Erieia Skrevet 15. mars 2023 #1 Del Skrevet 15. mars 2023 Noen i slutten av tjue- begynnelsen av trettiårene i Tromsø som kunne tenke seg å bli kjent? Gå tur, en tur på byen, lage mat eller se film, jeg er med på det meste 🙂 (vennskap) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gapskratt Skrevet 17. april 2023 #2 Del Skrevet 17. april 2023 Erieia skrev (På 15.3.2023 den 19.48): Noen i slutten av tjue- begynnelsen av trettiårene i Tromsø som kunne tenke seg å bli kjent? Gå tur, en tur på byen, lage mat eller se film, jeg er med på det meste 🙂 (vennskap) Ja! Jeg flyttet til byen i høst og har rett og slett null nettverk her 😐 Har bare samboeren min og hunden. Å sønnen på 11, men han begynner å leve sitt eget liv 🙈 Er 30, blir 31. Send gjerne PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Btw Skrevet 20. april 2023 #3 Del Skrevet 20. april 2023 (endret) Yes! Jeg er 35K. Elsker å lage mat, gå på tur, shopping, politikk, standup, strikker og tar ikke meg selv så høytidelig Kanskje vi kan ta en kaffe/tur alle tre en gang? Endret 20. april 2023 av Btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå