Fiia Skrevet 13. mars 2023 #1 Del Skrevet 13. mars 2023 Har ikke hatt mensen på 3 måneder. Har pcos og går på 3000mg metformin og gjort det siden august. Hadde regelmessig sykluser frem til desember, men så forsvant bare mensen plutselig. Fikk femar/letrozol av gyn og til tross for manglende mensen så skulle jeg begynne på de i dag og ta de i 5 dager. Dette ville gi eggløsning og eventuelt en menstruasjon med mindre jeg blir gravid. Skjønner at dette er veldig bakvendt og lurer på om noen andre her har samme erfaring med å begynne på letrozol når man ikke har mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 13. mars 2023 #2 Del Skrevet 13. mars 2023 Fiia skrev (11 minutter siden): Har ikke hatt mensen på 3 måneder. Har pcos og går på 3000mg metformin og gjort det siden august. Hadde regelmessig sykluser frem til desember, men så forsvant bare mensen plutselig. Fikk femar/letrozol av gyn og til tross for manglende mensen så skulle jeg begynne på de i dag og ta de i 5 dager. Dette ville gi eggløsning og eventuelt en menstruasjon med mindre jeg blir gravid. Skjønner at dette er veldig bakvendt og lurer på om noen andre her har samme erfaring med å begynne på letrozol når man ikke har mensen? Mest normalt er å få primolut el.l først for å provosere fram en menstruaskon. Deretter starte med tablettene. Ville nok etterspurt legen om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. mars 2023 #3 Del Skrevet 14. mars 2023 Ja, spør gynekologen om hva hen tenker om Primolut. Hva tanken bak å ikke få det er... er jo det mest vanlige for å sette i gang mensen/syklus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 14. mars 2023 #4 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg fikk provera for å sette igang mens..så letzerol dag 3-7 eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy_89 Skrevet 14. mars 2023 #5 Del Skrevet 14. mars 2023 Hei! Jeg fikk Metformin og Femar, og startet med èn gang da jeg ikke får mensen naturlig. Gyn/legen mente at det ikke var noenting som tilsa at det er nødvendig å ha blødning før oppstart - med mindre jeg ønsket det selv. «Det er uansett ikke en ordentlig menstruasjon når det er framprovosert med legemidler». Hatt runde 2 nå, og har oppnådd eggeløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå