Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppdatering:

Flisleggeren er ferdig med å legge veggfliser og har lagt gulvmembran.

Det vil si at alt er klart for gulvflisene i morgen og fuging på fredag! :hoppe:

Det blir kjempefint! Og hever de andre rommene som vi nylig har pusset opp, enda mer! :danse:

Mens flisleggeren holder på, har mannen min og Pappa'n min begynt på et nytt prosjekt. Nemlig vaskerommet. Hr lagd benk over vaskemaskinen og felt inn en utslagsvask (sånn som er typsik for vaskerom - supert til å skylle parkdressen og gummistøvler i), Rørleggeren som kommer lørdag, skal sette opp vaskeromsbatteri. Etter det gjenstår det bare en tur til Ikea for å handle inn skaper til å ha over benken. Dette blir bra!

Tenk; vi får "nytt" vaskerom i tillegg til bad! :hoppe::danse::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe! Den var søt ja!!

Og så superdupert dere får det altså!! Elsker når liksom alt er blitt skikkelig fint og sånn som man vil ha det!!! Så man kan ordne og rydde og føle at nuh ble det bra ja!!

Jeg vil også på IKEA................... :grine: Kan du sende IKEA nordover...?!

Ting og tang avd værtfall?! Og barneavd...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg kanskje skulle lese ferdig på den forrige siden!

Så morsomt med magen!!! Har blitt helt tullete etter mager jeg! Koser med min egen hele tiden og syns det er kjempemorsomt å se bilder av andres mager!

Min har kommet litt frem ja! Og det føles så bra!

Og bra at du har en ekstra uke å få slappet av på! Litt dumt for barn og venner landet rundt at ikke vinterferien er samtidig...Her har de ikke ferie før om 14dager...Og da er det jo bare en mnd til påskeferien...Men,men!

Oh no.....vettu hva? Jeg har lyst på sjokolade.............Det er mange mange år siden sist jeg hadde lyst på sjokolade.....Men nå sitter jeg bare å tenker på det...med nøtter i...mmmm...men det reagerer jeg jo på!!

Og selv om jeg nettopp har spist middag,så er det ulig jeg må ha ei skive med nugatti.....................Hjelp!!

Også babler jeg igjen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Så superheldig du er som både får nytt bad OG nytt vaskerom... Det vil jeg også ha!!!

Håper du har en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres flott ut med nytt bad og vaskerom, vi driver og pusser opp vaskerom her og men det stopper vel opp litt nå.. Tusen takk for hyggelige hilsner i boka mi. Er virkelig glad jeg har den lille sprellemannen i magen nå, var deilig å helle nedpå en flaske julebrus og kjenne at han ble "vill" der inne *ler* Føltes litt greiere å være her alene mens mannen er på sykehus da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte forresten svenske Gravid-bladet i dag, og likte det veldig godt. Så hvis man har lest ut det norske fort (som jeg gjorde...) synes jeg absolutt det svenske var verdt pengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Bare bable i vei du :ler2: Bare koselig det!!! :Nikke: Mager, ja... Jeg veit... Det er så moro. Jeg ser dem overalt nå - akkurat som hodet mitt er innstilt på å se alle som er gravide... ;) Sjokolade? :forvirret: Der har jeg det motsatt av deg... Kunne spist sjokolade omtrent hver dag før jeg ble gravid - nå orker jeg ikke tanken på det en gang... :ler: Det skjer så mye rart med kroppen! ;) Enig i at det er kjipern at ikke alle har tilgang på Ikea. Men kan du ikke ta en sånn Ikeatur med fly? Hørt at det arrangeres innimellom. Koster så godt som ingenting og er i Ikeas egen regi.... :ler2: Kanskje det er slutt på sånt? Men det var i hvert fall en mulighet for et par år tilbake... :Nikke:

Missbumblebee: Jeg veit! :sjarmor: Veldig heldig! Og så har jeg noen kjempesnille mannfolk rundt meg som tar det meste av jobben. Det liker vi! :ler2:

Grooo: Ja, det er deilig å pusse opp. Blir så mye mer moro å holde det i orden og fint etterpå. Badet vårt så ikke ut - så det var heller ikke no' artig å vaske det. Vi gjorde det selvfølgelig for det... Men nå, derimot - blir det andre boller. Nå blir det moro! :Nikke: Huff... Jeg likte ikke helt det med mannen din, og jeg håper han kommer seg på beina kjempefort.

