Gå til innhold

Beste kosttilskudd for håret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mister en del hår og det er blitt tynnere pga overgangsalderen. Vet det finnes diverse gode kosttilskudd. Savner mitt tykke hår. 

Noen forslag eller erfaringer? 

Anonymkode: 13b0e...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

B6, B7, B9 og B12. Ikke bruk penger på drit fra influensere.

Anonymkode: 4edbf...7cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte ta Now biotin 1000 mikrogram daglig. Innholdet i vanlig kosttilskudd er mye lavere. Fikk nye småhår ved hårfestet etter noen måneder. Men det ble dyrt, samt at jeg også tok jern og magnesium og selen. Så jeg begynte ta Hair Luxious i stedet, for tablettene (ikke gummies) er alt-i-én. Dagsdosen inneholder 2500 mikrogram biotin. Har «piggsveis» langs hårfestet, og når jeg løfter håret oppå hodet, ser jeg også korte hår der. Jeg har ikke vært hos frisør etter jeg begynte med biotin, så vet ikke hva en frisør ville sagt.

Legger til at det er mulig å få kjøpt tabletter med 5000 mikrogram biotin her i landet, men det anbefales at man ikke tar mer enn max 2500.

Endret av MyMichelle
La til siste avsnitt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
MyMichelle skrev (8 timer siden):

Jeg begynte ta Now biotin 1000 mikrogram daglig. Innholdet i vanlig kosttilskudd er mye lavere. Fikk nye småhår ved hårfestet etter noen måneder. Men det ble dyrt, samt at jeg også tok jern og magnesium og selen. Så jeg begynte ta Hair Luxious i stedet, for tablettene (ikke gummies) er alt-i-én. Dagsdosen inneholder 2500 mikrogram biotin. Har «piggsveis» langs hårfestet, og når jeg løfter håret oppå hodet, ser jeg også korte hår der. Jeg har ikke vært hos frisør etter jeg begynte med biotin, så vet ikke hva en frisør ville sagt.

Legger til at det er mulig å få kjøpt tabletter med 5000 mikrogram biotin her i landet, men det anbefales at man ikke tar mer enn max 2500.

Hvor lang tid tok det før du begynte å se bedring med Hair Luxious?

Anonymkode: c2b30...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvor lang tid tok det før du begynte å se bedring med Hair Luxious?

Nyhårene er mellom ca. 4 og 11 cm (jo jeg målte). Jeg begynte med biotin i november 2021. Så med H.L. i april i fjor. Så man må ha tålmodighet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
MyMichelle skrev (1 time siden):

Nyhårene er mellom ca. 4 og 11 cm (jo jeg målte). Jeg begynte med biotin i november 2021. Så med H.L. i april i fjor. Så man må ha tålmodighet.

Merker du forskjell med HL? Jeg har kjøpt meg ei flaske men kvier meg til å starte på de 🥴 Jeg har tatt Priorin i over 6 mnd med null effekt, så derfor jeg kvier meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...