Gå til innhold

Øyekrem som virker mot fine linjer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har dere kommet over noen som faktisk virker? Isåfall hvilke? 

Anonymkode: 73355...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste som på sikt kan minimere fine linjer, er retinol, så du kan vurdere å investere i en øyekrem som inneholder det. Ellers kan jeg tipse om et utrolig bra serum som jeg hadde god effekt av mens jeg brukte det; BioEffect EGF Eye Serum. Det inneholder ingredienser som hjelper mot hovenhet, tørrhet og ujevn hudfarge, og gir masse fukt slik at huden framstår som synlig glattere. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sjekk snegleslim tråden, jeg bestilte nettopp en snegleslim krem som noen sa fungerer godt mot rynker og linjer.. 216kr på tilbud https://skinsecret.no/produkter/essens/cosrx-advanced-snail-96-mucin-power-essence/

Anonymkode: 4e8e0...02b

Er det trygt å bruke under øynene?😊

Anonymkode: 6ce4c...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (8 timer siden):

Det eneste som på sikt kan minimere fine linjer, er retinol, så du kan vurdere å investere i en øyekrem som inneholder det. Ellers kan jeg tipse om et utrolig bra serum som jeg hadde god effekt av mens jeg brukte det; BioEffect EGF Eye Serum. Det inneholder ingredienser som hjelper mot hovenhet, tørrhet og ujevn hudfarge, og gir masse fukt slik at huden framstår som synlig glattere. 

Hei @Roci Glemte du å legge ved selve produktet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke meg du spør, men:

Den kan trygt brukes under øynene. Om du ønsker et snegleprodukt fra samme merke som er spesielt beregnet på bruk under øynene, kan du prøve COSRX ADVANCED SNAIL PEPTIDE EYE CREAM

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vær forsiktig med hva du påfører under øynene. Har aldri trodd at jeg har spesielt sensitiv hud under øynene, men der tok jeg feil gitt. Har prøvd to nye øyekremer. Veldig fornøyd i starten, men etter å ha brukt de i noen uker fikk jeg klumper og tørr hud under øyene, og disse kulene/klumpene gjorde at jeg så 8 år eldre ut. Gikk tilbake til min kjære fuktighetsgivende øyekrem og nå er disse ekle kulene borte. 

Anonymkode: ab094...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (8 timer siden):

Elendige anmeldelser på nettet da...

Anonymkode: 7af62...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Elendige anmeldelser på nettet da...

Anonymkode: 7af62...294

Ja, jeg kan jo bare fortelle deg om min erfaring, som altså er veldig bra🙂 Hudpleie et så individuelt, så et produkt som fungerer supert for meg, kan vise seg å ikke fungere i det hele tatt for andre  Jeg har også mine erfaringer med hypede produkter som jeg har opplevd som helt elendige🙂

Endret av Roci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (9 timer siden):

Hvilket serum?

Anonymkode: 44bc2...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Roci said:

Roci, har du prøvd den nye Beauty Of Joseon Retinal øyekremen? Har ikke prøvd den selv, men den skal visstnok være veldig, veldig god.

https://www.bangerhead.no/beauty-of-joseon-revive-eye-serum-ginseng-retinal-30-ml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jotun sparkel. Funker fjell.

Anonymkode: c5a53...1ef

Ai, ja du har nok mer enn fine linjer om du tyr til det.

Anonymkode: b6523...35f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 måneder senere...
Annonse
Roci skrev (På 12.3.2023 den 9.09):

For 6 ml og 800 kr burde den jo kunne klare å utføre underverker! 6 ml er 1/3 av det man vanligvis får når man kjøper øyekrem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (9 timer siden):

For 6 ml og 800 kr burde den jo kunne klare å utføre underverker! 6 ml er 1/3 av det man vanligvis får når man kjøper øyekrem. 

Ingen tvil om at den er dyr, men den fungerte for meg, da🙂 Fikk tydelig mindre synlige smilerynker og mindre "kreppaktige" øvre øyelokk🙂 Jeg har ikke kjøpt den igjen nettopp pga prisen, men huden er like fin fortsatt🙂 Godt mulig det skyldes det nye peptidseeumet jeg bruker😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...