Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

*mimrer* jeg også fulgte nurket mitt på nettsiden du bruker!!!Er så mye fine sider på nettet...se på www.luca.no der syns jeg det er mye snacks ...og bladet gravid har masse morsome linker og tips osv i bladet sitt

Lykke til med bad og alt :klem: fortsatt god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow!! En dag foran skjema er jo suverent!!!

Gleder meg til å høre om resultatet!!!

Er ellers bare innom og byr på litt formkake.....Æ kan bake :sjarmor:

Dvs...fikk det til idag i allefall :ler:

Ha en fin søndagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monja: Ja, det var helt fantastisk å se det lille hjertet slå! :grine2:

Gullet26: Koselig at du stikker innom. Lurte litt på å abonnere på "Gravid". Tenkte bare jeg skuklle vente noen uker til! Abonnerer du? Det høres i hvert fall ut som du liker bladet... ;)

Skytte: Formkake? :sikle: Ja, takk! :danse: Du er vel en knuppelupp! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering om badet etter i går:

- Stendere oppe i alle vegger.

- Isolert 2 1/2 vegg - dvs. 1 1/2 vegg igjen der.

- Rørleggerjobben er gjort for denne gang.

Godt vi hadde en dag å gå på nå, etter den supre innsatsen første dagen. Det viser seg nemlig at materialene som er brukt, ikke er satt opp i standardmål. Noe som betyr at vi må kappe av alle stendere ca 2 cm på bredden... :frustrert: Men, men... er ingen stooor ektrajobb - det bare tar litt mer tid.

Vi ligger likevel så godt an at vi i ettermiddag skal reise på tur til svigerforeldrene mine. Regner med å reise i 12-tida. Svigers reiser nemlig til Torino på onsdag - og det er jo koselig å se dem før de reiser. Dessuten skal vi få deeeeilig middag! :sikle: Laks!!!

Mere jobbing! ;)

Koselig at dere stikker innom, jenter... Ha en fin uke... :)

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen! :vinke:

Så flinke dere er med badet da! Kommer nok til å gå i superfart selv om dere må kappe litt mer enn planlagt..

Kos dere på besøk hos svigers da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monja: Ja, det var helt fantastisk å se det lille hjertet slå!  :grine2:

Gullet26: Koselig at du stikker innom. Lurte litt på å abonnere på "Gravid". Tenkte bare jeg skuklle vente noen uker til! Abonnerer du? Det høres i hvert fall ut som du liker bladet... ;)

Skytte: Formkake? :sikle: Ja, takk! :danse: Du er vel en knuppelupp! :kyss:

nei jeg gjør ikke det,kjøpte et bare mens jeg var gravid leser foreldre&barn nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello!!!!!!!

Så bra at badet tar form i forrykende fart!!! Og jepp,det dukker alltid opp noe som tar litt ekstra tid...Men bra det ikke var værre enn som så!

Hørtes ikke dumt ut med svigersbesøk og middag!!

Har det samme på tapeten her idag! Kjekt så kjekt :sjarmor:

Skal dem på OL??Er det ikke i Torino det er OL?

Fryktelig med jeg............... :sjenert:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missbumblebee: :kyss: Koste oss hos svigers... ;)

Gullet26: Oki ;) Jeg leser også Foreldre og Barn. Men blir kanskje å lese Gravid etter hvert også... :)

Skytte: Ja, ting går i hvert fall etter planen. Stemmer at svigers skal til OL. Skal se skiskyting og langrenn - heldiggrisene! ;) Ellers smakte fisken utsøkt. Håper du koser deg hos dine svigers i dag da... :kyss:

Missbumblebee: Hei igjen vennen. Nei, nå er jeg ikke sykemeldt. Nå har jeg faktisk vinterferie. Passet egentlig veldig fint å få vinterferien rett etter sykemeldinga - så ble det en ekstra uke å komme seg på. :Nikke: For som du sikkert har skjønt... så er det ikke jeg som gjør den store jobben når det gjelder oppussinga av badet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering:

Nå er vi ferdige med alt som skal gjøres før flisleggeren kommer i morgen tidlig.

Mannen har malt taket og vindu i dag, og engle-Pappa'n min :engel: har lagt veggmembran i tre lag! :klappe:

Så i morgen er det klart for en proff flislegger som gjør hele jobben med gulvmembran og fliser i hele rommet. Han skal være ferdig på fredag.

I mellomtida skal vi sette sammen baderomsmøblene, så de bare er å sette rett opp. Og lørdag kommer rørlegger og elektrikker for å gjøre noe små-arbeid! Tror dette blir bra, jeg... :hoppe:

Ellers er formen ganske så god. Bare frokost det ikke er så lett å få ned. Men heldigvis ikke noe som kommer opp igjen for tiden... Yeayh! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen, bare innom og passer på boka di jeg, så du kan konsentrere deg om badet! ;) Så gøy at det går fort fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Murmelmy: :klem: Ja, det er som du sier... bare én dag den riktige veien er moro! ;)

LinKri: Takk for det! :klem: Får ønske deg en fin-fin onsdag, jeg da... ;)

Missbumblebee: Flott at du passer på litt her inne... :kyss: Ikke no' moro om hele boka "dør ut" når jeg er litt fraværende... Det kommer seg fort med badet - det er gøy! :Nikke:

Skytte: :kyss:

pondusa: Fint å få høre hva andre syntes om bladet. Har vurdert å abonnere - dvs å få tilsendt 3 nummer eller lignende... Tenkte jeg skulle bestille når jeg entrer andre trimester (det er det det heter er det ikke?)...

MissS: :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla schnuppa!!

Så bra at du er innom!! Er formen bra? Merker du noe til magen?

Jeg har kjøpt gravid og syns det er et kjempebra blad! Syns bare det er dumt det ikke kommer hver mnd...Men nå er det ikke lenge til mars og nytt nr!!

Ha en fortsatt strålende onsdag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Skytte!!!

Koselig at du er innom. Formen min er faktisk bra om dagen. Har jo ferie denne uka... så har liksom en uke ekstra å komme meg på. Det liker vi... :Nikke:

Du spør om magen.... vet du at den har faktisk kommet noe kraftig den siste uka. Hr fått en liten heving nederst i magen og litt oppover... :hoppe: Det er moro å se forandring da! Det sies jo at magen vises fortere med andre mann. Da har den jo vært langt der ute en gang før... ;)

Du da? Har din mage begynt å bli stooor? :danse:

Fint å høre at du også liker "Gravid" da... Blir mer og mer sikker på at jeg bare må betille meg noen nummer av det bladet.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...