(((((((((((((((((mannentilGrooomåblibra-vibbbe))))))))))))))))))))

Skjønner godt at du gleder deg over den lille i magen når du blir sånn alene... Da er man liksom alene, men ikke ensom - hvis du skjønner? :sjenert:

Svenske "Gravid" var jo en god ide... det skal jeg jammen kikke på neste gang vi er nedover... :klem: til deg... Og God bedring til mannen din!

Grace: Heia Grace! :vinke: Koselig at du stikker innom. Gir meg egentlig litt dårlig samvittighet - for det er vel en god stund siden jeg har besøkt deg.... :sjenert: Men kommer snart innom en tur, jeg... Det står bare bra til her i gården. Både med meg og den lille. Har vinterferie nå.... og går egentlig å gruer for å begynne på jobben igjen på mandag. Men det går sikkert bra... :Nikke: *tenke positivt* Men det er noe spesielt med det å være så lenge borte (2 uker sykemelding og 1 uke ferie) - har aldri skjedd meg før... Håper alt er bra med deg også.... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Nå er jeg her igjen!! For å se hva du bedriver tiden med!!

Ikke gjort noe idag jeg,bare kost meg her inne!

Håper du har det bare fint! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Deilig å bare kose seg da... :hoppe: litt for dine 17 uker her inne hos meg også, jeg... ;)

I dag sto jeg opp kl 0900 og spiste en kjapp frokost (en brødskive med eplemos var alt som gikk ned). Så kjørte jeg en kjapp tur herfra (er jo hos Mams & Paps ennå) og bort til oss og fikk vaska litt tøy.

Så reiste jeg tilbake hit og så skiskytterstafetten for damer... som selvfølgelig gikk til helvete! :ler: Men ett lyspunkt var det da... og det var at jeg så svigermor og svigerfar på TV'n. :ler2: Det var sååå rart.... Selv om jeg så etter dem hver gang publikum ble filmet - så hadde jeg liksom ikke forventet å se dem... Artig!

Nå har mannen og jeg vært en liten tur og handlet inn litt mat... og hentet Lillegutt i barnehagen. De har bakt fastelavensboller i dag! :hoppe: ... og Lillegutt kunne stolt vise til to stykk søte små boller i en pose på plassen sin... :hjerter: Han er bare så skjønn!

Nå skal vi straks spise kylling-og-kalkun-pølser med potetsalat og lompe. Håper det smaker meg. :Nikke:

Forresten så er flisleggeren ferdig med gulvet nå, og kommer kun tilbake i morgen for å fuge! Jippi! Så er et bare å sette opp baderomsmøblene, og på lørdag blir det do - når rørleggeren kommer. :hoppe::danse::hoppe:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :klem:

Så utrolig deilig med nytt bad! :tommel:

Høres ut som det blir riktig fint hos dere.

Fastelavensboller har Brage også bakt i dag! Og det var en bolle igjen til meg da jeg kom og henta i ettermiddag også - kjempegodt! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Good morning!!!!

Effektiv dag du hadde igår! Og en herlig premie du fikk da! Boller er jo ikke å forakte liksom :sjarmor:

Men så bra med badet da!!! Må være den raskeste oppussinga jeg har hørt om!!

Sikkert pga jeg er vant til at her i huset går alt i sirup..........Sambo har det ikke travelt nei!!

:ler: Så gøy å se svigers på tvn ja!! Er ikke hver dag man opplever det!

Får håpe dere får ei superduper helg nå!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata: Ja, nytt bad her helt toppers! :hoppe: De barnehagebarna våre er så nydelige da... Lage boller til mamma'ne sine... :ler2: Lillegutten min koser seg i hvert fall i barnehagen - og det er veldig betryggende for meg og Pappa'n... :Nikke:

Skytte: Raskeste oppussinga? :overrasket: Jøss.... :ler2: Joa.. det har vel egentlig gått veldig radig. Nå er flisene og fugene helt ferdige og i kveld blir det å sette opp baderomsinnredning! :danse:

IdaC: Helge- :klem: til deg også! Koselig at du stikker innom ;) Gleder meg virkelig til badet blir "vårt" igjen... Nå har det jo bodd flisleggere der inne i tre dager... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...