Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å finne en tråd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For en del år tilbake var det noen tråder hvor to brukere som var venner privat diskuterte. Hun ene var gravid og skulle flytte inn hos han andre som hadde et rusproblem. Han med rusproblem ble også voldelig i fylla. 

Noen som kan hjelpe meg å finne trådene. Eventuelt noen som husker navnet på disse brukerne?

Anonymkode: 0962b...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dessverre så ringer dette ingen bjelle.

Anonymkode: 0d52e...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

man skal ikke se bort ifra at denne tråden ble slettet. 

de er temmelig kjappe med å slette alt mellom himmel og jord her på forumet...  

Anonymkode: 3faab...60c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

man skal ikke se bort ifra at denne tråden ble slettet. 

de er temmelig kjappe med å slette alt mellom himmel og jord her på forumet...  

Anonymkode: 3faab...60c

Ja, dessverre - derfor lagrer jeg alle tråder jeg svarer i, på min egen PC, og det samme gjelder enkelte andre interessante tråder som med sikkerhet kommer til å bli slettet; heldigvis har KG et greit html-oppsett som gjør det enkelt å lagre den originale siden slik den faktisk så ut.

Hvis tråden er borte, kan kanskje TS få hjelp fra en bruker som gjør noe tilsvarende, men som har vært her lenger enn de par årene jeg har vært her ...?

Anonymkode: b4155...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.3.2023 den 15.34):

Ja, dessverre - derfor lagrer jeg alle tråder jeg svarer i, på min egen PC, og det samme gjelder enkelte andre interessante tråder som med sikkerhet kommer til å bli slettet; heldigvis har KG et greit html-oppsett som gjør det enkelt å lagre den originale siden slik den faktisk så ut.

Hvis tråden er borte, kan kanskje TS få hjelp fra en bruker som gjør noe tilsvarende, men som har vært her lenger enn de par årene jeg har vært her ...?

Anonymkode: b4155...4fe

Hvorfor gjør du det? 😳

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg husker den men jeg kommer jo ikke på hva de het.

Anonymkode: 267e6...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk, ja er mulig trådene er slettet. Men husker også at enkelte valgte å følge den kvinnelige brukeren. Så håper at de som gjorde det ser denne tråden. 

TS

Anonymkode: 0962b...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerte meg i 2022 og kan ikke hjelpe ☹️

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...