Gjest qstar Skrevet 12. mars 2023 #41 Del Skrevet 12. mars 2023 Gladikaffe skrev (På 11.3.2023 den 18.17): Dere må velge en Gifte meg med eksen så klart, ettersom vi har blitt sammen igjen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mars 2023 #42 Del Skrevet 12. mars 2023 Cid skrev (18 minutter siden): Var ikke ment som frekt eller noe da, bare en liten spøk 😅 Skjønte det, Cid, no worries! Trenger ikke bekymre deg, men jeg er bare litt imponert på andres vegne at det alltid blir så mye dramalama 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest qstar Skrevet 12. mars 2023 #43 Del Skrevet 12. mars 2023 Silva Pluvialis skrev (22 timer siden): Fengsel, der er du i alle fall trygg i motsetning til når du er fanget med en voldsutøver. Altså, hvor mange voldsutøvere tror du som er i fengsel da? 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mars 2023 #44 Del Skrevet 12. mars 2023 Hulderen skrev (7 timer siden): Da gifter jeg meg med min ex. Han er en flott person, det var bare timingen som gjorde at det ble slutt mellom oss. Edit: Jeg skrev mitt innlegg samtidig som @Frøkenfryden, bare tilfeldig med så lik ordlyd! Tror deg! 👍☺️ Finst mange bra folk man ikke passer med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TraumaQueen Skrevet 17. september 2023 #45 Del Skrevet 17. september 2023 Har flere ekser, men eks mannen min ville jeg nok ikke giftet meg med igjen, hadde valgt fengsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 17. september 2023 #46 Del Skrevet 17. september 2023 Ett år i fengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 18. september 2023 #47 Del Skrevet 18. september 2023 Lett! Fengsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #48 Del Skrevet 14. februar (endret) Et år i fengsel 👌. Uten tvil..... 15 års ekteskap med han var nok.... Endret 14. februar av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Maria Skrevet 14. februar #49 Del Skrevet 14. februar Jeg hadde tatt mer enn ett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 18. februar #50 Del Skrevet 18. februar Tar ett år i fengsel jeg, takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå