AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #41 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan være det, men det trenger ikke være det. Min "ex-svigermor" var på leiemarkedet i en alder av ca 55 år, det fordi hun ønsket å flytte til en ny by (nærmere barnebarna) men var usikker på om hun kom til å trives - så da hun solgte huset sitt valgte hun å leie en sokkelleilighet i 2-3 år før hun kjøpte en leilighet. Hun hadde riktignok uføretrygd pga. dårlig rygg, men var mentalt 100% oppegående og holdt det rent og pent rundt seg. Hadde jo dermed også stabil inntekt pluss en million eller to i banken, så fast betaler også. Og hun var meget kristen og rørte ikke verken tobakk eller alkohol (eller noe sterkere). Anonymkode: ebe42...352 Det er sant, men jeg ville ikke tatt den sjansen. Anonymkode: 6386f...d0d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #42 Skrevet 7. april 2023 Brunello skrev (På 12.3.2023 den 2.09): Hvorfor denne reaksjonen? De fleste voksne i Norge med jobb og ordnet liv eier egen leilighet. De som leier gjør som oftest det fordi de ikke har orden på privatlivet eller har dårlig råd. Den ideelle leietaker er en godt voksen person som leier pendlerbolig og som jobber mye. Eier leilighet i storby som jeg leier ut da jeg for tiden bor i en liten by. Ikke aktuelt å kjøpe leilighet her, da jeg bare skal bo her noen få år og ikke ønsker å sitte med to leiligheter. Har jobb og ordnet liv. Så gruppen er ikke så ensartet som du skriver. Én ting er sikkert; ikke alle burde leie ut. Skal heldigvis flytte fra leiligheten jeg leier nå, da den trygdede utleieren støyer til langt på natt. Skal aldri igjen leie bolig hvor utleier selv bor i samme hus Anonymkode: b8833...2a8 3
Brunello Skrevet 7. april 2023 #43 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eier leilighet i storby som jeg leier ut da jeg for tiden bor i en liten by. Ikke aktuelt å kjøpe leilighet her, da jeg bare skal bo her noen få år og ikke ønsker å sitte med to leiligheter. Har jobb og ordnet liv. Så gruppen er ikke så ensartet som du skriver. Én ting er sikkert; ikke alle burde leie ut. Skal heldigvis flytte fra leiligheten jeg leier nå, da den trygdede utleieren støyer til langt på natt. Skal aldri igjen leie bolig hvor utleier selv bor i samme hus Anonymkode: b8833...2a8 Du eier leilighet.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #44 Skrevet 7. april 2023 Brunello skrev (Akkurat nå): Du eier leilighet. Eier sekundærbolig, men leier primærbolig, dessverre. Så for tiden er jeg leietaker Anonymkode: b8833...2a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå