AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #41 Del Skrevet 13. mars 2023 Jeg har gått fra bmi 37 til 27, over en to års periode. Har ikke fått noe spesielt med løshud i det hele tatt. Er 166 høy også, så der var noen kilo ekstra for å si det sånn. Ikke alle blir eldre i ansiktet, å får løshud av å gå ned i vekt. Anonymkode: ec528...d7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 13. mars 2023 #42 Del Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har gått fra bmi 37 til 27, over en to års periode. Har ikke fått noe spesielt med løshud i det hele tatt. Er 166 høy også, så der var noen kilo ekstra for å si det sånn. Ikke alle blir eldre i ansiktet, å får løshud av å gå ned i vekt. Anonymkode: ec528...d7b Bra gjort av deg!😃👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #43 Del Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Stemmer bra. Og jeg er skyldig i å påpeke det samme overfor en venninne. Jeg har selvsagt ikke sagt at hun blir stygg i ansiktet når hun blir slankere. Men jeg har sagt at jeg synes hun kler å ha de ekstra kiloene hun alltid har hatt, fremfor den ene perioden hun var slank (etter et brudd). Da så hun eldre ut i ansiktet. Selv har jeg alltid vært tynn og klarer ikke legge på meg. Mine venninner som er fyldigere ser yngre ut enn meg i ansiktet, uten tvil. Anonymkode: b46ff...fc1 Men den kommentaren du kom med der er heller ikke noe hyggelig. Det kalles kompliment med negativt forbehold. Ikke kompliment i det hele tatt. Anonymkode: 74656...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå