Cr@sh Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #521 Del Skrevet 24. februar 2006 LinKri: Nytt bad er toppers! Begynte på oppussinga forrige fredag - så ca 8 dager på hele badet er beregnet, og det ser det ut som vi når... MissS: Tusen takk for Sender en i retur også :klem2: iss: Koselig med et lite spor i dag i hvert fall... God helg til deg også! Kakao: Takk det samme! Ja, oppussinga gikk i ene fart - og godt er det. Er begrenset hvor lenge man har lyst til å "bo" hos foreldrene sine igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #522 Del Skrevet 24. februar 2006 I dag er flisleggeren ferdig, og badet ser kjempeflott ut. Nå er manne og engle-Pappa'n min i gang med å henge sette opp baderomsmøblene, sånn at det er klart til rørlegger og elektrikker kommer i morgen! Blir veldig fint. Og jeg gleder meg stort til å flytte hjem igjen til "et halv nytt hus"! I kveld skal jeg kose meg med Idol sammen med Mamma... og imorgen blir det en god del vasking og sånt hjemme... Blir utrolig mye dritt og møkk av oppussing... Fikk forresten vasket ned hele soverommet vårt i dag. Hadde masser med krefter og pågangsmot - deilig! Har skifta på senga, tørket støv, rydda og støvsugd. Så når vi dro hit til Mams og Paps i stad så lukket jeg døra godt inntil - et rom mindre å gjøre reint! En kjempenyhet: Favorittbroren min (har bare han da... ) har kjøpt seg drømmeleiligheten sin! Han har ventet i 10 dager for å få vite sikkert at den er hans. Det er nemlig i et borettslag - og da må man vente for å se om noen vil benytte seg av forkjøpsretten/annsiniteten (skrives det sånn?) sin! Men neida... den er broren min sin nå! Jippi! Han er helt i 7. himmel! Og det skjønner jeg veldig godt! Drømmeleilighet på drømmested! Kos dere i helga alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. februar 2006 #523 Del Skrevet 24. februar 2006 Innom for å ønske deg en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #524 Del Skrevet 25. februar 2006 Fra 11 uker til 11 uker og 6 dager av svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. februar 2006 #525 Del Skrevet 26. februar 2006 Hvordan er badet blitt nå? (Jeg er supermisunnelig altså!!!) Håper dere har hatt en finfin helg til tross for arbeidet som følger med oppussing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #526 Del Skrevet 27. februar 2006 Missbumblebee: Tusen takk for hilsner. Kjempekoselig! Ja, da var badet ferdig og vi er hjemme igjen. Deilig... Var ferdig i går da... Nå mangler bare noen lister i taket og speilet (som vi hadde fått laget bittelitt for stort), og det kommer i løpet av uka. Blir sååå bra! Vi er stortfornøyde! Ellers hadde jeg min første dag på jobben etter sykemelding og vinterferie i dag. Bare jeg kom meg på jobben, så gikk alt bra. Men morgenene er ikke akkurat trivelige da... jo selvfølgelig i dag morges... og da ble ting veldig hektisk. Men vi kom oss jo avgårde! Og jeg har hatt en ok dag på jobben. Matlysten har vært helt borte i dag... men det er jo ikke uvanlig... Ellers intet nytt... merker bare at jeg ikke har så mye tid til å være på KG når jeg jobber... men det er vel mest nå i starten. En god del å ta igjen - både når det gjelder planlegging og retting på jobben. Men vips... så er tidsaspektet tilbake til normalen igjen... Dere får bære over med meg så lenge... Men MÅ jo bare innom hver dag da... Hilse på alle KG-jentene... Alle må ha en gooood uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. februar 2006 #527 Del Skrevet 27. februar 2006 Pass på å ikke slite deg helt ut da vennen! Ikke gøy å begynne dagen med kvalme og oppkast, får håpe du snart slipper unna den kvalmen! Ha en fin uke du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. februar 2006 #528 Del Skrevet 27. februar 2006 Heia vennen! Passe på kroppen nå!! Du vet at vi er her og lager leven i boka di uansett vi! Om du vil ta deg noen fridager fra kg så skjønner vi det! Det viktigste er at du får hvilt deg nok vettu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. februar 2006 #529 Del Skrevet 28. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. februar 2006 #530 Del Skrevet 28. februar 2006 Ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. februar 2006 #531 Del Skrevet 28. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. februar 2006 #532 Del Skrevet 28. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mars 2006 #533 Del Skrevet 1. mars 2006 Ha en fiiiiin fiiin dag!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. mars 2006 #534 Del Skrevet 1. mars 2006 Kjenner til den med ikke å ha tid til KG når mann jobber, tiden strekker rett og slett ikke til. Gratulerer med nytt bad! Håper du får en fin dag i dag, og at kvalmen gir seg snart. Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #535 Del Skrevet 1. mars 2006 Tusen takk for mange koselige hilsner i boka mi - det varmer! til Missbumblebee, Skytte x 3, La Traviata, LinKri, iss, IdaC. Så var jeg hjemme fra jobben igjen! Begynte med at jeg kastet opp i går morges ogå på skolen i går og når jeg kom hjem, så kom det bare mer og mer... Jeg kasta opp i hele går ettermiddag og kveld. Dvs, det var jo ikke så mye som kom opp etter hvert... men det å brekke seg er søren ikke noe godt det heller... Snakka med legevakta i går kveld - jeg fikk jo ikke i meg væske eller noen ting... men de sa at det ikke var noe farlig med barnet. H*n vil ta det h*n trenger uansett... Verre for meg! Har nå ikke spist noen ting på over et døgn - men har fått i meg masse drikke. Snakket med legen min i dag også... og hun sa jeg ikke burde være så gira på det med å spise - det var drikke som var viktig. Veldig viktig. Er oppegående nå, men må stadig legge med nedpå - eier jo ikke energi. Men har sagt i fra på jobben at jeg ikke kommer i morgen og kanskje ikke fredag. Skal til legen på kontroll til tirsdagen... så da tror jeg vi må diskutere om jeg evt. bør ha en gradert sykemelding... Vi får se... Det jeg har hatt nå er i følge legevakta trolig et magevirus som er ute å går... men uansett, så har jeg kasta opp hver dag før jobben - og det blir man jo så sliten av. Mat vil ikke inn, og energien uteblir... Huff... dette ble mye klaging... Er så redd for at de skal syntes jeg er en pingle på jobben... Men jeg må jo ta hensyn til meg selv... Æsj... jeg liker ikke dette, jeg... Fikk jobbet to dager etter sykemeldinga og ferie - før det var på'n igjen! Kommer innom igjen når jeg orker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. mars 2006 #536 Del Skrevet 1. mars 2006 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 #537 Del Skrevet 1. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 2. mars 2006 #538 Del Skrevet 2. mars 2006 kvalme er ikke no oki ikke tenk på jobben ,tenk på deg selv og nurket i mavne!!Go bedring og ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 2. mars 2006 #539 Del Skrevet 2. mars 2006 Næmmen vennen da! Så leit at du er så dårlig. Håper du snart blir mye bedre! Og det er nok kanskje ikke dumt med litt sykemelding når du ikke er i slag, man er ikke pinglete av den grunn altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #540 Del Skrevet 2. mars 2006 MissS: iss: Gullet26: Missbumblebee: Dere er så søte 'atte! Jeg er mye bedre i dag... Heldigvis! Har akkurat fått i meg to knekkebrød og en kopp varm sjokolade - det er det eneste jeg har spist på over ett døgn. Håper det hjelper på energien... og at jeg får beholde det... Ble litt lettet i går ettermiddag... sendte nemlig mail til mine to nærmeste sjefer med info om sykdommen og at jeg måtte ta ekstra vare på meg selv pga graviditeten... Også fikk jeg to kjempekoselig meldinger tilbake, der de skrev at jeg absolutt måtte ta vare på meg selv nå - og at det var veldig hyggelig å høre om familieforøkelsen. Det er deilig å ha sluppet katta ut av sekken på jobben også... Nå håper jeg bare at den lille i magen har det bare bra - til tross for noen strabasiøse dager... Men den er nok godt beskyttet der inne... Åh... jeg håper alt er bra... Jeg får se an litt om jeg går på jobben i morgen... Det er sikkert fornuftig av meg å ta det rolig i morgen også... og heller komme tilbake for fullt på mandag igjen... men vi får se.... Hei så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå