AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Del Skrevet 13. mars 2023 Min kommende mann har fylt ut sin del, og ført opp meg og mitt personnummer. Jeg har ikke fått noe form for forespørsel fra skatteetaten, så jeg lurer på hvorfor det? Må jeg gjøre det samme som han? Anonymkode: 818ab...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Del Skrevet 13. mars 2023 Både begge ektefeller og begge forlovere må fylle ut. Du får ikke noe varsel eller forespørsel, men skal finne skjemaet når du logger inn på min side hos Skatteetaten. Det ligger under opplysninger i folkeregisteret -> inngå ekteskap. Anonymkode: 853fb...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Del Skrevet 13. mars 2023 Du må gjøre det samme ja. Det er selvstendig papirarbeid. Ditt ansvar Anonymkode: 540d2...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Del Skrevet 14. mars 2023 Så det er ikke sånn at jeg får varsel om det når hans forlover har signert? Må jeg gjøre det samme som han? Anonymkode: 818ab...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 20. mars 2023 #5 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 21.36): Så det er ikke sånn at jeg får varsel om det når hans forlover har signert? Må jeg gjøre det samme som han? Anonymkode: 818ab...12f Ingen får noen slags varsler, verken dere eller forlovere, alt må graves frem selv, for alle sammen. Samme med når alle har fylt ut og den blir godkjent, får ikke noe varsel om det heller, må aktivt lete frem det i systemet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #6 Del Skrevet 20. mars 2023 Tbag skrev (12 timer siden): Ingen får noen slags varsler, verken dere eller forlovere, alt må graves frem selv, for alle sammen. Samme med når alle har fylt ut og den blir godkjent, får ikke noe varsel om det heller, må aktivt lete frem det i systemet der. Jo, når den er godkjent får man varsel. Anonymkode: d84a0...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 20. mars 2023 #7 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jo, når den er godkjent får man varsel. Anonymkode: d84a0...346 Okei. Vi fikk ikke det i sommer, så trodde det var standar å ikke få, men da var vi uheldige skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #8 Del Skrevet 24. mars 2023 Tbag skrev (På 20.3.2023 den 21.13): Okei. Vi fikk ikke det i sommer, så trodde det var standar å ikke få, men da var vi uheldige skjønner jeg. Det fikk ikke vi heller. Jeg gikk og ventet på en slags tilbakemelding, og så glemte jeg det hele ut en stund. Plutselig en dag datt det heldigvis ned i hodet på meg noen uker før bryllupet, så jeg logget inn på ny og fikk heldigvis orden på det. Vi risikerte å drite oss skikkelig ut på det! Er fremdeles bittelitt redd vi ikke har gjort det helt riktig 😅 Husker forloveren min også slet litt med å finne frem, virker ikke som hun ble informert om noe som helst til tross for at jeg måtte legge henne inn med personnummer og alt. Trodde de skulle få et slags varsel i prosessen. Anonymkode: 84913...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 25. mars 2023 #9 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det fikk ikke vi heller. Jeg gikk og ventet på en slags tilbakemelding, og så glemte jeg det hele ut en stund. Plutselig en dag datt det heldigvis ned i hodet på meg noen uker før bryllupet, så jeg logget inn på ny og fikk heldigvis orden på det. Vi risikerte å drite oss skikkelig ut på det! Er fremdeles bittelitt redd vi ikke har gjort det helt riktig 😅 Husker forloveren min også slet litt med å finne frem, virker ikke som hun ble informert om noe som helst til tross for at jeg måtte legge henne inn med personnummer og alt. Trodde de skulle få et slags varsel i prosessen. Anonymkode: 84913...e7c Akkurat samme opplevelsen her😅 På begge deler😂 Både med forlover som sleit og meg på vent i etterkant. Var jo ikke ett naturlig sted å finne den heller, da jeg forventet å få godkjenningen i typ innboksen når jeg logget inn. Unødvendig tungvint opplegg hele greia😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå