Gladikaffe Skrevet 11. mars 2023 #1 Del Skrevet 11. mars 2023 (endret) Dere må velge en Endret 11. mars 2023 av Gladikaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars 2023 #2 Del Skrevet 11. mars 2023 Har ingen eks så 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 11. mars 2023 #3 Del Skrevet 11. mars 2023 Ett år i fengsel, er 10 ganger bedre enn å gifte meg med eksen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 11. mars 2023 Cid skrev (30 minutter siden): Har ingen eks så 🤣 hmh tråden passer bedre for folk som har eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars 2023 #5 Del Skrevet 11. mars 2023 Gladikaffe skrev (7 minutter siden): hmh tråden passer bedre for folk som har eks Alle kan delta i tråder hvis de vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HegeMarie Skrevet 11. mars 2023 #6 Del Skrevet 11. mars 2023 Spørs hvilken eks 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 11. mars 2023 HegeMarie skrev (Akkurat nå): Spørs hvilken eks 😄 Ja, men det gjelder kun han siste du var sammen med! 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars 2023 #8 Del Skrevet 11. mars 2023 Gladikaffe skrev (Akkurat nå): Ja, men det gjelder kun han siste du var sammen med! 😉 Da må det i så fall bli siste person jeg datet og da velger jeg fengsel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 11. mars 2023 #9 Del Skrevet 11. mars 2023 gifte meg med den siste exen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 11. mars 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Da må det i så fall bli siste person jeg datet og da velger jeg fengsel 🤭🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 11. mars 2023 #11 Del Skrevet 11. mars 2023 Jeg har ingen eks - må jeg i fengsel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars 2023 #12 Del Skrevet 11. mars 2023 (endret) Gladikaffe skrev (15 timer siden): 🤭🙂 Husker jeg lot henne bo hos meg i nesten en uke en gang, var min lengste og verste uke på lang tid 😆 å skulle gifte seg med noen som man passer såpass dårlig med høres ut som fengsel i seg selv men i et faktisk fengsel så slipper man vedkommende i det minste 😁 Endret 12. mars 2023 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars 2023 #13 Del Skrevet 11. mars 2023 Mezzosoprena skrev (1 minutt siden): Jeg har ingen eks - må jeg i fengsel da? Hva med noen du datet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 11. mars 2023 Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Jeg har ingen eks - må jeg i fengsel da? Ja, vi sender deg i fengsel. Sikkert noen kjekke uniformerte menn der inne 👮♂️ 👌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 11. mars 2023 #15 Del Skrevet 11. mars 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hva med noen du datet? Det var i så fall før jeg var 16 år, så jeg kan ikke kalle de skikkelige kjærester - så nei, ingen eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 11. mars 2023 #16 Del Skrevet 11. mars 2023 Gladikaffe skrev (Akkurat nå): Ja, vi sender deg i fengsel. Sikkert noen kjekke uniformerte menn der inne 👮♂️ 👌🏻 Jeg har jo en nåværende da, så jeg er liksom ikke ute etter noen andre kjekke menn 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #17 Del Skrevet 11. mars 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Husker jeg lot bo hos meg i nesten en uke, var min lengste og verste uke på lang tid 😆 å skulle gifte seg med noen som man passer såpass dårlig med høres ut som fengsel i seg selv men i et faktisk fengsel så slipper man vedkommende i det minste 😁 Ja, bedre uten da! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #18 Del Skrevet 11. mars 2023 Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Jeg har jo en nåværende da, så jeg er liksom ikke ute etter noen andre kjekke menn 🤣 Åja, ta han siste eks før han du er sammen med nå eller siste date før han! 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 11. mars 2023 #19 Del Skrevet 11. mars 2023 Gladikaffe skrev (1 minutt siden): Åja, ta han siste eks før han du er sammen med nå eller siste date før han! 🤗 Jeg skjønner hva en eks er da - men som jeg skrev over her så har jeg hatt nåværende siden jeg har 16 år og har derfor ingen kjærester før dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 11. mars 2023 #20 Del Skrevet 11. mars 2023 Jeg hadde tatt 1 år i fengsel, for hadde jeg giftet meg med x-en hadde det fort blitt mange flere års fengsel 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå