Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2005 #1 Skrevet 28. desember 2005 Jeg stilte dette spørsmålet i en annen tråd om tarmsex, og ble "ryddet" fordi det visstnok var utenomsnakk. Så jeg spør på nytt: Vet dere sånn ca, i cm, hvor langt opp i endetarmen som "avførings-lageret" ligger?
babyboy Skrevet 28. desember 2005 #2 Skrevet 28. desember 2005 Jeg stilte dette spørsmålet i en annen tråd om tarmsex, og ble "ryddet" fordi det visstnok var utenomsnakk. Så jeg spør på nytt: Vet dere sånn ca, i cm, hvor langt opp i endetarmen som "avførings-lageret" ligger? ← Kan du ikke bare teste det selv og fortelle det til oss etterpå? -Babyboy
Bunny Skrevet 28. desember 2005 #3 Skrevet 28. desember 2005 det er alt etter hvor lenge siden det er du har vært på do det!
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2005 #4 Skrevet 28. desember 2005 det er alt etter hvor lenge siden det er du har vært på do det! ← La oss si at det er to timer siden jeg dreit. Hvor langt er det opp til avføringa da?
Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2005 #5 Skrevet 28. desember 2005 Selve endetarmen er ca 10 cm lang. Den vil vanligvis ikke være fyllt av avføring.
biuq Skrevet 28. desember 2005 #6 Skrevet 28. desember 2005 Selve endetarmen er ca 10 cm lang. Den vil vanligvis ikke være fyllt av avføring. ← Dette stemmer. Og er det noe der, er det knapt mer enn bittelitt. :smile:
Mrs. K Skrevet 30. desember 2005 #7 Skrevet 30. desember 2005 Tråden er ryddet for utenomsnakk. Trille (mod)
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #8 Skrevet 30. desember 2005 Tråden er ryddet for utenomsnakk. Trille (mod) ← Nå trodde jeg du skulle øse av deg med kunnskaper jeg da
Gjest Bowel Skrevet 30. desember 2005 #9 Skrevet 30. desember 2005 Dette er det værste jeg har hørt spørsmål om! likevel....jeg er ei søt jente og en gang jeg hadde tømt tarmen(trodde jeg) I dusjen vaska jeg meg grundig og kjente noe litt oppi hullet. Hva tror du det var?? man kan aldri bli tom nok før analsex-så ta klyster. Personlig går grensa mi ved at typen av og til bommer. Men INN kommer han ikke!!
Gjest glamourgirl Skrevet 3. januar 2006 #10 Skrevet 3. januar 2006 Det ligger ofte avføringsrester i tarmen, det er en knekk rett innenfor inngangen hvor det kan ligge rester. Vil du ha analsex, regn med at der kan være litt bæsj. Hvis ikke kan både du og partner bli overrasket. Stort sett bare klyster som kan få tarmen helt ren.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #11 Skrevet 3. januar 2006 Jeg og typen har hatt analsex en god del ganger etterhvert, alltid helt på impuls uten at tarmen blir tømt eller skylt først. Aldri hatt sett noe som helst av dritt under eller etter akten
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #12 Skrevet 28. januar 2006 har vært borti visse urenheter - Men digger det for mye til å bgry meg. Damerumper er KUNST
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #13 Skrevet 28. januar 2006 10 cm synes jeg høres kort ut når min penis er en del lenger enn det i erigert tilstand. Da jeg var i en utprøvende fase hendte det at jeg tredde en kondom over en stor & tykk gulrot, før jeg lot det stå til. Hele cluet er å være avslappet, samt å treffe riktig vinkel. Da kommer du inn uten at det gjør noe særlig vondt. Når du først er inne gjør det ikke vondt, selv om gulroten er tykk. Angående bæsj, det var ofte litt rester på kondomen, og av og til litt blod. Du kan bli litt sår i stumpen av analsex, og det er vel muligheten for sår som gjør at homofile var overrepresentert blant HIV smittede en god stund. (Vel, de er fremdeles overrepresentert, men antallet hetero med HIV er mye større totalt) Analsex er godt når du har staken inne fordi du har sterke erogene punkter inne i rumpa. Ikke spør meg hvorfor det er slik. Det kan jo være at enkelte kvinner kanskje ikke har disse punktene like mye som andre?
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #14 Skrevet 28. januar 2006 Jeg har hørt fra sikre kilder at endetarmen ikke er elastisk på samme måte som f.eks. skjeden, og at hyppig analselx kan føre til problemer med tarmen. Kanskje være verdt å tenke over?
Mrs. K Skrevet 29. januar 2006 #15 Skrevet 29. januar 2006 (endret) Tråden er delt og diskusjonen om bruk av bedøvende salve i forb. med analsex ligger her Trille (mod) Endret 29. januar 2006 av Trille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå