Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Heia du!!

Skjønner godt at du ikke rekker over alt! Håper jeg en dag skjønner at jeg fikser barn og resten av livet likevell liksom :ler: Men tenk om jeg IKKE gjør det da..... :overrasket:

Godt å være litt sosial ja! Tror jeg må stikke innom arb en tur imorgen!

Men kjenner at det blir ikke så ofte..Vil så gjerne engasjere meg når jeg er der...Og siden vikariatet mitt er utgått,så jobber jeg jo egentlig ikke der mer på en måte...Og det er litt sårt...Men jeg glemmer det fort og er helt med læll!!

Flinke menn er alfa omega!!

Håper du har enfin og frisk dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for 14 uker jeg!!!! Tiden går jo sååå fort (heldigvis). Håper du får en fiiin helg meg mannen og lillegutt :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Missbumblebee: ;)

Fru Blå: Takk for hilsen! :klem:

Skytte x 3: Koselig at du passer på boka mi mens jeg er litt fraværende... :kyss:

Fjellrypa: :klem:

IdaC: Ja, tida flyr... og det er deilig! :hoppe:

LinKri: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 14 uker!!  :klem:

Har du hatt en fin helg?  :kyss:

Neimen, der var Epica også, gitt! :vinke:

Helgen har vært strålende så langt... har tenkt til å fortelle masse jeg nå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det en stund siden jeg har vært innom - men det har skjedd så mye i det siste... og alt er POSITIVT! :smilorange:

I går hadde både mannen og jeg fri fra jobben. Jeg pga 30% reduksjonen min på jobben - mannen pga avspasering... Tenk så passende! ;)

Fikk gjort masse småtteri her hjemme i går på dagen. Ordnet sånn at vaskerommet er i tipptopp stand :danse: og jeg fikk tørka støv i alle de "viktige" rommene, og støvsugd + vaska masse tøy. Mannen vasket også badet, så huset ble helt rent til helga. Deilig.

Så hentet vi Lillegutt i barnehagen i halv to-tida og reiste til foreldrene til mannen. Der overleverte vi en blid og fornøyd gutt som skulle overnatte hos Bestemor og Bestefar... :mrgreen:

Deretter satte vi nesa mot hovedstaden... der vi skulle tilbringe kvelden og natten i hverandres selskap! :hjerter:

Først var vi å spiste deilig TexMex :sikle: Smakte utrolig godt... det er lenge siden jeg har spist sååå masse mat! :ler:

Deretter tusla vi litt i byen, før vi gikk på Oslo Nye Teater og så Westside Story! Det var en utrolig bra forestilling, men masse imponerende dansing. :danse:

Etter forestillingen gikk vi på den puben som etter vår mening har best utsikt i hele byen - Summit 21. Der koste vi oss med utsikten, hverandre og litt å drikke. Mannen tok en pils og jeg fikk en stawberry dacari uten alkohol. :sikle: Det var som å få et stort glass med sommer! :sjarmor: Vi ble ikke så lenge...

... tuslet heller tilbake på hotellet... :kline:

;)

Vi koste oss i hvert fall verre... Det var veldig deilig med et barnefritt døgn med masse tid til hverandre... Men godt å se Lillegutt igjen på formiddagen i dag... :)

Kjempesnilt av svigermor og svigerfar å gi oss en så fin julegave - inkludert barnevakt! Superdupert!

Som dere skjønner har helgen så langt vært fortreffelig! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å fortelle at jeg fikk brev fra sykehuset i dag.

Ultralyd 20. april! :hoppe:

Det er 1 mnd i morgen! Og da er jeg 18 uker! :overrasket: Tida flyr!

*gleder meg allerede*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Wow.. For en deilig helg! :hjerter_rundt:

Godt å høre kjærligheten blomstrer og at du har kost deg! :klem:

Så gøy med UL snart da! :hoppe:

Er formen bra? :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten søndagshilsen! (Har endelig tid til å legge igjen litt spor...)

Så flott presang fra svigermor og svigerfar! Deilig med litt overskudd i hverdagen, sånt kan man leve lenge på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!!!

Sååå herlig dere har hatt det!! Åååå...blir helt åååå jeg!!

Gleder meg til vi får penger til en liten sånn romlemantisk tur! For det hjelper på det!

Snille svigersene dine :klappe:

Det er deilig med rent hus til helga ja?! Bare det å VITE at man har rent hus og ikke minst kommer hjem til rent hus,det er utrolig herlig!

Må ha en superfin søndag nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen avtar for de fleste: 11. mars, 2006

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 18. mars, 2006

Fosteret svelger og tisser: 1. april, 2006

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 29. april, 2006

Fosteret begynner å høre: 20. mai, 2006

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 17. juni, 2006

Mange fostre legger seg med hodet ned: 22. juli, 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Jeg som hadde skrevet et lang innlegg, så forsvant det!!! :overrasket:

Men kort fortalt

:hoppe: for ultralyd og kjenning i magen!!!

:tommelsmil: For herlig romlemantisk døgn!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...