da vi fortalte dem om hemmelligheten vår i magen - så sa de at de måtte rett hjem å starte produksjonen igjen de også... Men så fant vi ut at det egentlig var for sent i forhold til samme fødselsår.... Men tenk at det hadde sneket seg inn en liten gledelig overraskelse! Kjempmoro! De får to tette da... Snaue 2 år mellom... Fru Blå: Ja, kjempekos med baby i K's mage! Alle 'r gleder seg! Ømme og større pupper, ja? Spørs om ikke jeg må gå til innkjøp av nye BH'er etter hvert også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #779 Del Skrevet 31. mars 2006 Tenkte vi kunne ta en liten fest her når jeg runder side 40! Da blir det party!!! hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #780 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Sitter og ser IDOL og spiser "Søppeldynga"!!! Det smakte helt superdupert! Akkurat det jeg hadde lyst på nå! Kjempelenge siden jeg har spist sånn godis... Jonas har akkurat sunget. Kjempebra! Han er nok min favoritt i år! Lillegutt sover ... Imorgen er jeg 16 fullgåtte uker! Endret 31. mars 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå