Gå til innhold

Brudd igjen mellom Janne Formoe og Jan Fredrik Karlsen!

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir flau på deres vegne🙈

Anonymkode: af649...02a

Flauere med folk som bryr seg. 

Anonymkode: edbdf...625

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på dem begge som får bruddene smurt utover forsidene hver gang. Det er ikke så greit når man har et menneske man ikke kan være hverken med eller foruten. Ikke optimalt at det er et barn involvert, men hun begynner vel å bli stor nå og forstår mer. 

• Liker 22
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist jeg.

Kanskje de må finne ut en gang for alle hvorfor de blir sammen og gjør det slutt om og om igjen?

Endret av Tough cookie
  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brudd er aldri stas, men dette dro jo over I komikk for en 2-3 oppbrudd siden. Kjipt med store barn i forhold til pressen 🙈.

Men da blir det vel ny runde på Lindmo om noen uker og vips har de "giftet seg i all hemmelighet" med Se og hør på slep :fnise: Forvirret... :lomvi:

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor det stadig blir brudd ???? ( de som ikke bryr seg eller bryr seg om at andre gjør det, trenger ikke svare 🤐)

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart at de ikke ser hvor dumt dette blir. At de aldri lærer. At de er kjendiser gjør det hele verre.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Jan Fredrik har en irriterende uvane som feks å klippe tånegler ved kjøkkenbordet under frokosten, og Janne blir mektig irritert.

Han lover å skjerpe seg men glemmer seg hele tiden, og til slutt truer hun med å gå hvis han ikke slutter.

Han skjerper seg i et par år og de planlegger bryllup, helt til Janne en dag finner avklipte negler i smøret og da bærer det på hue og ræva ut for Jan Fredrik!

Og sånn går dagene der hjemme🤭

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (15 minutter siden):

Kanskje Jan Fredrik har en irriterende uvane som feks å klippe tånegler ved kjøkkenbordet under frokosten, og Janne blir mektig irritert.

Han lover å skjerpe seg men glemmer seg hele tiden, og til slutt truer hun med å gå hvis han ikke slutter.

Han skjerper seg i et par år og de planlegger bryllup, helt til Janne en dag finner avklipte negler i smøret og da bærer det på hue og ræva ut for Jan Fredrik!

Og sånn går dagene der hjemme🤭

😄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 sterke personligheter er en kombinasjon som møter mange utfordringer skulle jeg tro….c’’.)

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i situasjonen deres. Jeg kunne ikke leve med min eks, men klarte heller ikke å leve uten… Holdt på sånn i mange år. 
Det er kjærligheten som blir så sterk at man ender opp sammen igjen, men går i fra hverandre fordi man som par ikke fungerer. 

Kompliserte greier egentlig og trist.

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julia Piñero skrev (1 minutt siden):

Kjenner meg igjen i situasjonen deres. Jeg kunne ikke leve med min eks, men klarte heller ikke å leve uten… Holdt på sånn i mange år. 
Det er kjærligheten som blir så sterk at man ender opp sammen igjen, men går i fra hverandre fordi man som par ikke fungerer. 

Kompliserte greier egentlig og trist.

Ja, det er det. Komplisert og trist. De er jo flotte personligheter…

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig de ikke klarer å leve alene eller gå videre i livet. Men nå er det på tide. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skjønner vel at dette bare er et spill for å skape blest om seg selv? De lever av å være kjendiser. Om de selv ikke hadde fortalt dette til pressen hadde heller ingen brydd seg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...