Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på "Skal vi danse - Trinn for trinn".

Kan noen fatte hvorfor den klovnen, Blomster-Finn går videre hver uke? :ler2:

OK - han er en artig skrue... men herregud... noen dansegud er han absolutt ikke! :ler: Ikke det at jeg hadde gjort det no' bedre, men... Makan til kløne... :grine2:

Jeg er i kjempeform igjen! :hoppe:

Deilig at det var så fort over... Skal på jobben i morgen, og så er det jo helg!

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På jobben.

Gik fint å stå opp i dag. Ikke kvalm eller noe.. og det var lyst og frisk ute... Starten på en fin dag... Tidlig ferdig i dag... Deilig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med en fin start på dagen. Håper du har hatt en fin dag på jobben. Ønsker deg en god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei!!!

Så bra å høre at formen har kommet seg på topp igjen nå!! Intet er bedre!

Og så var det nok fint å få fortalt det ja! Og spes når man får så koselige tilbakemeldinger!

Får håpe dere får ei riktig så fin og frisk helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissS: :klem:

iss: :klem:

IdaC: :klem:

Skytte: :klem:

Missbumblebee: :klem:

Tusen takk for koselig meldinger, jenter!

Har ikke hatt no' særlig tid til å være på KG i det siste... men sånn er det bare innimellom... Får ta det igjen etter hvert! :Nikke:

Formen er på topp igjen! Det er bare matlysta som ikke har kommet riktig tilbake! Men får i meg litt - og det er det som teller.

God helg alle sammen!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker! :hoppe:

Tusen takk jolie! Det er noe rart med å tippe over til det uketallet! Håper alt fortsatt går bra fremover... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Søndag.

Knallvær! Masse snø, sol og temperaturen har tippet over null.... :smilorange:

Sov kjempegodt i natt... og våkna plutselig litt på seks imorges at jeg måtte sånn på do.... Den do-flyinga har ikke gitt seg ennå... men det går vel snart over?

Var godt at det var søndag og jeg kunne krype tilbake i køya igjen.... :sjarmor:

Gutta mine driver nå å sparker fotball med en badeball i stua... Det er så stas og Lillegutt hviner av fryd. Han har skikkelig sparketeknikk allerede... kastehånda også forresten... går litt i bade fotball og håndball her... :ler2: Åh... :hjerter: De er såååå nydelige.... :hjerter_rundt:

Snart skal vi ut i finværet. Tenkte å sette Lillegutt i voksipose på akebrettet (sånt med ryggstøtte for litt mindre barn) og tusle en tur... Kanskje en tur til Mams og Paps... får se hvor langt vi får lyst til å gå... skal jo hjem igjen også... ;)

Ha en fortreffelig dag alle sammen!

:sjarmor:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: For en koselig dag i heimen!! Så søte karer da!

Her er det også sol og et fortreffelig vær! Godt for kropp og sjel!

Doflying ja...Joda...jeg var så glad når jeg mente det hadde blitt bedre...Så synsjeg det har blitt enda værre :overrasket: Var sikker på at jeg hadde uvi,men neida...Slitsomt for ei stakkars blære :ler:

Begynner magen å titte frem nå? Den kommer vel tidligere med nr to?

Ha en super søndag ute! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...