Gå til innhold

Satans underjordiske bule


Gjest Devil's Spawn

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn

Nei, det er ikke lett, og han har sikkert truet med dette også. Det var vel derfor foreldrene hennes skaffet seg alarm da hun skulle forlate han for en stund siden. Men han hadde vært ensom, siden hun har noen voksne brødre som gjerne kunne gitt han litt juling. Grunnen til at han ikke har fått grisebank, er at det sannsynligvis ville gått utover henne.

Endret av Devil's Spawn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å grisebanke ham og samtidig gjøre ham oppmerksom på at det vil gjenta seg om han legger så mye som en finger på henne igjen, kan være det som kan hjelpe.

Min kusine hadde en sånn mann, men da min tante truet ham med politianmeldelse sluttet han faktisk... han var kanskje ikke helt ekstrem, men psykopat var han uten tvil..

Det som kanskje også er for disse psykopatene er at de kanskje ikke er klar over at verden vet hva de holder på med, og dermed blir det lett å true og tro at man kommer unna med det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Han er klar over at andre vet. Hun var lagt inn på psykiatrisk og skulle forlate han, det var da hun fortalte "alt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fatter jeg ikke at brødrene hennes ikke bar tar ham. hehe, det ville mine gutter gjort hadde Liten hatt en sånn en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Det løser ingen ting vettu, og det kan gå ut over henne. Dessuten er det vel viktig å ikke gi psykopater påskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... problemet er at dersom ikke noe skjer, og hun ikke kommer seg unna ham så risikerer hun faktisk at han dreper henne en dag - uansett... Det går ofte den veien i sånne forhold faktisk. Og så lenge hun blir hos ham, og lar ham holde på, så signaliserer hun også til ham at det er ok det han gjør. Hun gir ham rett og slett tillatelse.

Er det ikke rart at ikke følelsene hennes for ham bare dør av så dårlig respons som det hun egentlig får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, faren da er kanskje større for at hun kutter ut familien sin istedet.

Uff så forferdelig tragisk. Men det kan hende at han ville kvie seg for å banke henne så veldig dersom han sjøl fikk en skikkelig omgang..

Jeg vet at vold vanligvis ikke løser noe som helst, men det er enkelte mennesker som ikke skjønner annet språk.

La oss heller håpe at han kjører utfor med bilen, uten at hun er med... var jeg fæl nå? Jeg er grusom når det kommer til onde mennesker.. kan'ke no for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...