AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #1 Del Skrevet 14. mars 2023 Hei! Er det noen som har gode tips til sminkefjerner uten å skrelle av alt man har av hud i tillegg... Jeg har brukt Dermalogica lenge, men oppdaget nylig at den rensen jeg har brukt ikke tar bort alt av foundation. Kjøpte da en "pre-cleanse" av samme merke, men da begynte huden å flasse noe voldsomt. Føler at det som skal fjerne sminke er ofte så 'sterkt' og skal dyptrense huden... Jeg ønsker noe som løser opp sminke, uten å dyprense huden min hver dag, da huden min tydeligvis ikke tåler det.. bruker simple wipes til øyesminka, som funker bra, men skulle gjerne hatt noe annet til foundationen. Anonymkode: fedbe...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glenda27 Skrevet 14. mars 2023 #2 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg har en veldig (!) sensitiv hud, og jeg brukte nivea sin eye makeup remover, fordi jeg overraskende nok ikke reagerte noe særlig på den. Men etterhvert begynte jeg å få "tørkeutslett" rundt øynene av den, så måtte finne noe nytt. I tillegg var det dyrt å kjøpe ny hele veien siden den var så liten. Nå bruker jeg Cerave sin foaming cleanser (den har turkis/mintgrønn flaskehals). Den fungerer for min del utrolig godt. (svir veldig å få den inn på øynene, da. Men min personlige opplevelse med den er veldig positiv. Likte den ikke i starten, men etterhvert ble jeg veldig glad i den, og nå bruker jeg den hver kveld:) Tar bort mascara og foundation👍😅🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #3 Del Skrevet 14. mars 2023 Glenda27 skrev (1 minutt siden): Jeg har en veldig (!) sensitiv hud, og jeg brukte nivea sin eye makeup remover, fordi jeg overraskende nok ikke reagerte noe særlig på den. Men etterhvert begynte jeg å få "tørkeutslett" rundt øynene av den, så måtte finne noe nytt. I tillegg var det dyrt å kjøpe ny hele veien siden den var så liten. Nå bruker jeg Cerave sin foaming cleanser (den har turkis/mintgrønn flaskehals). Den fungerer for min del utrolig godt. (svir veldig å få den inn på øynene, da. Men min personlige opplevelse med den er veldig positiv. Likte den ikke i starten, men etterhvert ble jeg veldig glad i den, og nå bruker jeg den hver kveld:) Tar bort mascara og foundation👍😅🤩 Takk for tips! Har opplevd samme som deg, med Nivea sin.. Simple wipes er eneste jeg ikke reagerer på rundt øynene.. Men skal prøve ut Cerave sin, har faktisk fått anbefalt Cerave tidligere, men av ei som ikke har problemer med sensitiv hud så har ikke turt å prøve..😅 hilsen TS Anonymkode: fedbe...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 14. mars 2023 #4 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg veksler mellom flere. Bilde av 2 av de. Husker ikke hva den 3.heter,å gidder ikke gå og sjekke🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 14. mars 2023 #5 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Er det noen som har gode tips til sminkefjerner uten å skrelle av alt man har av hud i tillegg... Jeg har brukt Dermalogica lenge, men oppdaget nylig at den rensen jeg har brukt ikke tar bort alt av foundation. Kjøpte da en "pre-cleanse" av samme merke, men da begynte huden å flasse noe voldsomt. Føler at det som skal fjerne sminke er ofte så 'sterkt' og skal dyptrense huden... Jeg ønsker noe som løser opp sminke, uten å dyprense huden min hver dag, da huden min tydeligvis ikke tåler det.. bruker simple wipes til øyesminka, som funker bra, men skulle gjerne hatt noe annet til foundationen. Anonymkode: fedbe...6a8 Prøv renseolje f.eks. Pai Light Work Rosehip Fruit Extract Cleansing Oil, Elemis Nourishing Omega-Rich Cleansing Oil, Clinique Take The Day Off. Disse fungerte utmerket, men jeg skiftet til mer rimelig produkt ...mandelolje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå