Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2005 #1 Del Skrevet 29. desember 2005 Etter å ha sett serien Bonderomantikk fikk jeg nok en gang bekreftet min mistanke, som har pågått i lang tid: hvorfor har bygdefolk mer klumpete og misformede neser enn mer urbane mennesker i byene? Dette er riktignok en generalisering men tendensen er der! Noen som har vettuge forklaringer på fenomet, gitt at dere tenker dere påstanden som sann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 29. desember 2005 #2 Del Skrevet 29. desember 2005 Det er det dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Manic Skrevet 29. desember 2005 #3 Del Skrevet 29. desember 2005 Har jeg ikke lagt merke til :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 29. desember 2005 #4 Del Skrevet 29. desember 2005 Kanskje de spiser for mye potet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2005 #5 Del Skrevet 29. desember 2005 Kanskje de spiser for mye potet? ← To sjeler, en tanke. Sånn må det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 29. desember 2005 #6 Del Skrevet 29. desember 2005 Det er fordi Springskalle med tilløp er en mer utbredt hobby i rurale strøk enn i asfaltland. Kombinert med hjemmelagede potetprodukter (destillert husflid) blir det lett klumper når sårene har grodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. desember 2005 #7 Del Skrevet 29. desember 2005 Tror medister'n har løsningen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. desember 2005 #8 Del Skrevet 29. desember 2005 Det tror jeg at Medister'n har rett i gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. desember 2005 #9 Del Skrevet 29. desember 2005 Det er ikke så mange pakistanere på bygda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. desember 2005 #10 Del Skrevet 30. desember 2005 innavl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 30. desember 2005 #11 Del Skrevet 30. desember 2005 Hehe, stefaren min er bonde, halvsøsknene mine er bønder, og jeg kjenner flere andre bønder også. Ingen av dem har "pottitnese". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. desember 2005 #12 Del Skrevet 30. desember 2005 Men en ting er sikkert - de går alle med flanellskjorte. Hvorfor? HVORFOR? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 30. desember 2005 #13 Del Skrevet 30. desember 2005 For å ta oppmerksomheten bort fra klumpnesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 30. desember 2005 #14 Del Skrevet 30. desember 2005 Kjenner ingen bønder med flanellskjorte heller, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. desember 2005 #15 Del Skrevet 30. desember 2005 Kjenner ingen bønder med flanellskjorte heller, jeg. ← Ikke stigmatiser bønder etter kun noen få du kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 30. desember 2005 #16 Del Skrevet 30. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. desember 2005 #17 Del Skrevet 30. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spørsmål til bønder Skrevet 30. desember 2005 #18 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg lurer også på hvorfor bønder med potet-neser smiler døgnet rundt. De smiler dag og natt, uansett anledning eller tema. Det er pisse irriterende. Hva traff dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 30. desember 2005 #19 Del Skrevet 30. desember 2005 En springskalle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #20 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg lurer også på hvorfor bønder med potet-neser smiler døgnet rundt. De smiler dag og natt, uansett anledning eller tema. Det er pisse irriterende. Hva traff dem? ← Om natta også? Mens de sover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå