AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #41 Skrevet 12. mars 2023 Useless skrev (9 minutter siden): De legger merke til det hvis foreldrene er kalde mot hverandre, småkrangler og er direkte fiendtlige mot hverandre. Det vil ikke legge merke til det om foreldre av og til kysser hverandre, er snille mot hverandre og snakker vennlig med hverandre osv. Det er derfor det er mange Familien AS der ute hvor barna får et sjokk når foreldrene går fra hverandre fordi for dem har alt sett helt perfekt ut siden foreldrene har vært gode "skuespillere" overfor barna. Eller at sett bort fra ren sex så har foreldren hatt et godt samliv sammen som venner. De legger merke til mer enn det. Jeg er mot dette "vennskapet". Skaff deg et ordentlig forhold, ts, i stedet for å ofre livet ditt for "familien as" Anonymkode: 38049...7f9 1 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #42 Skrevet 12. mars 2023 Skill deg gjerne, men gjør det for din egen del. Ikke skyv barna foran deg. Anonymkode: b113a...d98 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #43 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det stemmer faktisk ikke Anonymkode: 38049...7f9 Jo. Dobbelt så ofte. Anonymkode: b113a...d98 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #44 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jo. Dobbelt så ofte. Anonymkode: b113a...d98 Link? Anonymkode: 38049...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #45 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Link? Anonymkode: 38049...7f9 https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/OpaaAV/gift-for-andre-eller-tredje-gang-det-er-god-grunn-til-aa-pleie-parforholdet-thuen-zahl-olsen-og-espehaug Anonymkode: b113a...d98 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #46 Skrevet 12. mars 2023 Jeg levde slik. 0 følelser, 0 sex, knapt kommunikasjon, sov ikke sammen osv… eide hus, bil sammen, 3 barn. jeg klarte ikke å holde ut mer etter noen år, brøt ut. Fikk det vanskelig med husoppgjør, og samvær med barna. Dårlig samarbeid. Men det var verdt det, jeg var prisgitt over å være kvitt han. Jeg ble lykkelig, begynte å leve igjen. IKKE hold sammen for familien AS! Mine barne ble ikke berørt, de synes det var gøy å flytte inn i et annet hus. Anonymkode: 2ae10...615 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #47 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): hvis han er snill og dere ikke krangler, ikke utro osv så syns jeg dere skal fortsette. dere har barn også. tenk det styret med å bryte opp. sex er virkelig ikke alt. Anonymkode: f4280...6dd Ja, kanskje onani holder og med tida blir dere gamle og da dabber som regel sexlivet av uansett, pga alder, sykdom, synkende libido etc. Da er det praktisk å ha holdt sammen, har også rett til å bli sittende i uskiftet bo når den ene faller fra. Det er et himla styr å bryte opp, tenk deg godt om og tenk framover - langt framover. Anonymkode: bd78b...80d 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #48 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): hvis han er snill og dere ikke krangler, ikke utro osv så syns jeg dere skal fortsette. dere har barn også. tenk det styret med å bryte opp. sex er virkelig ikke alt. Anonymkode: f4280...6dd Handler om mer enn sex da idiot. Anonymkode: e3874...cbb 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #49 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vi har slitt i mange år, og summa sumarum lever vi nå sammen i et sexløst samboerforhold, som venner. Han klarer seg fint uten intimitet påstår han, jeg lengter etter noen andre. Jeg klarer ikke å være intim med han, tro meg, jeg har prøvd i mange år. Istad spurte han meg hva jeg tenkte om fremtiden og jeg sa jeg fremdeles syntes det var vanskelig. «Kan vi ikke bare bo sammen uansett da?» spurte han. Noen som gjør det? Kan det gå? Anonymkode: daf52...cf0 Vi holdt sammen i nesten 30 år og når bomben fra han kom, ble jeg fullstendig knust. Hadde voksne unger riktignok, men at han ville gå fra meg, den tanken var så uholdbar atte fy! Ungene ble sinte på han og ville han skulle skjerpe seg, de ble skikkelig skuffet over at han brøt med mammaen deres. De har ikke noe godt forhold til han den dag i dag. Nei, skilsmisse er ikke noe godt. Gjorde vondt i mange år etterpå, men det har jeg ikke sagt til så mange. Anonymkode: 1e1ba...e45 2 1
Hjelpsom Skrevet 12. mars 2023 #50 Skrevet 12. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vi holdt sammen i nesten 30 år og når bomben fra han kom, ble jeg fullstendig knust. Hadde voksne unger riktignok, men at han ville gå fra meg, den tanken var så uholdbar atte fy! Ungene ble sinte på han og ville han skulle skjerpe seg, de ble skikkelig skuffet over at han brøt med mammaen deres. De har ikke noe godt forhold til han den dag i dag. Nei, skilsmisse er ikke noe godt. Gjorde vondt i mange år etterpå, men det har jeg ikke sagt til så mange. Anonymkode: 1e1ba...e45 Forstår smerten din💓, da jeg går igjennom det samme akkurat nå og heller ikke var forbered på bomben 💥. Men det er synd at forholdet mellom barna deres og han ble ødelagt. Nå skriver du jo ikke om det var andre ting en det at han gikk, som fikk barna til å få et så ambivalent forhold til far.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #51 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja, kanskje onani holder og med tida blir dere gamle og da dabber som regel sexlivet av uansett, pga alder, sykdom, synkende libido etc. Da er det praktisk å ha holdt sammen, har også rett til å bli sittende i uskiftet bo når den ene faller fra. Det er et himla styr å bryte opp, tenk deg godt om og tenk framover - langt framover. Anonymkode: bd78b...80d Syns synd på deg om du oppriktig mener dette. Anonymkode: 351bc...aa5
tussi680 Skrevet 12. mars 2023 #52 Skrevet 12. mars 2023 Useless skrev (7 minutter siden): Forstår smerten din💓, da jeg går igjennom det samme akkurat nå og heller ikke var forbered på bomben 💥. Men det er synd at forholdet mellom barna deres og han ble ødelagt. Nå skriver du jo ikke om det var andre ting en det at han gikk, som fikk barna til å få et så ambivalent forhold til far. Jeg vet ikke 100% en gang helt hvorfor, det står mellom to ting; Gikk fra meg pga min helse og hans mulige sjanser for å få et nytt "slag". Han var redd for at jeg ikke ville greie å følge opp om det skjedde. samtidig som jeg er usikker på om han hadde noen andre. Sånn er det bare, men vil ikke ha han tilbake nå.
Hjelpsom Skrevet 12. mars 2023 #53 Skrevet 12. mars 2023 1 minutt siden, tussi680 said: Jeg vet ikke 100% en gang helt hvorfor, det står mellom to ting; Gikk fra meg pga min helse og hans mulige sjanser for å få et nytt "slag". Han var redd for at jeg ikke ville greie å følge opp om det skjedde. samtidig som jeg er usikker på om han hadde noen andre. Sånn er det bare, men vil ikke ha han tilbake nå. Huff, det må være ille når du ikke engang vet hvorfor. Håper du har det så bra som mulig nå, selv om det fortsatt smerter for deg. Jeg har vel også innsett nå at det kommer til å vedvare i lang tid. 🤔
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #54 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi holdt sammen i nesten 30 år og når bomben fra han kom, ble jeg fullstendig knust. Hadde voksne unger riktignok, men at han ville gå fra meg, den tanken var så uholdbar atte fy! Ungene ble sinte på han og ville han skulle skjerpe seg, de ble skikkelig skuffet over at han brøt med mammaen deres. De har ikke noe godt forhold til han den dag i dag. Nei, skilsmisse er ikke noe godt. Gjorde vondt i mange år etterpå, men det har jeg ikke sagt til så mange. Anonymkode: 1e1ba...e45 Hvordan er dette relaterbart? TS sin situasjon er ikke den samme - Hun har ikke følelser for han, han virker også inneforstått med dette, men spør om de ikke kan bo sammen til tross for dette. Om de går fra hverandre så er det ingen «bombe» for noen av dem. Det er ikke samlivsbruddet i seg selv som er ødeleggende for barna, men hvordan samlivsbruddet blir håndtert av de voksne. Om deres voksne(!) barn ikke klarer å takle at du og dine barns far gikk i fra hverandre og dette har ødelagt forholdet deres til han, så er det sannsynlig at deler av skylden for dette faktisk ligger på deg selv. Anonymkode: 351bc...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #55 Skrevet 12. mars 2023 52 minutter siden, AnonymBruker said: Syns synd på deg om du oppriktig mener dette. Anonymkode: 351bc...aa5 Ganske sikker på at dette var sarkasme, hvis du ser på innlegget personen siterer. Anonymkode: 21ad2...598
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #56 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi holdt sammen i nesten 30 år og når bomben fra han kom, ble jeg fullstendig knust. Hadde voksne unger riktignok, men at han ville gå fra meg, den tanken var så uholdbar atte fy! Ungene ble sinte på han og ville han skulle skjerpe seg, de ble skikkelig skuffet over at han brøt med mammaen deres. De har ikke noe godt forhold til han den dag i dag. Nei, skilsmisse er ikke noe godt. Gjorde vondt i mange år etterpå, men det har jeg ikke sagt til så mange. Anonymkode: 1e1ba...e45 Hadde han funnet seg ny kvinne? Menn går sjelden viss det ikke noen som venter på dem. Anonymkode: 2ae10...615
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #57 Skrevet 12. mars 2023 Har dere barn ? Hvis dere ikke har barn så hvorfor prøve når du selv vet du har lyst på noen andre. XD du er fri girl kjør på!!!! Anonymkode: 57e5a...550
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå