AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #1 Del Skrevet 15. mars 2023 https://www.apotek1.no/produkter/inkey-caffeine-eye-cream-948856p Anonymkode: a6b04...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #2 Del Skrevet 15. mars 2023 Det avhenger helt av hva du ønsker å oppnå og hva du håper at skal forbedres Anonymkode: c7c2e...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det avhenger helt av hva du ønsker å oppnå og hva du håper at skal forbedres Anonymkode: c7c2e...fc6 Det som reklamen for kremen lover. Oppstramming, bort med poser under øynene og blå ringer. Ts Anonymkode: a6b04...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #4 Del Skrevet 15. mars 2023 Jeg har nok mer troa på mer og/eller bedre søvn. Anonymkode: 1359c...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #5 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har nok mer troa på mer og/eller bedre søvn. Anonymkode: 1359c...848 Som småbarnsmor er ikke akkurat dèt så enkelt. Anonymkode: fec29...cdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 15. mars 2023 #6 Del Skrevet 15. mars 2023 Fine ingredienser, og den får ganske bra omtaler rundt omkring, selv om erfaringene varierer noe. Den er såpass rimelig i innkjøp at om den ikke skulle svare helt til forventningene, så har du i det minste en god og fuktgivende øyekrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #7 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har nok mer troa på mer og/eller bedre søvn. Anonymkode: 1359c...848 Bedre søvn trenger ikke ha noe med saken å gjøre, noen er mer genetisk utsatt for posete øyne også. Jeg syntes den gule boksen fra Origins er utrolig bra for mørke ringer og poser, og et (mye) dyrere alternativ er Abel Skincare London - de har ekstremt gode øyeserum, men de er svindyre. Anonymkode: c6fd1...b59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå