AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Del Skrevet 14. mars 2023 Til du som har sluttet på p-piller. Hvor lang tid gikk det før du fikk første ekte menstruasjon? Fikk du den som normalt etter typ 28-35 dager eller tok det lengre tid? Er på dag 30 her og ingen tegn til mensen, vet det er uregelmessig i starten men er bare nysgjerrig på deres erfaringer. Anonymkode: 3ba73...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #2 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg fikk mensen til vanlig tid, men til tross for relativt jevn testing på eggløsning, så ble den ikke positiv før hele fire mnd etter pilleslutt Anonymkode: b4322...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladekosmos Skrevet 14. mars 2023 #3 Del Skrevet 14. mars 2023 Fikk første eggløsning etter 4 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Del Skrevet 14. mars 2023 Fikk mensen tvert etter jeg sluttet, å fikk mensen regelmessig etter det igjen. Fikk også eggløsning innen fire måneder, kanskje før, ble ikke sjekket før jeg var hos gynekologen 3-4 måneder etter jeg sluttet med p-piller. Anonymkode: 2f288...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #5 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg fikk mensen til vanlig tid, men til tross for relativt jevn testing på eggløsning, så ble den ikke positiv før hele fire mnd etter pilleslutt Anonymkode: b4322...788 Samme her! Mensen til normal tid, og ca tre uke etter pilleslutt, men hos meg kom ikke eggløsning før etter 6-7 mnd.. Anonymkode: ab912...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #6 Del Skrevet 15. mars 2023 Sjokoladekosmos skrev (12 timer siden): Fikk første eggløsning etter 4 mnd Hadde du symptomer på eggløsning de 4 månedene du ikke hadde det? Anonymkode: 3ba73...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #7 Del Skrevet 15. mars 2023 Ca 5-6 uker etter Anonymkode: 357af...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #8 Del Skrevet 15. mars 2023 Brukte p-piller sammenhengende i ca 17 år. Gikk til lege etter at mensen ikke hadde kommet tilbake etter 6 måneder. Legen sa det var vanlig og at jeg bare skulle fortsette å vente. Mensen kom tilbake etter 9 måneder, men først etter rundt 15 måneder ble den mer regelmessig. Første positive eggløsningstest kom på ca samme tid. Så mitt råd til alle som ønsker å bli gravide er å slutte med p-pillene en stund før prøving... Anonymkode: 9a6c1...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladekosmos Skrevet 15. mars 2023 #9 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hadde du symptomer på eggløsning de 4 månedene du ikke hadde det? Anonymkode: 3ba73...2cd Nei, jeg ble gravid på første eggløsning som da skjedde etter 4 måneder. Jeg fikk ikke mensen før dette, og skrev derfor når jeg fikk første eggløsning og ikke når jeg fikk første mens, for første mens for min del skjedde derfor flere måneder etter da graviditeten dessverre ble en abort… Hadde jeg ikke blitt gravid ville første mensen vært ca 4 måneder etter 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #10 Del Skrevet 15. mars 2023 Mensen kom regelmessig etter siste pille, 7 mnd siden. Ikke blitt gravid enda, så håper og håper🥰 Anonymkode: 8900e...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #11 Del Skrevet 9. april 2023 Jeg har enda ikke fått min mens tilbake og er i måned 8 nå 🥺 Skal til GYN for en sjekk og gruer meg litt, redd for at jeg kanskje har PCOS.. Prøver dog ikke å få barn; men sexlysten har vært fraværende de siste årene og nå måtte jeg bare se om pillene var grunnen for mistet sexlyst. Det er det, for sexlysten er kommet sakte men sikkert tilbake.. Krysser fingre at det bare er kroppen som trenger litt tid. Anonymkode: d6dd3...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #12 Del Skrevet 9. april 2023 Jeg fikk aldri tilbake mensen. Har ikke mensen med mindre jeg får Letrozol for å stimulere eggløsning. Gikk til lege etter 6mnd som ba meg se det an, hos lege igjen etter 12mnd som ba meg se det an, og etter 1,5 år dro jeg til privat gyn som ga meg Letrozol. Har ikke mensen ellers, og de finner ikke ut hvorfor. Anonymkode: 89ec2...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #13 Del Skrevet 14. februar Fikk mensen etter en måned etter p pille slutt, men deretter stoppet det helt opp i fire måneder! Gikk til akupunktur for å forsøke om det kunne bidra til å stabilisere syklusen. Mye mulig at det var til hjelp da jeg fikk menstruasjon to måneder etter (?).. Håper bare den stabiliserer seg nå som jeg har fått mensen tilbake etter så lang tid. Noen som har erfaring med dette? Noen som fikk normal syklus etter 4mnd ? Anonymkode: 90bf9...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå