Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve meg på en liten tur i butikken før jeg reiser til legen. Trenger noen få matvarer som det er veldig greit å ha i hus. Må komme meg avgårde snart... men må vente på en vaskemaskin først. Vil ikke at ullgenseren til mannen skal ligge i maskina helt til jeg er tilbake...

Huska faktisk å tisse på glass i morges også.... Er alltid så redd for å glemme det når jeg skal på kontroll...

Er ganske spent på kontrollen faktisk. Om hun lytter etter hjertet og hva hun sier om tilstanden min. Formen er fin nå... men den er jo så fryktelig varierende... :sjenert:

Kommer innom med rapport fra legen etterpå...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HOHO FOR 30 SIDER!!!!

Men huff og huff for den formen din..........Ikke bra ikke bra......

:klem::klem::klem:

Skjønner godt at du får litt sånn panikk ang jobben og elevene dine,men du...tror du de vil ha en frisk lærer med en glad bebis,eller en syk stresset lærer med dårlig samvittighet for for dem........?

MÅ tenke på ditt eget beste vennen!! De vet hva du er god for og at du er flink og pliktoppfyllende til vanlig! Er bare at akkurat nå så har du en veldig god grunn for ikke å ha det helt bra,samtidig som at magesjauen kom litt ubeleilig da..Men så er vel det aldri særlig beleilig heller..?!

Er så spent å høre hva legen sa!! Og om det ble hørt etter hjertet!!

Trist med dødsfall ja..Det er det alltid..Men noen liv ender mens andre såvidt er begynt.. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: :kyss: Du er søt og god å ha du... ;) Du har nok helt rett i det med å ta hensyn til meg selv og den i magen... :Nikke: Prøve å "glemme" det jeg "burde ha gjort" hele tiden...

Gikk fint hos legen.

Vekt: -2 kg (totalt)

Blodtrykk: 110/70

Hb (hva betyr egentlig det?): 13.5

Urin: Står det "Kit 1+" mon tro? Hva betyr det da?

Fosterlyd: JAAA! :hoppe:

Vi fant :hjerte: -lyden ja! Jippi! :hoppe: Alt er bra der inne!

Målte ikke SF.

Fortalte om den elendige formen og alt som er skjedd. Fikk sykemelding ut uke og en gradert sykemelding på 30% i to uker etter det...

Nå må jeg kose litt med Lillegutt før han skal i køya...

Skriver sikkert mer senere....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for hjertelyd!!!

Hihi! :hoppe:

Akkurat vært HER inne og reservert meg og mannen mot telefonsalg. Skulle gjort det for 100 år siden... men NUH er det i hvert fall gjort... :Nikke:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bestilt meg abonnement på bladet "Gravid". Det vil si, jeg har bestilt 3 nummer da. Har ikke helt skjønt om det kommer hver måned eller annen hver... bare at det skulle passe med tre blader om man har 4-5 mnd igjen...

Gleder meg til å få det første bladet i posten... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer det no' muffens her på KG! :overrasket:

Sidene blir helt annerledes plutselig.... og det tar lenger tid å komme inn i dagbøkene - litt kjedelig... Hmmm.... :icon_question:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forumet som har endret useende!!

Tar vel litt tid før alt er oppe og går som normalt....

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hb= jerninnholdet i blodet ditt og det var kjempe fint,kit -1? tar ofte u-stix på jobben men kan ikke huske at det står kit no sted..I hvertfall man har mer sukker og eggehvite i urinen når man er gravid og det slår letter ut på de testene trenger ikke være tegn på noe osm helst for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen! Så deilig å høre hjertelyden!! Jeg fikk se at det hjertet slo i går jeg, tenk når jeg også får høre.... *drømme*

Godt du fikk sykemelding en stund til da, det var nok det lureste!

Nå har jeg også reservert meg for reklame og salg, det var ikek dumt gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Ja... skjønte det var noe på gang. Leste litt i de andre trådene og der var det jammen meg mange meninger om det som skjer. Syntes det ser greit ut nå - bare synd man ikke kan ha favorittene oppe og samtidig se "hele" KG. I hvert fall kan i hvert fall ikke jeg... :klem:

Gullet26: Hb er jerninnholdet. Da har jeg lært noe i dag også... :bukke: Er ikke helt sikker på hva det står under urin - skal heller spørre på neste kontroll.

Gikk greit å få Lillegutt i barnehagen i dag. Vi sov helt til halv åtte. :sove: Deilig! Har fått spist uten problemer og merker ikke noe til kvalmen i dag. Sikkert fordi jeg ikke stresser og kan ta ting i mitt eget tempo.

Får besøk av venninne I etterpå. Blir koselig. Veldig lenge siden vi har sett hverandre. Hun skal komme i 11-12-tida, så tenkte jeg skulle steke noen rundstykker og by på lunsj. Gleder meg.

Ellers er dette "oppgavene" for resten av dagen:

- Vaske kokvask (hvitt).

- Vaske kokvask (håndklær).

- Skifte på sengene.

- Vaske sengetøyet.

- Lage middag til mannen kommer hjem.

- Finne ut hva jeg skal ha på meg i begravelsen på fredag.

Håper alle får en fin dag! Min ser lovende ut... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var Missbumblebee-vennen også jo! :vinke:

Sikkert ikke dumt med sykemelding, nei. Selv om jeg får litt dårlig samvittighet for at jeg nå er i så god form igjen. Men skulle jeg på jobben kan du banne på at det hadde vært andre boller... :Nikke:

Hjertelyden er fantastisk. Men det er jo helt toppers å se det også da.... :hoppe:

Kjempelurt å reservere seg. De ringer jo i tide og utide... Håper det ikke tar så lang tid før vi merker virkningen... Tror jeg leste på den sida at det ikke skulle ta mer enn 3 mnd... :sjenert: Den som venter på noe godt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med legetimen og fosterlyd! Og godt med sykemelding, det høres ut som du trenger det! Må passe på deg selv, vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Myztica

Så gøy å høre fosterlyden da!! :hoppe: Gleder meg allerede til neste kontroll, da jeg får høre hjertet igjen. Blir så facinert av den lyden :ler: Bra at du fikk sykemelding og at legen tar deg på alvor!

"kit" har ikke jeg heller hørt om... Og jeg tar jo urinstix på jobben jeg også! :klø: Det må da kanskje være skrivefeil da? For det er jo noe som heter nitrit, og forkortes nit. Går for det jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epona: Tusen takk! :klem: til deg også... ;)

Fjellrypa: Koselig å se at du stikker innom. Fosterlyd er alltid helt fantastisk! :hjerte:

LinKri: :hoppe: litt for fosterlyd igjen jeg... Var så moro å høre... Hvis det står "nit" - hva er nitrit da? Noe som er farlig å ha i urinen? :sjenert:

Kjempekoselig med besøk av venninne I! Prata og koste oss og spise lunsj... Akkurat som før... :) Ho ble også med å henta Lillegutt i barnehagen. Han syntes jo det var sååå stas og begynte å gjøre seg litt til med en gang, lille søtnosen... :ler2:

Er det noe på TV i dag, tro? *tv-slave* :sjenert:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er dette "oppgavene" for resten av dagen:

- Vaske kokvask (hvitt). Gjort.

- Vaske kokvask (håndklær). Gjort.

- Skifte på sengene. Gjort.

- Vaske sengetøyet. Gjort.

- Lage middag til mannen kommer hjem. Gjort (ble lasagne).

- Finne ut hva jeg skal ha på meg i begravelsen på fredag. Utsatt til imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...