AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Del Skrevet 15. mars 2023 Må bare ha svar fort på hva som kan være spontan abort, jeg er 8 uker på vei - gikk på do og så det var litt blod i trusa også tørket jeg meg når jeg var ferdig å tisse og da var det en liten mørk slimete avlang «klump» men den var ikke stor, også kom det ikke mer blod, men nå er jeg livredd for at dette er starten på en spontanabort og jeg klarer ikke roe meg… har ingen smerter Anonymkode: 1b719...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 15. mars 2023 #2 Del Skrevet 15. mars 2023 Det er vanskelig å si for noen... Det kan være normalt, det kan være en begynnende SA. For mange er småblødninger helt normalt i svangerskap, andre ganger er det ikke.. Det kan være en normal blødning, kan være en truende SA som likevel ender bra, eller en SA. Veldig lite annet enn tid kan gi ett korrekt svar her dessverre 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #3 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg blødde hele fargespekteret og alle konsistensene i to og en halv uke av første trimester, og nå er jeg i uke 23 med et friskt og fint foster. Så det kan absolutt gå helt fint, selv med en god mengde blod og slim. For min del klarte jeg ikke å vente og se da jeg opplevde det, men dro på tidlig ultralyd. Håper det går fint med dere! Anonymkode: a43ca...0e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå