Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 Et annet spørsmål: Syns dere det er moralsk og etisk akseptabelt at hun benytter smertestillende salve i endetarmen for at mannen skal presse seg inn der?
Gjest samme gjest Skrevet 3. januar 2006 #2 Skrevet 3. januar 2006 "bedøvende" salve er vel et mer riktig uttrykk enn "smertestillende".
Gjest baby-E Skrevet 3. januar 2006 #3 Skrevet 3. januar 2006 (endret) Et annet spørsmål: Syns dere det er moralsk og etisk akseptabelt at hun benytter smertestillende salve i endetarmen for at mannen skal presse seg inn der? ← personlig ville jeg aldri ha gjort noe jeg trengte bedøvnde salve for å gjenomføre (oki, jeg brukte det da jeg tok hull i navlen, men ikke når det er snakk om sex), men jeg veit at slike selges bl.a. på kondomeriet... Endret 3. januar 2006 av baby-E
Champagnepiken Skrevet 3. januar 2006 #4 Skrevet 3. januar 2006 Et annet spørsmål: Syns dere det er moralsk og etisk akseptabelt at hun benytter smertestillende salve i endetarmen for at mannen skal presse seg inn der? ← Dersom bruken av denne salven skjer på hennes eget initiativ, fordi dette er noe hun ønsker selv - vel, da ser jeg ikke det helt store problemet med det. Men dersom det er noe han foreslår fordi hun synes det er så forbanna vondt når han vil inn bak, og hun egentlig ikke har lyst - back off!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå