AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Del Skrevet 10. mars 2023 Har dere kommet over noen som faktisk virker? Isåfall hvilke? Anonymkode: 73355...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 11. mars 2023 #2 Del Skrevet 11. mars 2023 Det eneste som på sikt kan minimere fine linjer, er retinol, så du kan vurdere å investere i en øyekrem som inneholder det. Ellers kan jeg tipse om et utrolig bra serum som jeg hadde god effekt av mens jeg brukte det; BioEffect EGF Eye Serum. Det inneholder ingredienser som hjelper mot hovenhet, tørrhet og ujevn hudfarge, og gir masse fukt slik at huden framstår som synlig glattere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #3 Del Skrevet 11. mars 2023 Sjekk snegleslim tråden, jeg bestilte nettopp en snegleslim krem som noen sa fungerer godt mot rynker og linjer.. 216kr på tilbud https://skinsecret.no/produkter/essens/cosrx-advanced-snail-96-mucin-power-essence/ Anonymkode: 4e8e0...02b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #4 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sjekk snegleslim tråden, jeg bestilte nettopp en snegleslim krem som noen sa fungerer godt mot rynker og linjer.. 216kr på tilbud https://skinsecret.no/produkter/essens/cosrx-advanced-snail-96-mucin-power-essence/ Anonymkode: 4e8e0...02b Er det trygt å bruke under øynene?😊 Anonymkode: 6ce4c...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 11. mars 2023 #5 Del Skrevet 11. mars 2023 Roci skrev (8 timer siden): Det eneste som på sikt kan minimere fine linjer, er retinol, så du kan vurdere å investere i en øyekrem som inneholder det. Ellers kan jeg tipse om et utrolig bra serum som jeg hadde god effekt av mens jeg brukte det; BioEffect EGF Eye Serum. Det inneholder ingredienser som hjelper mot hovenhet, tørrhet og ujevn hudfarge, og gir masse fukt slik at huden framstår som synlig glattere. Hei @Roci Glemte du å legge ved selve produktet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 11. mars 2023 #6 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det trygt å bruke under øynene?😊 Anonymkode: 6ce4c...f42 Ikke meg du spør, men: Den kan trygt brukes under øynene. Om du ønsker et snegleprodukt fra samme merke som er spesielt beregnet på bruk under øynene, kan du prøve COSRX ADVANCED SNAIL PEPTIDE EYE CREAM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #7 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det trygt å bruke under øynene?😊 Anonymkode: 6ce4c...f42 Vær forsiktig med hva du påfører under øynene. Har aldri trodd at jeg har spesielt sensitiv hud under øynene, men der tok jeg feil gitt. Har prøvd to nye øyekremer. Veldig fornøyd i starten, men etter å ha brukt de i noen uker fikk jeg klumper og tørr hud under øyene, og disse kulene/klumpene gjorde at jeg så 8 år eldre ut. Gikk tilbake til min kjære fuktighetsgivende øyekrem og nå er disse ekle kulene borte. Anonymkode: ab094...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #8 Del Skrevet 11. mars 2023 Roci skrev (8 timer siden): Det eneste som på sikt kan minimere fine linjer, er retinol, så du kan vurdere å investere i en øyekrem som inneholder det. Ellers kan jeg tipse om et utrolig bra serum som jeg hadde god effekt av mens jeg brukte det; BioEffect EGF Eye Serum. Det inneholder ingredienser som hjelper mot hovenhet, tørrhet og ujevn hudfarge, og gir masse fukt slik at huden framstår som synlig glattere. Elendige anmeldelser på nettet da... Anonymkode: 7af62...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 11. mars 2023 #9 Del Skrevet 11. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Elendige anmeldelser på nettet da... Anonymkode: 7af62...294 Ja, jeg kan jo bare fortelle deg om min erfaring, som altså er veldig bra🙂 Hudpleie et så individuelt, så et produkt som fungerer supert for meg, kan vise seg å ikke fungere i det hele tatt for andre Jeg har også mine erfaringer med hypede produkter som jeg har opplevd som helt elendige🙂 Endret 11. mars 2023 av Roci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #10 Del Skrevet 11. mars 2023 Roci skrev (9 timer siden): Det eneste som på sikt kan minimere fine linjer, er retinol, så du kan vurdere å investere i en øyekrem som inneholder det. Ellers kan jeg tipse om et utrolig bra serum som jeg hadde god effekt av mens jeg brukte det; BioEffect EGF Eye Serum. Det inneholder ingredienser som hjelper mot hovenhet, tørrhet og ujevn hudfarge, og gir masse fukt slik at huden framstår som synlig glattere. Hvilket serum? Anonymkode: 44bc2...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 11. mars 2023 #11 Del Skrevet 11. mars 2023 10 hours ago, Roci said: Det eneste som på sikt kan minimere fine linjer, er retinol, så du kan vurdere å investere i en øyekrem som inneholder det. Ellers kan jeg tipse om et utrolig bra serum som jeg hadde god effekt av mens jeg brukte det; BioEffect EGF Eye Serum. Det inneholder ingredienser som hjelper mot hovenhet, tørrhet og ujevn hudfarge, og gir masse fukt slik at huden framstår som synlig glattere. Roci, har du prøvd den nye Beauty Of Joseon Retinal øyekremen? Har ikke prøvd den selv, men den skal visstnok være veldig, veldig god. https://www.bangerhead.no/beauty-of-joseon-revive-eye-serum-ginseng-retinal-30-ml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #12 Del Skrevet 11. mars 2023 Jotun sparkel. Funker fjell. Anonymkode: c5a53...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #13 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jotun sparkel. Funker fjell. Anonymkode: c5a53...1ef Ai, ja du har nok mer enn fine linjer om du tyr til det. Anonymkode: b6523...35f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 12. mars 2023 #14 Del Skrevet 12. mars 2023 Scherbatsky skrev (9 timer siden): Roci, har du prøvd den nye Beauty Of Joseon Retinal øyekremen? Har ikke prøvd den selv, men den skal visstnok være veldig, veldig god. https://www.bangerhead.no/beauty-of-joseon-revive-eye-serum-ginseng-retinal-30-ml Nei, jeg har faktisk ikke det, så takk for tips🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 12. mars 2023 #15 Del Skrevet 12. mars 2023 Scherbatsky skrev (9 timer siden): Roci, har du prøvd den nye Beauty Of Joseon Retinal øyekremen? Har ikke prøvd den selv, men den skal visstnok være veldig, veldig god. https://www.bangerhead.no/beauty-of-joseon-revive-eye-serum-ginseng-retinal-30-ml Nei, jeg har faktisk ikke det, så takk for tips🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 12. mars 2023 #16 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvilket serum? Anonymkode: 44bc2...5d8 Ser at lenken ikke fungerer, prøver på nytt. Dette:https://www.blivakker.no/product/3229210?utm_campaign=pmax_group_d_high_margin&gclid=Cj0KCQiAjbagBhD3ARIsANRrqEtS2UxXA0mI2_37UR5z38CjLkf2javBzbu0mB_wzO-afEJL6q6f98saAqfJEALw_wcB 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #17 Del Skrevet 30. juni 2023 Dytt Anonymkode: 73355...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. juni 2023 #18 Del Skrevet 30. juni 2023 Roci skrev (På 12.3.2023 den 9.09): Ser at lenken ikke fungerer, prøver på nytt. Dette:https://www.blivakker.no/product/3229210?utm_campaign=pmax_group_d_high_margin&gclid=Cj0KCQiAjbagBhD3ARIsANRrqEtS2UxXA0mI2_37UR5z38CjLkf2javBzbu0mB_wzO-afEJL6q6f98saAqfJEALw_wcB For 6 ml og 800 kr burde den jo kunne klare å utføre underverker! 6 ml er 1/3 av det man vanligvis får når man kjøper øyekrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 1. juli 2023 #19 Del Skrevet 1. juli 2023 Djungelvrål skrev (9 timer siden): For 6 ml og 800 kr burde den jo kunne klare å utføre underverker! 6 ml er 1/3 av det man vanligvis får når man kjøper øyekrem. Ingen tvil om at den er dyr, men den fungerte for meg, da🙂 Fikk tydelig mindre synlige smilerynker og mindre "kreppaktige" øvre øyelokk🙂 Jeg har ikke kjøpt den igjen nettopp pga prisen, men huden er like fin fortsatt🙂 Godt mulig det skyldes det nye peptidseeumet jeg bruker😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå