Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

engi me logre hunden :sjarmor: vår på forrige side at det er nok nit og hadde det ikke vært bra hadde de sagt det...husker ikke i farta hva det er..skal på jobb ikveld skal sjekke da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så fiiin mage, og sååå stor, nå begynner det endelig å synes på oss :)

Så kjedelig at formen ikke skal være på topp. Men som flere andre har sagt, det er viktig å tenke på seg selv, jobben klarer seg uten oss en stund (det tok meg en stund å innse det, men når en endelig gjør det, er det utrolig gor følelse). Det at du ikke kastet opp i går har helt sikkert mye med at du tok det med ro å gjøre. Håper du klarer å hente deg litt inn de nærmeste ukene.

:klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missbumblebee: :klem: Ja... den har begynt å ta form... men så har jeg jo litt ekstra fra før + at det er andremann, så... :sjenert:

Gullet26: Aner virkelig ikke hva nit er fornoe... men regner da med at jeg ville hørt noe hvis det ikke var bra, ja... :klem:

IdaC: Vi får tenke på oss selv ja... jobbene bare MÅ klare seg uten oss for en liten stund. Jeg skal tilbake på mandag jeg da... Magen ja.... du må ta bilde du også da... vi er jo ca like langt (du ligger vel litt foran) - moro å sammenligne... selv om man egentlig ikke skal det... vi er jo så forskjellige vi mennesker. Dessuten venter jo jeg nr. 2... :klem: til deg!

I dag bare MÅÅÅÅ jeg finne ut hva jeg skal ha på meg i begravelsen i morgen.... :sjenert: Gruer meg for å gå... men det blir godt å ta en skikkelig avskjed...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning sunshine!!

Sitat værmeldingen;"ingen ting å utsette på været i NordNorge :sjarmor: "

Og sol gjør en frossen sjel glad!! Så da må jeg rundt å spre litt glede mens det spraker i ovnen og varmen setter seg i veggene!

FIIIINE MAGEN JA!!! Så koselig! Mager er fasinerende...Tenk at man skal bli så opptatt av andres mager :ler: Morsomt å være gravid gitt!!

Og nå er kontroll 1 overstått og du har hørt den herlige lyden av hjertet :hjerte:

Det er jo bare best!!

Godt du får tatt deg litt inn nå,pass på kroppen! Og ha en strålende dag!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Koselig med litt ekstra varme... Her er det -6 grader og helt overkommelig. Det snør... håper bare det ikke fortsetter så lenge - har lyst å slippe det totale måkekaos igjen... :ler2:

Fint å høre at det er flere som blir fasinerte av mager... ;) De er jo så fine... og så ulike... Da jeg var helt ny-gravid så jeg mager overalt - plutselig var "alle" gravide og hadde digre mager... bare ikke jeg.... Men det kom sikkert av at jeg ønsket å fortelle det til alle og vise fram en mage jeg også - men så var det litt tidlig... :sjenert: Nå er jeg ikke så redd for å fortelle det lenger... Nå håper jeg virkelig at alt skal gå bra.... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble dobbelt innlegg, gitt... Syntes det skjer oftere med det "nye" forumet...

Jaja... nå blir det litt :husarbeid: her i gården... :smilorange:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: :ler2: Ser ikke egentlig på meg selv som noen husmor, men... ;) Er ikke så flittig med støvfilla, gitt... :kyss:

iss: Du skal se din mage kommer så fort så. Nå vet du i hvert fall at dere KAN lage barn... kanskje en liten trøst, men... :sjenert: Håper du etter forholdene har det bra. Koselig at du stikker innom. :klem:

Har fått vaska litt tøy i dag. Ellers har jeg kjørt broren min på toget og vært en liten runde i byen å plukket opp et par ting vi trenger. Kjøpt refill til Sangenic-bøtta, levert et håndklestativ som ikke passa på badet og kjøpt litt mat.

Nå har vi akkurat spist deilig fiskegrateng (sånn fra Enghav med hel laksefilet i bunnen :sikle: ) med fersk pasta... Smakte godt - men jeg fikk ikke i meg så mye.

Da jeg var å handla kjøpte jeg en sånn ferdig sjokoladekake med glasur fra Bertha eller no'. Sånn som bare skal varmes i ovnen i 5 minutter... Litt lat på bakefronten med andre ord... :sjarmor: Skal bli digg med sånn kake i kveld... I går kveld hadde jeg nemlig såååå lyst på sjokoladekake (ikke sjokolade - bare sjokoladekake). Var nesten så jeg sendte mannen til byen for å skaffe... men greide å styre meg... :ler2: Men ikveld... :sikle:

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, den fiskegratengen må jeg prøve å finne. Var på leting etter litt andre typer fiskemiddager til variasjon, så det ikke blir kokt torsk hver gang. Har ikke lyst til å bli lei av det ved å spise for ofte, for det er bare helt nydelig.

Kjempefin mage! :klem:

Det slår meg hver gang hvor utrolig fantastisk dette er. Det er en baby inni magen!! Et lite menneske. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert: glemte å sjekke nit på jobben i går sorry!!!Mye syke folk og det kokte helt bort...men er ik fali hvertfall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen vennen! Håper du får en strålende dag og at det er like mye sol hos deg som det er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!!

Så på sånne kaker igår jeg også!! De haddeen sånn gulrotkake! Men fant ut at da kom jeg til å spise hele kaka alene i helga...........Og det er jo ikke heeelt bra for formene :ler:

Nå kom jeg på at jeg har klær i maskinen som er ferdig! Var jo oppe før sola idag også jeg....Men imorgen skal jeg altså sove! Dermed basta!

Håper alt er bra og at helga blir superduper! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakao: Ja, den fiskegratengen bør du prøve. :sikle: Veldig rart det at faktisk er en baby inni magen... hihi... :grine2:

Grooo: :hjerter: Baby i magen er toppers!

Missbumblebee: Takk for klem - en right back at ya' :klem: Sol ja.... :Nikke: Har vært flott i dag... deilig... Kaldt men ikke fullt så ille når det er sooool! ;)

Gullet26: Ikke no' krise med "nit".... :klem: Men takk for at du engasjerer deg. :Nikke: Mye sjuke folk? Ja, da har du vel nok å gjøre.... ;)

Skytte: Var "helt grei" den sjokoladekaka... men blir aldri det samme som hjemmelaget, nei.... Kanskje gulrotkaka er bedre... :sikle: Huff, nå fikk jeg lyst på gulrotkake også... :sjenert: Håper du får sove leeenge i morgen tidlig da... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i begravelse til morfaren til mannen idag.

Det gikk fint og var en vakker sermoni. Men er jo alltid veldig trist da... Men, nå har han fått hvile...

Dro innom Ikea på vei hjem for å koble av litt. Fikk kjøpt et par skaper og dører vi mangler for å fullføre vaskerommet. Så nå er det i boks.

Får skrive mer i morgen... da er jeg forresten 13 uker! Og begynner på min 14.! God følelse!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...