Gå til innhold

Slikking med full " bush " ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette hadde vært morsomt å oppleve😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt uaktuelt! Full busk kan jeg simpelthen ikke arbeide med. Det er kun en ting som gjelder, og det er glatt. 

Anonymkode: e3e1d...0c4

• Liker 5
Skrevet

Hva er egentlig denne greia med å skulle være uflidd på død og liv?

Noen her som ikke steller håret på hodet? Eller ikke klipper neglene?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonymus Notarius skrev (7 timer siden):

Hva er egentlig den store forskjellen på disse to alternativene? Begge er hår. Om man tar bikinilinja og evt. stusser litt ellers, så har det lite å si for forholda på de indre kjønnsleppene.

Hår nedenfor klitten klør og kiler. Og jeg syns det lukter litt mer kjønn da. Barberte lepper er liksom mer renslig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (43 minutter siden):

Hva er egentlig denne greia med å skulle være uflidd på død og liv?

Noen her som ikke steller håret på hodet? Eller ikke klipper neglene?

Man er da ikke uflidd fordi om en har hår på f****.
Er menn som har hår nedentil uflidde de også?

Er mer uflidd med glattbarbert, blir mer utflod og ekkel lukt (opplever jeg)

Mannen min klager hvertfall ikke

Anonymkode: df90d...f29

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man er da ikke uflidd fordi om en har hår på f****.
Er menn som har hår nedentil uflidde de også?

Er mer uflidd med glattbarbert, blir mer utflod og ekkel lukt (opplever jeg)

Mannen min klager hvertfall ikke

Anonymkode: df90d...f29

Hvis du bare lar alt gro vilt… på hvilken måte er du da "flidd"?

Uflidd betyr forøvrig ikke "alt annet enn glattbarbert".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går ikke ned på folk som har hår av noe slag.

Anonymkode: 2f77d...84d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det kan godt være litt hår nedentil for at jeg skal slikke, det var ikke det, men når jeg må inn med motorsag og hekksaks for å finne utstyret, da melder jeg pass. Jeg har ikke motorsag heller så..

Endret av Bombasi
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er hår rimelig nært klitten, så hvis jeg er litt grådig så får jeg fort hår i tennene, er ikke så glad i det. Det samme gjelder på menn. Trenger ikke være glattbarbert, men kort hår er fint. 

Anonymkode: 7c183...0c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig takknemlig for at jeg slipper å ha sex med menn som er allergisk mot hår på tissen, og som mener at deres preferanse gir dem rett til å tråkke på andre som liker det best annerledes. 

Jeg foretrekker naturlig underliv, uten barbering og trimming både på kvinner og menn. Jeg kommer ikke med personangrep på dem som liker det hårløst fordiom. 

Anonymkode: 5cecb...413

• Liker 4
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Går ikke ned på folk som har hår av noe slag.

Anonymkode: 2f77d...84d

Så da slipper man å bli slikket... hurra. Å bli slikket er like interessant som å se maling tørke. 

Anonymkode: 67494...a8e

AnonymBruker
Skrevet

Å slikke noen med busk er det mest nasty jeg har gjort i hele mitt liv. Fy faen. Holdt ikke ut 3 sekunder en gang før jeg måtte rote etter noe i nattbordsskuffen å bruke istedenfor... Men selv da var jeg så kvalm at jeg måtte på badet og kaste opp, før jeg stakk av og aldri kom tilbake (selv om den dyre jakken og vesken med alle tingene ble igjen til og med...). 

Shave hvis dere vil ha noen der nede! Griser!

Anonymkode: 43f76...b0e

• Liker 2
Skrevet

Hår er naturlig, men må vaskes og helst  stelles litt.  Jeg har ingen prolem med full busk, men variasjon er bra. Om dama har full busk kan hun ikke forvente at pikken her hårløs heller. Dama liker å bli litt lugget i hårene der mens jeg slikker henne.

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Full busk kan være så mangt. Visuelt er glatt oftest det aller vakreste. Det visuelle påvirker lysten og gleden. Frisert gir oss det beste fra to verdener, visuelt pent og masse deilige opphissende dufter.

Skrevet

Følelsen av langt, mykt kjønnshår som kiler lekent i ansiktet. " Dukke " ned i en froďig og naturlig busk... Så ekte, vilt og vakkert ! 😍👌👌

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min vil helst at jeg skal ha full busk, han slikker gjerne, selv foretrekker jeg kun en liten stripe. Jeg syns det er mer følsomt uten hår, og det klør når jeg har hår.

Anonymkode: 122a6...6a9

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man liker å variere bredden på tunga, hvor den treffer og hvor mye av kjønnet man har «i munnen», kan det være upraktisk. Man tilpasser seg jo lett, men masse hår gjør definitivt at man har et mindre register å spille på.

Anonymkode: ac566...738

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis man liker å variere bredden på tunga, hvor den treffer og hvor mye av kjønnet man har «i munnen», kan det være upraktisk. Man tilpasser seg jo lett, men masse hår gjør definitivt at man har et mindre register å spille på.

Hvorfor blir registeret mindre da? Jeg liker også å variere, bruke tunga / munnen på og rundt hele kjønnet. At det blir med hår i munnen gjør meg ingenting, bare godt det☺

• Liker 1
Skrevet

Får vel gå imot strømmen her. Glattbarbert er viktig for meg, ferdig snakka. 

Dama liker at jeg teaser henne rundt leppene og kysser henne rett over musa. Hadde det vært fullt av hår der, så hadde det vært totalt uaktuelt. 

For å si det sånn, hvis jeg får hår i kjeften, så brekker jeg meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Trøndermann said:

At det blir med hår i munnen gjør meg ingenting, bare godt det☺

Da er vi forskjellige. Ingen krise her heller, men digger det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...