Gå til innhold

Hvorfor ser man aldri damer med tynt hår?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg syns det er stressende og føler meg så stygg og lite attraktiv når jeg kun ser damer med tykt langt hår. Har alle råd til hair extensions idag? Selv har jeg ikke råd. Og er veldig tynn i håret. 

Anonymkode: 78379...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mange som er tynne i håret, men skjuler det på ulike måter. Og du, det er da maaaange med kort hår der ute! At du kun ser langt, flott hår er nok pga. du har blitt veldig selvbevisst på det her/har mye fokus på det.

Anonymkode: 6b9b5...007

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser mange kvinner med tynt hår. Det er vel heller du som heller legger merke til at de med tjukt hår.

Anonymkode: 12e51...e8d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også tynt hår, så du er ikke alene. Har heller ikke råd til extensions. Men jeg fikk tynt hår etter det kom tilbake etter kreftbehandling. Er frisk i dag, så jeg ser på håret som et lite offer i det store og det hele ☺️ 

Jeg tar multivitamin hver dag, det har begrenset håravfall hos meg. 

Anonymkode: 06842...377

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du legger bedre merke til det du ønsker deg. Mitt hår er forresten en tredjedel av av den tykkelsen det var for ti år siden. Har måttet endre flere vaner og rutiner pga det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner noen med tynt hår, men hun friserer det slik at det ser fyldigere ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser mange damer med tynt hår. 

Min mor har veldig tynt går, men det syns kanskje ikke så godt siden hun er så opptatt av volum.?..

Mange med tynt hår har kanskje kort frisyre. 

Jeg synes de fleste nordiske kvinner har relativt tynt hår. 

Kjenner ingen med extensions. Men jeg er 40 år da, så vet ikke om dette kanskje er mer vanlig blant yngre generasjoner. 

Anonymkode: a84c7...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner til flere damer med tynt hår. Ei jeg ikke kjenner, men har sett på TV er Else Kåss Furuseth. Hun har vært veldig tynn i håret i mange år, men nå i det siste har jeg observert at hun har en fyldig manke. Vet ikke hva hun har gjort, men fin er hun og fin var hun før også :) 

Anonymkode: c1da2...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har tynt og kort hår. Er dame. Stor sorg, ass.

Anonymkode: 9363e...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mye man kan gjøre med tynt hår! Volum produkter og snakk med en frisør om en frisyre som passer 😊 Jeg har tynt hår og dette hjalp meg virkelig. Synes tykt langt hår ikke er noe man ser så ofte jeg. Er flere som har middels til tynt nesten? 

Anonymkode: 4135c...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg syns det er stressende og føler meg så stygg og lite attraktiv når jeg kun ser damer med tykt langt hår. Har alle råd til hair extensions idag? Selv har jeg ikke råd. Og er veldig tynn i håret. 

Anonymkode: 78379...8b7

Ine Marie Wilman har da veldig tynt hår? Hun som ikke liker Cubus-barn.  

Anonymkode: 0b6f3...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse fokus på behandling av hodebunn og gode hårprodukter for tiden, og å spise for å promotere hårvekst. Mange med tynt hår har ofte mangelstoffer, eller så er det genetisk. Riktig klipp eller sveis kan gjøre mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...