mariie Skrevet 13. mars 2023 #1 Del Skrevet 13. mars 2023 https://www.nrk.no/norge/eirik-jensen-loslates-fra-fengsel-1.16334013 Løslates pga. sykdom - blir spennende å se hva som skjer med saken videre.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 13. mars 2023 #2 Del Skrevet 13. mars 2023 (endret) Han løslates i dag pga.helsen. I utgangspunktet for 6 mnd. Blir fulgt opp av sykehus/helsevesen. Har hele tiden trodd han var uskyldig men i takt med rettssakens utvikling begynte jeg å tvile sterkt pga. blomsterspråk mm. Utrolig synd hvis han ble uskyldig dømt. Han blir omtalt av mange på begge sider av loven som en real, flink, stright person. Han ble 19 juni 2020 dømt til 21 års fengsel…. Endret 13. mars 2023 av Rødstrupa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 13. mars 2023 #3 Del Skrevet 13. mars 2023 Rødstrupa skrev (1 minutt siden): Har hele tiden trodd han var uskyldig. Hvorfor det? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fairy Tale Skrevet 13. mars 2023 #4 Del Skrevet 13. mars 2023 Men hva er egentlig "gærent" med helsa hans? Skjønte ikke helt den artikkelen. Er det fordi han blir syk av å sitte inne? Eller er han generelt syk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. mars 2023 #5 Del Skrevet 13. mars 2023 Hehe det er ikke sykdom noe nytt har enten kommet fram eller så er han benådet 🙂 han fikk jo like streng dom som Breivik som drepte/skadde 77 mennesker og som la eiendom i ruiner føre Norge under fremmed makt (EU/EØS) 21 år ingen straffet 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 13. mars 2023 #6 Del Skrevet 13. mars 2023 Just now, Fairy Tale said: Men hva er egentlig "gærent" med helsa hans? Skjønte ikke helt den artikkelen. Er det fordi han blir syk av å sitte inne? Eller er han generelt syk? Han blir syk av å sitte inne etter hva jeg forstår. Det har ikke kommet ut noe annet i media som tilsier noe annet. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 13. mars 2023 #7 Del Skrevet 13. mars 2023 Djækklåsst skrev (3 minutter siden): Hvorfor det? Sorry fikk ikke fullført innlegget før du svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. mars 2023 #8 Del Skrevet 13. mars 2023 mariie skrev (8 minutter siden): https://www.nrk.no/norge/eirik-jensen-loslates-fra-fengsel-1.16334013 Løslates pga. sykdom - blir spennende å se hva som skjer med saken videre.. Så merkelig! Lurer på hva årsaken er, mere spesifikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 13. mars 2023 #9 Del Skrevet 13. mars 2023 Skulle aldri vært i fengsel. Frikjent av juryen og overprøvd av dommer-adelen. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fairy Tale Skrevet 13. mars 2023 #10 Del Skrevet 13. mars 2023 anon01 skrev (1 minutt siden): Han blir syk av å sitte inne etter hva jeg forstår. Det har ikke kommet ut noe annet i media som tilsier noe annet. Hmm.. Men betyr det at dersom man gjør noe kriminelt og må sone for det, så kan man slippe ut så lenge man blir syk av å sitte inne? Dette var nytt for meg. Hvis han skulle sitte inne i 21 år, men så skal han slippes ut så tidlig pga mental helse? Nå kan jeg ingenting om denne saken og kjenner ikke til mannen heller, så jeg spør av ren nysgjerrighet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 13. mars 2023 #11 Del Skrevet 13. mars 2023 Fairy Tale skrev (14 minutter siden): Hmm.. Men betyr det at dersom man gjør noe kriminelt og må sone for det, så kan man slippe ut så lenge man blir syk av å sitte inne? Dette var nytt for meg. Hvis han skulle sitte inne i 21 år, men så skal han slippes ut så tidlig pga mental helse? Nå kan jeg ingenting om denne saken og kjenner ikke til mannen heller, så jeg spør av ren nysgjerrighet. Det er i første omgang snakk om et’’straffeavbrudd’’på 6 mnd. Slik at han får hentet seg inn helsemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fairy Tale Skrevet 13. mars 2023 #12 Del Skrevet 13. mars 2023 Rødstrupa skrev (1 minutt siden): Det er i første omgang snakk om et’’straffeavbrudd’’på 6 mnd. Slik at han får hentet seg inn helsemessig. Okei, skjønner. Takk for svar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 13. mars 2023 #13 Del Skrevet 13. mars 2023 Gi ham et skikkelig helsetilbud da, ikke gi ham en pause på denne måten. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 13. mars 2023 #14 Del Skrevet 13. mars 2023 norw skrev (1 minutt siden): Gi ham et skikkelig helsetilbud da, ikke gi ham en pause på denne måten. Ja, han får nok det. De følger han opp på sykehus mm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. mars 2023 #15 Del Skrevet 13. mars 2023 Er vel kun midlertidig løslatt, uansett. Får håpe han kommer seg. Heldigvis ikke farlig for hvermansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsatt Skrevet 13. mars 2023 #16 Del Skrevet 13. mars 2023 Få mannen frikjent! Blir jo syk av å sitte inne i 21 år med en fisende cellekamerat! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 13. mars 2023 #17 Del Skrevet 13. mars 2023 Det er mange i norske fengsler som blir svært syke av soningen, og det skal ekstremt mye til med en voldsom prosess for at en innsatt blir erklært soningudyktig. Særlig siden det finnes flust av behandlings- og skjermingstiltak som gjøres istedenfor. Så at Jensen med sin dom slipper ut på denne måten overrasker meg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 13. mars 2023 #18 Del Skrevet 13. mars 2023 Jeg regner nesten med at når han slipper ut av helsemessige grunner så er han døden nær, de vil bare ikke gå ut i media med det. Og det er vel ikke så rart at han ikke vil ha det brettet ut over landets forsider at han har uhelbredelig kreft eller noe sånt. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JennieB Skrevet 13. mars 2023 #19 Del Skrevet 13. mars 2023 Veggdyret skrev (4 minutter siden): Jeg regner nesten med at når han slipper ut av helsemessige grunner så er han døden nær, de vil bare ikke gå ut i media med det. Og det er vel ikke så rart at han ikke vil ha det brettet ut over landets forsider at han har uhelbredelig kreft eller noe sånt. Tenkte jeg og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullakrula Skrevet 13. mars 2023 #20 Del Skrevet 13. mars 2023 Det står da at det er psykiater som har vurdert ham som soningsudyktig og at han nå er innlagt på et sykehus på Østlandet? Står han ble tilbakeført fengselet etter en periode på sykehus, men at han ble sendt tilbake på sykehus etter et par dager. Jeg tipper det har blitt for mye for Jensen og at han er psykisk syk (suicidal). Å være innlagt på sykehus er ikke ensbetydende med at det er somatisk sykdom. 8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå