AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #41 Skrevet 12. mars 2023 Topsi skrev (5 minutter siden): Jeg er helt enig, det er komplett absurd at man skal på jobb i helsevesenet med korona, selv om man bruker munnbind... Det burde jo vært straffbart å sette pasientenes liv og helse i fare. Anonymkode: 818bb...f06
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #42 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det burde jo vært straffbart å sette pasientenes liv og helse i fare. Anonymkode: 818bb...f06 Munnbind har de sluttet med i helsevesenet, også når de ansatte er syke Anonymkode: 8d096...9e5
Topsi Skrevet 12. mars 2023 #43 Skrevet 12. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Munnbind har de sluttet med i helsevesenet, også når de ansatte er syke Anonymkode: 8d096...9e5 Jeg kommer uansett til å bruke munnbind, selvsagt Endret 12. mars 2023 av Topsi
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #44 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Munnbind har de sluttet med i helsevesenet, også når de ansatte er syke Anonymkode: 8d096...9e5 Jeg har liten tro på at ansatte i helsevesenet slutter å bruke munnbind fordi de gir blanke i pasientenes ve og vel. Kan det kanskje, muligens, være at de har tatt inn over seg all forskningen som viser at munnbind ikke spiller noen som helst rolle for å beskytte mot virus? Jeg tror at når proffe behandlere i helsevesenet legger av seg munnbindet, så har de et solid, faglig grunnlag for å gjøre det. Anonymkode: c4a97...50e
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #45 Skrevet 12. mars 2023 Begynner å brygge på noe. Begynte å få vondt i halsen igår og våknet til ekstremt hes stemme idag. Hadde rennende nese igår også, men det ga seg veldig fort heldigvis. Anonymkode: af295...3d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå