Gå til innhold

Tips til effektive hårfjerningsstrips til rævva?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fått så mye hår i rævva etter jeg fylte 30, begynt å få hår utover mot rumpeballene også som jeg virkelig misliker. Stubbene popper frem som en kaktus bare timer etter barbering med høvel føler jeg. Derfor vil jeg prøve voks eller annen type. Skal på langhelg tur med daten og det blir sikkert mye spooning og da vil jeg være hårfri der bak. Tips mottas med takk.

Anonymkode: 49605...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Finnes strips som er for bikinilinjen så de er jo passende for alt der nede da? Veit ikke om et merke som ikke har for det spesielt. Bare å tusle bort på vita det 😊

Anonymkode: 69918...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fått så mye hår i rævva etter jeg fylte 30, begynt å få hår utover mot rumpeballene også som jeg virkelig misliker. Stubbene popper frem som en kaktus bare timer etter barbering med høvel føler jeg. Derfor vil jeg prøve voks eller annen type. Skal på langhelg tur med daten og det blir sikkert mye spooning og da vil jeg være hårfri der bak. Tips mottas med takk.

Anonymkode: 49605...fa3

Er du dame?

Anonymkode: 380b7...a34

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Finnes strips som er for bikinilinjen så de er jo passende for alt der nede da? Veit ikke om et merke som ikke har for det spesielt. Bare å tusle bort på vita det 😊

Veet heter det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gå til en klinikk som vokser. Du kommer aldri til å klare å vokse rumpe hårene dine selv

Anonymkode: 70df2...b90

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Gå til en klinikk som vokser. Du kommer aldri til å klare å vokse rumpe hårene dine selv

Anonymkode: 70df2...b90

Ja, eller ta laser! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Norsk-pakistanske damer har jeg erfart har ræva full av hår…

Anonymkode: aa148...116

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.3.2023 den 12.35):

Veet heter det

Eller harmoni, eller Nair.....eller sugar coated. Masse bikinivoks strips på vita. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vokser meg hjemme. Med strips og rullevoks. 

Bare sette seg foran et speil, på en kjøkkenstol eller lignende.. Ake seg så langt frem som mulig, typ når man er hos gynekologen😂 ser alt da! Er ikke vondt å vokse rumpehåra, litt som leggene.. Kjenner at det tar, men røttene er ikke så dype der, slik som det er på musa derimot. 

Anonymkode: 946ca...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke få daten til å gjøre det? Mye enklere å komme til, og så blir det en fin måte å knytte dere sammen.

Emosjonelt altså, ikke med å bokstavelig talt knytte rævhårene deres sammen.

Anonymkode: 53223...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

La det da være, det er like naturlig som at det er farge rundt rumpehullet. Det er naturlig. Hva folk henger seg opp i, helt utrolig!

Anonymkode: 171ab...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Flett håra, så blir det litt stil over det. 

Anonymkode: 358bd...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voks det heller på salong eller begynn med laserbehandling (hvis du har råd til det), det hadde jeg gjort hvis rumpehårene mine ble et problem. Har selv tatt laser i armhulene og deler av bikinilinja, og er kjempefornøyd med resultatet. Aldri mer røde nupper eller barberingsmas, juhu! (Men jeg gjorde det bare for meg selv da, ikke pga noen mann.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...