Gjest Trulselinemor Skrevet 2. mai 2006 #41 Skrevet 2. mai 2006 Kom nettopp hjem fra trening. Har trent en timers tid. Ikke så veldig opplagt pga mensen, men prøvde å få gjort litt ut av timen.
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. mai 2006 #42 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har ikke klart å ta slankingen på alvor. Jeg er ikke stolt over at jeg har skrevet i dagboka mi, at nå er det alvor. Nå har jeg hatt to timer med treningsinstruktør. Har fått et opplegg som går på hele kroppen. Skal trene litt i morgen og kanskje på fredag. På fredag er jeg litt usikker, fordi vi skal bort og vet ikke når vi er hjemme igjen. Skal prøve å trene 2 ganger i uken, helst 3.
Gjest Little me Skrevet 9. mai 2006 #43 Skrevet 9. mai 2006 Men nå er du virkelig på riktig tur!!! Nå er det å stå på og holde løftene til deg selv, sikker på at du klarer dette!!!
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. mai 2006 #44 Skrevet 11. mai 2006 Tusen takk! I dag har jeg vært å trent. Det var godt å kjenne at kroppen blir brukt. Har fått øvelser som går på hele kroppen og det virker som skal fungere bra. Håper jeg går under de tre sifret tallene i løpet av sommeren.
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. mai 2006 #45 Skrevet 23. mai 2006 Har fått time til overvektspoliklinikken om ca en mnd. Kjempe spent. I mellomtiden får jeg bruke tiden på treningstudie.
Gjest Zenta Skrevet 23. mai 2006 #47 Skrevet 23. mai 2006 Jeg syns du har kommet godt i gang jeg. Flink du
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. mai 2006 #48 Skrevet 24. mai 2006 I dag har jeg vært å trent. Det var utrolig godt. Føler at kondisen er litt bedre nå. Og bedre skal den bli.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå