Gladikaffe Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #21 Del Skrevet 11. mars 2023 Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner hva en eks er da - men som jeg skrev over her så har jeg hatt nåværende siden jeg har 16 år og har derfor ingen kjærester før dette... Ja, leste det etterpå! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 11. mars 2023 #22 Del Skrevet 11. mars 2023 Fengsel. Hadde lett tatt flere enn ett år også for å slippe unna den taperen der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HegeMarie Skrevet 11. mars 2023 #23 Del Skrevet 11. mars 2023 Gladikaffe skrev (13 minutter siden): Ja, men det gjelder kun han siste du var sammen med! 😉 Det ville være det samme som livsvarig fengsel, så da velger jeg heller et år. Tipper jeg ville fått hyggeligere selskap også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #24 Del Skrevet 11. mars 2023 MissPierce skrev (1 minutt siden): Jeg hadde tatt 1 år i fengsel, for hadde jeg giftet meg med x-en hadde det fort blitt mange flere års fengsel 😅 Jeg kjenner til da! 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #25 Del Skrevet 11. mars 2023 HegeMarie skrev (1 minutt siden): Det ville være det samme som livsvarig fengsel, så da velger jeg heller et år. Tipper jeg ville fått hyggeligere selskap også. Jeg skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 11. mars 2023 #26 Del Skrevet 11. mars 2023 Fengsel, der er du i alle fall trygg i motsetning til når du er fanget med en voldsutøver. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #27 Del Skrevet 11. mars 2023 Silva Pluvialis skrev (Akkurat nå): Fengsel, der er du i alle fall trygg i motsetning til når du er fanget med en voldsutøver. Ja, helt sant! 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars 2023 #28 Del Skrevet 11. mars 2023 Silva Pluvialis skrev (1 minutt siden): Fengsel, der er du i alle fall trygg i motsetning til når du er fanget med en voldsutøver. Er du tvillingsjel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaha1112 Skrevet 11. mars 2023 #29 Del Skrevet 11. mars 2023 Ett år i fengsel, nobrainer😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 11. mars 2023 #30 Del Skrevet 11. mars 2023 Hm…. Jeg er jo gift nå, og vil dermed ikke være gift med en eks. Så har det seg sånn at den forrige jeg var sammen med var såpass dårlig match på alle nivå - og jeg mener virkelig alle nivå - at jeg faktisk lurer på om ett år i fengsel er like greit 😅🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 12. mars 2023 #31 Del Skrevet 12. mars 2023 Gladikaffe skrev (17 timer siden): Dere må velge en Ja bedre i fengsel enn å være med den fæle eks kjerringa mi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mars 2023 #32 Del Skrevet 12. mars 2023 Gifte meg med eks. Han er en flott mann selv om han ikke passet med meg ,og vi nok måtte skilt oss etter en stund. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 12. mars 2023 #33 Del Skrevet 12. mars 2023 (endret) Da gifter jeg meg med min ex. Han er en flott person, det var bare timingen som gjorde at det ble slutt mellom oss. Edit: Jeg skrev mitt innlegg samtidig som @Frøkenfryden, bare tilfeldig med så lik ordlyd! Endret 12. mars 2023 av Hulderen 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mars 2023 #34 Del Skrevet 12. mars 2023 Har alle vært sammen med samme fyren, eller? Eller er det et krav for å være på KG at man må ha vært med en fyr som enten slår og/eller er arsehole, taper eller slem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. mars 2023 #35 Del Skrevet 12. mars 2023 Har bare fine ekser, jeg som var den rare. Men måtte nok likevel gått i fengsel siden min siste eks er død Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mars 2023 #36 Del Skrevet 12. mars 2023 Lurven skrev (9 minutter siden): Har bare fine ekser, jeg som var den rare. Men måtte nok likevel gått i fengsel siden min siste eks er død Kondolerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. mars 2023 #37 Del Skrevet 12. mars 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Kondolerer Ja det går bra. Er lenge siden altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mars 2023 #38 Del Skrevet 12. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Har alle vært sammen med samme fyren, eller? Eller er det et krav for å være på KG at man må ha vært med en fyr som enten slår og/eller er arsehole, taper eller slem? Og så viser det seg å være deg 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mars 2023 #39 Del Skrevet 12. mars 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Og så viser det seg å være deg 😅 Greit at jeg har en del exer, men jeg har iaffal et godt forhold til de fleste av dem. Man kan jo bare oppføre seg som folk, lissom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mars 2023 #40 Del Skrevet 12. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (23 minutter siden): Greit at jeg har en del exer, men jeg har iaffal et godt forhold til de fleste av dem. Man kan jo bare oppføre seg som folk, lissom Var ikke ment som frekt eller noe da, bare en liten spøk 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå