Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

God tur over i dag da! Og kjør pent, her er det hvertfall psyko-glatt på veiene...

Takk for det... Håper det verste snøfallet er over til vi drar... :sjenert: Godt at ikke jeg skal kjøre sjøl i hvert fall. Jeg hater sånt føre... Du må kjøre pent du også.... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sover :sove: Lilegutt og jeg ser på skiskytersprint for damer...

Skulle egentlig ha begynt å rydde ut av badet - oppussingen tar til i morgen... - men hadde visst lyst til å tilbringe litt tid med PC'n på fanget foran OL-sendingene... :ler2:

Imorgen skal jeg på UL igjen... Er veldig spent. Mannen skal ikke være med denne gangen... så jeg håper alt går bra. Håper jeg får se en sprell levende mini-baby inni der... :sjarmor: Både gruer meg litt og gleder meg masse!

I dag snøøøøør det stooore filler her! Og jeg som skal på tur med Pappa etterpå. Han kjører :reise: forsiktig han da... men uansett... passa ikke helt, men men... går sikkert bra! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry ekle detaljer, men:

Har fått no' sånn slim i utfloden min i dag... helt fargeløst.... og bare pittelitt... Det 'ække farlig det vel?

Huff... jeg bekymrer meg, jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skytte: :klem:

FruE: :klem:

Kakao: :klem:

Missbumblebee: :klem:

MissS: :klem:

Da er jeg tilbake fra UL.

At står bra til der inne. Den lille var nå 2,9 cm stor og vi kunne ane det som skal bli armer og bein. Hjertet :hjerte: slo deilig i ca 165-170 slag pr. minutt. :hoppe: Størrelsen tilsier at jeg er 10 uker på vei i dag - altså 1 dag foran skjema...

Var moro å se den lille - selv om h*n bare er en liten klump ennå... :ler2: Håper det her skal gå bra nå. Gynekologen sa at det så veeeldig bra ut! :smilorange:

Nå skal jeg til legen neste gang - i uke 12. Så da regner jeg med at hun søker om ordinær UL til meg etter den timen. Gynekologen ville ha meg tilbake i juni for å sjekke størrelsen på babyen. (Lillegutt var nemlig 4100g da han ble født - riktignok 15 dager over tiden.)

Det er en frisk liten mini-baby inni meg! :hoppe:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så "flytter" vi hjem til Mamma og Pappa for en uke nå - pga. oppussingen av badet. Blir jo hverken vann eller do eller noenting her... ;) Men det blir veldig bra når vi skal hjem igjen da... Mams og Paps bor bare 5 minutter unna med bil - så det er jo ikke akkurat lange veien.... men er jo heller ikke så enkelt å være her med en liten tass... :ler2:

Vet ikke hvor mye KG-tid det blir framover... men jeg stikker vel innom i ny og ne tenker jeg!

God helg til alle mine favoritt-jenter! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig å se den lille klumpen på UL! :grine2:

Det er rart hvor tidlig de ser ut som bittesmå mennesker... :hjerte:

Ønsker deg en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alt står bra til med liten spire da! :)

Og, jeg kommer til å savne deg her mens badet ditt blir pusset opp... Håper det er oppe og på plass på no-time så du får tid til KG snart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ BRA!!!!! Må være helt utrolig å få se knøttet når den er sååå liten! Og vite at vips så er den ute og hilser på om noen mndr!! Er så fasinerende!!

Oi,oppussingen var nå ja!! Blir så bra da når det blir ferdig! Får håpe at alt går etter planene nå og at det ikke blir forsinkelser!

Kos dere hos mam og pap nå da! Vi skal passe på boka di!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom med en liten oppdatering.

Vi ligger 1 dag foran skjema, og nedrivinga er over. :hoppe: Alt av materialer er i hus og i morgen kommer det opp nye vegger og nye gipsplater...

Tusen takk og :klem: til:

La Traviata

Murmelmy

Missbumblebee

LinKri

Skytte

Kakao

Flott at dere passer på boka mi! :kyss:

God helg alle sammen!

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...