AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Del Skrevet 12. mars 2023 Hei. Skal bestille time hos privat gyn for å se om jeg kan få protesteronstøtte, på grunn av kort lutealfase og spotting. Er det noen dager i syklusen det er bedre å dra enn andre? Har muligheten til å dra på cd 10 eller cd 14. Eller går det for det samme sålenge det bare er konsultasjon? Noen med erfaring som vet hva jeg kan forvente på en slik time? Bor langt unna, så har ikke muligheten til å ta blodprøver på visse dager i syklusen. Bruker det å være et krav med blodprøver når det åpenbart er noe galt med lutealfasen? Begynner tidvis å spotte 7 dpo.. Håper noen vil dele litt erfaringer 🫶 Anonymkode: 21c8d...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Skal bestille time hos privat gyn for å se om jeg kan få protesteronstøtte, på grunn av kort lutealfase og spotting. Er det noen dager i syklusen det er bedre å dra enn andre? Har muligheten til å dra på cd 10 eller cd 14. Eller går det for det samme sålenge det bare er konsultasjon? Noen med erfaring som vet hva jeg kan forvente på en slik time? Bor langt unna, så har ikke muligheten til å ta blodprøver på visse dager i syklusen. Bruker det å være et krav med blodprøver når det åpenbart er noe galt med lutealfasen? Begynner tidvis å spotte 7 dpo.. Håper noen vil dele litt erfaringer 🫶 Anonymkode: 21c8d...c74 Skal åpenbart stå progesteronstøtte🙈 Anonymkode: 21c8d...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Del Skrevet 12. mars 2023 Må nok ta blodprøver ja, men da har jeg fått med rekvisisjon slik at prøvene kan tas på lokalt legekontor Anonymkode: c32ab...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå