Gå til innhold

Satans underjordiske bule


Gjest Devil's Spawn

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn

Nå sitter jeg og irriterer meg litt over alle kosemoserne her, samt moderatorer som ikke en gang lar min egen bule være i fred. *Hrmmf*

Endret av Devil's Spawn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Devil's Spawn
Jeg skal være snill. Skal jeg legge igjen et banneord? :)

Det er ikke tillatt med vanlige herrenavn. Det skal være saft i banneordene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jøss - dabok? Du? Hmmm.... ja, da er det ikke mange ukene igjen.

(Nå vil antakelig ikke verden stå til påske, så...)

Gratulerer og godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Takk, Mysan. Jeg prøver å få jordens undergang før påske, men tror neppe jeg klarer å innfri det.

Nå er jeg forresten så sint at jeg ikke gidder å skrive noe mer. Fikk vite om ei dame som blir slått av samboeren sin, og at det har holdt på i 15 år. Same old story, hun er så "glad i han", og klarer ikke å gå fra han. Får lyst til å ta bilen og balltreet fatt og banke fyren helseløs, men det løser vel ikke noe.

Endret av Devil's Spawn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Nå er jeg forresten så sint at jeg ikke gidder å skrive noe mer. Fikk vite om ei dame som blir slått av samboeren sin, og at det har holdt på i 15 år. Same old story, hun er så "glad i han", og klarer ikke å gå fra han. Får lyst til å ta bilen og balltreet fatt og banke fyren helseløs, men det løser vel ikke noe.

Det er så vanskelig, slike situasjoner. Føler seg så maktesløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Men du, siden du er så glad i suppe (suppebruker) tenkte jeg å ta en Skauta og invitere deg på erotisk suppe. :sjarmor::sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Men du, siden du er så glad i suppe (suppebruker) tenkte jeg å ta en Skauta og invitere deg på erotisk suppe.  :sjarmor::sexy:

Erotisk suppe? :klø: Kan jeg spørre djevelfruen hva den vil innholde? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

:ler:

Det viktigste er ikke suppa, men settingen rundt.

Du vet, dempet belysning, meg i forkle + sexy undertøy og ingenting annet... :sexy: Også suppa, da. :ler: Og vin. :sjarmor: Og kanskje et lite strippeshow. :sjarmor:

Endret av GrønnSky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Nå er jeg forresten så sint at jeg ikke gidder å skrive noe mer. Fikk vite om ei dame som blir slått av samboeren sin, og at det har holdt på i 15 år. Same old story, hun er så "glad i han", og klarer ikke å gå fra han. Får lyst til å ta bilen og balltreet fatt og banke fyren helseløs, men det løser vel ikke noe.

Sånt er ikke noe morsomt, og ikke er det noe man kan gjøre med det heller.

At hun er glad i ham, har jeg ingen problemer med å forstå - han banker henne ikke hele tiden vet du, og når han ikke gjør det er han sikkert snill og gir henne det hun føler at hun trenger. Det blir litt som å nøye seg med smulene fra de rikes bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Saddam Hussein har vel også sine gode stunder hvor han er snill. Det kan umulig oppveie for den tiden hun blir slått og frykten hun føler for å bli slått konstant. Hun har blitt manipulert og hjernevasket av en psykopat, det er vel ikke "vanskeligere" enn det. Alt må jo være bedre enn å leve i et voldelig forhold. Bli nonne, livstid på bredtvedt (sikkert feil skrevet) eller single resten av livet.

Endret av Devil's Spawn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Ja, hvis det var så enkelt. Fikk selv bank av stefar i mange år, helt til jeg ble 17 år gammel og fikk "nok"... Selv om det er vanskligere å bryte ut når man ikke er myndig, kan jeg sette meg inn i noen av følelsene hun har. Og en kan ikke forstå situasjonen før en har opplevd noe lignende selv. For utenforstående kan det virke temmelig uforståelig, at personen velger å bli. Men etterhvert blir en brutt ned psykisk, og ofte tenker en at en faktisk fortjener å bli slått.

Endret av GrønnSky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Men etterhvert blir en brutt ned psykisk, og ofte tenker en at en faktisk fortjener å bli slått.

Det er det jeg prøver å si. Man blir manipulert til å tro at man har det bedre i et voldelig forhold, enn å bryte ut. Innerst inne vet hun vel at hun hadde hatt det bedre ved å bryte ut. Hun er både snill og pen, tror ikke hun hadde hatt noe problem med å finne en ny og bedre mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

*stikker innom den underjordiske bulen for å xxxx * Æh, det rimte jo. :sjarmor:

Du får ha en god helg da, Satan. :klem: Og at du beskymrer deg for damen, viser at selv satan er litt god på bunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Devil's Spawn
*stikker innom den underjordiske bulen for å xxxx * Æh, det rimte jo.  :sjarmor:

Du får ha en god helg da, Satan.  :klem: Og at du beskymrer deg for damen, viser at selv satan er litt god på bunnen.

Husk at jeg kun, og bare kun, er god på bunn :sjarmor: . Og en helvetes god helg til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saddam Hussein har vel også sine gode stunder hvor han er snill. Det kan umulig oppveie for den tiden hun blir slått og frykten hun føler for å bli slått konstant. Hun har blitt manipulert og hjernevasket av en psykopat, det er vel ikke "vanskeligere" enn det. Alt må jo være bedre enn å leve i et voldelig forhold. Bli nonne, livstid på bredtvedt (sikkert feil skrevet) eller single resten av livet.

Det kan være mye vanskeligere enn det. Det som ofte er det store problemet med psykopater er at de truer med å ta moren din og faren din og broren din og søstra di, og tanta di og ... osv hvis du i det hele tatt tenker tanken på å forlate dem.

Kule i panna er det som hjelper i slike tilfelle. Der er jeg ikke veldig nådig. Gir heller ingen takhøyde overfor sånne mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...