Gå til innhold

Slikking med full " bush " ?

Fremhevede innlegg

Gjest supernova_87
Skrevet

Synes det er merkelig at mennesker som er voksne nok til å ha sex tillater seg å snakke å stygt og nedlatende om andres kropper som de ikke skal ha sex med. Det er umodent og barnslig. 

Si gjerne det er ekkelt, og avstå fra å gjøre det men man er ikke nasty, gris, disgusting, ekkel hvis man liker det. Og man er heller ikke det om man liker det barbert.

Men man er barnslig og emosjonelt avstumpet om man synes det er greit å skrive på den måten om andres preferanser. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker stusset eller barbert. Er irriterende å få masse hår i nesen/munnen. I tillegg syns jeg at håret samler mye lukt. Når det er sagt så hadde jeg ikke nektet, men jeg hadde ikke blitt glad akkurat av full busk.

Anonymkode: 62de8...3e4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det du ser, er det du får. Er derfor veldig glad jeg har funnet meg en mann som elsker at jeg er helt naturlig, hadde han fått viljen sin helt, hadde det vært full busk hele året rundt. 

Anonymkode: 14283...d0c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet (endret)
Mann1977 skrev (15 timer siden):

Hår er naturlig, men må vaskes og helst  stelles litt.  Jeg har ingen prolem med full busk, men variasjon er bra. Om dama har full busk kan hun ikke forvente at pikken her hårløs heller. Dama liker å bli litt lugget i hårene der mens jeg slikker henne.

Tenker du det i motsatt tilfelle også? Ubarberte menn kan ikke forvente at fitta er hårløs? :P

For øvrig er det vel sjelden noen har hår på pikken... Akkurat som man heller ikke har hår på de indre kjønnsleppene.

Endret av Anonymus Notarius
AnonymBruker
Skrevet

Jeg (og stort sett de fleste kvinner)  har så mange erogene soner, de indre kjønnsleppene og klitoris er bare toppen av isberget. Når jeg har sex har jeg sex med hele vulvaen/vaginaen og resten av kroppen. Jeg liker å bli berørt der det ikke er så mye hår.  Får lite ut av berøring der det er et ullteppe av hår, det er like opphissende som om noen skulle klappet meg på hode.  Jeg liker å bli slikket ikke bare på klitoris der mannen må brette til side for å komme frem. Penetrering, slikking, berøring allt dette er bedre uten hår. Jeg liker å bli berørt på glatt hud så jeg er alltid glatt. Jeg liker også når mannen er tilnærmet glatt. Vi har alle preferanser og det er helt greit det men når en sier "det er ikke hår på klitoris og de indre leppene og det er der det skal slikkes", så tenker jeg at jeg hadde aldri klart å hatt et sexliv der kun disse områdene ble tatt på, stimulert med tungen, berørt. Alt, fra venusberget til klitoris og alt innimellom er erogene soner hos meg som jeg elsker å bli berørt på hårløst.

Anonymkode: da3a0...aea

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Helt ok å ha preferanser, men når noen mener at det er ekkelt med kjønnshår, fjerner de alt selv? Hvor går grensen for hva som er ekkelt? Hår under armene? Kun på kvinner da? På armene? Brysthår på menn? Leggene? Kun hos damer? Hodet? Det er ganske rart (og 100% tillært) at kun hår på kvinner er "ekkelt". Vi burde være kommet lengre i 2023 altså. 

Anonymkode: 45d6e...1aa

Jeg kan ikke svare for andre enn meg selv, men ja - selvfølgelig gjør jeg det. Det er jo ikke ekkelt avhengig av hvem det sitter på, men det er ekkelt fordi det er kjønnshår. Jeg syns også hår under armene er ekkelt. Mest på kvinner, ja. Armene går greit, iallfall de som har normal mengde/dun liksom. Skjegg på armene på damer er dog ulekkert, syns jeg. Brysthår på menn er litt nasty det også, men det går an å takle sånn noenlunde. Hår på leggene er ekkelt på damer også, ja. Hodet går fint, tenker ikke på det som særlig sammenlignbart/likt. 

Anonymkode: 43f76...b0e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...