Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #21 Del Skrevet 30. desember 2005 Ja, bønder smiler døgnet rundt, året rundt. Alt er en glede og positivt for dem. De tar ikke opp ting til dypere diskusjon, de reflekterer ikke over annet enn praktiske ting som angår gården og deres egen daglige rutine. Jeg kan ikke skjønne hvorfor de har mer misformede neser enn andre men det har de. Kan det være all omgangen med høy, dyr, traktorer og at landskapet former dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 1. januar 2006 #22 Del Skrevet 1. januar 2006 Det er nok fordi de urbane menneskene i byane har tatt plastisk kirurgi på nesene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #23 Del Skrevet 1. januar 2006 Det er nok fordi de urbane menneskene i byane har tatt plastisk kirurgi på nesene sine. ← Ja...for hver urbane som tar operasjon forvandler nesen til en rural seg til en potet-klump. Årsak og effekt: det kan du Jeg tror folk på landet har en større forekomst av "bulkete" klumpe-neser fordi de for det meste er på gården og blant dyr og høy. I og med at de har lite annen stimuli former nesene seg etter mangel på finesse og kultur, dermed blir de, gjennom mange slektsledd, mer klumpete og desformerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. januar 2006 #24 Del Skrevet 1. januar 2006 Ja...for hver urbane som tar operasjon forvandler nesen til en rural seg til en potet-klump. Årsak og effekt: det kan du Jeg tror folk på landet har en større forekomst av "bulkete" klumpe-neser fordi de for det meste er på gården og blant dyr og høy. I og med at de har lite annen stimuli former nesene seg etter mangel på finesse og kultur, dermed blir de, gjennom mange slektsledd, mer klumpete og desformerte. ← Forskning i mellomkrigstiden antok også at det var sammenheng mellom størrelse/mål på hodet og intelligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #25 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg mener å ha lest i en eldre medisinsk bok med antropologisk schwung at folk med rette neser er mer intelligente enn folk med klumpe-neser - og at det var høyere forekomst av klumpe-nesene i bygdene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 4. januar 2006 #26 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg mente: Vi har alle store neser, men bygdefolk beholder dem og byfolk opererer på dem. Slapp av, det er jo skråblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #27 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg mente: Vi har alle store neser, men bygdefolk beholder dem og byfolk opererer på dem. Slapp av, det er jo skråblikk. ← Selv Skråblikk krever sin presisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå