Gå til innhold

Registrere ski fra Garmin til Strava

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg bruker langrenn på Garmin så kommer det inn på Strava som generell aktivitet. Da blir det ikke med km-tider osv. Finnes det en måte å gjøre det på? Brukte Endomondo før den ble borte for et par år siden og den var mye bedre på andre aktiviteter enn løping.

Anonymkode: 1c615...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får opp Nordic Skiing eller noe sånt på Strava om jeg velger langrenn på Garmin. Får opp de samme dataene som i Garmin-appen. 

Hvilken klokke har du? Jeg har Fēnix 6s.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
♥ skrev (2 minutter siden):

Jeg får opp Nordic Skiing eller noe sånt på Strava om jeg velger langrenn på Garmin. Får opp de samme dataene som i Garmin-appen. 

Hvilken klokke har du? Jeg har Fēnix 6s.

Har Forerunner 645. Litt usikker på om det har fungert tidligere, men i hvert fall ikke de siste gangene jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går an å redigere strava-økter også. Jeg har ved uhell logget løpeøkter som sykkelturer osv, men bare endret det i strava etterpå. 

Anonymkode: c98ef...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det går an å redigere strava-økter også. Jeg har ved uhell logget løpeøkter som sykkelturer osv, men bare endret det i strava etterpå. 

Anonymkode: c98ef...bdc

Jeg får til det, men rundetider blir ikke med. GPS har fungert og runden vises j kartet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalogy

Synes det virker rart at Strava ikke oppfatter riktig aktivitetsprofil når du velger "Langrenn" på en 645. Eventuelt at Garmin ikke gir fra seg riktig profil til Strava. Har du prøvd å koble helt på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vitalogy skrev (1 time siden):

Synes det virker rart at Strava ikke oppfatter riktig aktivitetsprofil når du velger "Langrenn" på en 645. Eventuelt at Garmin ikke gir fra seg riktig profil til Strava. Har du prøvd å koble helt på nytt?

Nei, takk for tips! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...