Fenomen Skrevet 20. juli #281 Del Skrevet 20. juli **Marshmallow** skrev (18 minutter siden): Nei det er ikke etter mannen. Hun ønsket å hete det pga ei dame på tv hun er oppkalt etter (husker ikke hele historien men hun forteller om det på podden) men hun måtte ha tillatelse fra dem som hadde etternavnet siden det er så få, men så traff hun på eksmannen til denne tv dama og det gikk seg til. Lurer på om det ligger brudd i kortene for dem. Er vel «typisk» å bli tynn/besatt av eget utseende da.. Det har vært spekulert en del på Jodel om det er slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 20. juli #282 Del Skrevet 20. juli 2 minutter siden, Fenomen said: Det har vært spekulert en del på Jodel om det er slutt. Ah, har ikke lest det. Men syntes oppførselen hennes har hintet mot det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 20. juli #283 Del Skrevet 20. juli **Marshmallow** skrev (14 minutter siden): Ja det trodde jeg også før jeg hørte den eps på podden 😅 leser mellom linjene av det hun forteller, tror ikke hun har hatt en ok oppvekst. Å endre etternavn var gjerne en måte så skape «avstand» fra foreldrene på 🤷🏻♀️ Fullt forståelig at hun byttet navn, og ville starte "på nytt" på en måte da 🫶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 20. juli #284 Del Skrevet 20. juli 8 minutter siden, Henikka said: Fullt forståelig at hun byttet navn, og ville starte "på nytt" på en måte da 🫶 Ja den ser jeg 100% 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. juli #285 Del Skrevet 20. juli Janka Polany het Nrk-damen. Husker ikke henne, men navnet er jo helt tydelig fra henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 20. juli #286 Del Skrevet 20. juli Å skifte navn/lage sitt eget synes jeg er helt innafor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 22. juli #287 Del Skrevet 22. juli epleberte skrev (På 20.7.2024 den 1.09): Jannicke Eriksen et hennes fødenavn gitt av kilder på Jodel. Hun het Janka da vi gikk på barneskolen i hvert fall, så tror ikke helt på Jodel her... Da må foreldrene hennes i hvert fall ha byttet navn på henne før hun begynte i førsteklasse for på alle klasselister står hun som Janka Eriksen... 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 22. juli #288 Del Skrevet 22. juli Kasier skrev (6 timer siden): Hun het Janka da vi gikk på barneskolen i hvert fall, så tror ikke helt på Jodel her... Da må foreldrene hennes i hvert fall ha byttet navn på henne før hun begynte i førsteklasse for på alle klasselister står hun som Janka Eriksen... Hun sier selv at hun her Janka som barn. Det er etternavnet hun har byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 22. juli #289 Del Skrevet 22. juli **Marshmallow** skrev (På 20.7.2024 den 13.15): Ah, har ikke lest det. Men syntes oppførselen hennes har hintet mot det.. Hvilken oppførsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 14. august #290 Del Skrevet 14. august Jeg kom tilfeldigvis over henne igjen nå og ikke til å komme fra at hun har gått ned mye og at det gir en eldre look. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. august #291 Del Skrevet 16. august cerruti skrev (På 14.8.2024 den 21.16): Jeg kom tilfeldigvis over henne igjen nå og ikke til å komme fra at hun har gått ned mye og at det gir en eldre look. Åh herregud KUTT UT. Først mas om at hun har ikke flat mage. Nå ageshaming og igjen kroppsanalyse. Hun har vært åpen om spiseforstyrrelser, så maybe kutt ut dette her. Ja, hun har gått ned i vekt, i etterkant av kroppsanalysene på KG som hun svarte på. Trenger ikke gni inn mer oppgulp. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. august #292 Del Skrevet 16. august AprilLudgate skrev (6 timer siden): Hun har vært åpen om spiseforstyrrelser, så maybe kutt ut dette her. Ok, bare hørt rykter om at hun var veldig kritisk til at alle skulle være så slanke, men brukte slankemedisin med en gang det kom. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. august #293 Del Skrevet 16. august Tripptrapp1 skrev (På 7.6.2024 den 18.06): Hun så kjempebra ut før også. Lurer på hvilke skjønnhetsbehandlinger hun tar. Jeg regner med at det er noe Botox inne i bildet, for det er ikke vanlig at en dame i 40-årene ikke har en eneste ryke i fjeset. Hun har alltid så vanvittig flott glow! Hun ser fantastisk ut, men bortsett fra ei rimelig glatt panne så er hun ikke rynkefri. Uten at det er noe negativt, hun ser jo superfresh ut! Eller mener du at hun har forandret selv veldig etter Pierre Robert-bildene ble tatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. august #294 Del Skrevet 16. august (endret) cerruti skrev (24 minutter siden): Ok, bare hørt rykter om at hun var veldig kritisk til at alle skulle være så slanke, men brukte slankemedisin med en gang det kom. Javel. Så da måtte du inn her og skrive tekster som er ageshaming, nedsettende og nå ryktespredning. Om du sikter til Ozempic osv så har der vært på markedet lenge. Endret 16. august av AprilLudgate 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 18. august #295 Del Skrevet 18. august AprilLudgate skrev (På 16.8.2024 den 12.05): Ja, hun har gått ned i vekt, i etterkant av kroppsanalysene på KG som hun svarte på. Trenger ikke gni inn mer oppgulp. Leser jeg dette feil, eller påstår du at det er Kvinneguiden som er grunnen til at hun har rast ned i vekt? Latterlig påstand i så fall. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rigdgen Skrevet 2. oktober #296 Del Skrevet 2. oktober Jeg synes hun ser superflott ut! Både nå og tidligere. Så veldig opp til henne i barndommen da hun var like vakker som nå. At hun skulle bli et kjent fjes overrasker meg ikke, da hun alltid har vært opptatt av positiv oppmerksomhet 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 7. oktober #297 Del Skrevet 7. oktober Rigdgen skrev (På 2.10.2024 den 21.12): Jeg synes hun ser superflott ut! Både nå og tidligere. Så veldig opp til henne i barndommen da hun var like vakker som nå. At hun skulle bli et kjent fjes overrasker meg ikke, da hun alltid har vært opptatt av positiv oppmerksomhet 😊 Enig. Hun har alltid vært råflott. Forresten er det helt vanlig at man endrer klesstil/passform på klærne sine, alt etter hva man føler seg komfortabel i. Dette varierer vel i perioder hos oss alle. Enkelte dager føler man seg mer vel i løse plagg, andre ganger viser man mer hud/kropp, uavhengig av hvordan kroppen see ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 19. oktober #298 Del Skrevet 19. oktober Nå synes jeg nesten synd på henne. Vekta går bare nedover, og det begynner å se usunt ut. Jeg håper ikke hun er mobbet på en måte som har fått SF til å blomstre igjen 😢 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 19. oktober #299 Del Skrevet 19. oktober Ellie77 skrev (6 timer siden): Nå synes jeg nesten synd på henne. Vekta går bare nedover, og det begynner å se usunt ut. Jeg håper ikke hun er mobbet på en måte som har fått SF til å blomstre igjen 😢 Ja... Jeg håper hun har det bra, uansett ❤️ Jeg er 50+ og har fortsatt spiseforstyrrelse, og vet hva som trigger meg iallfall. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 19. oktober #300 Del Skrevet 19. oktober Sonit skrev (36 minutter siden): Ja... Jeg håper hun har det bra, uansett ❤️ Jeg er 50+ og har fortsatt spiseforstyrrelse, og vet hva som trigger meg iallfall. Hva trigger deg, om det er lov å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå