AprilLudgate Skrevet 10. mars 2023 #21 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Slutt å snakke om eggløsning og apper. Hvis han vil ha sex ellers, blir det sikkert barn av det... Anonymkode: c63d5...4cc Nei? Man blir ikke gravid utenom det fertile vinduet nei. Nå har han ikke lyst, og er ikke åpen om hvorfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #22 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Da tenker jeg at du «forandrer» syklusen din så ser du om det plutslig blir anderleds da vet du hva du har med å gjøre Anonymkode: 9cbcd...4a4 😱🤣👌 Anonymkode: a4105...a9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #23 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Synes noen her er for kjappe til å hoppe på 'manglende interesse'. Jeg (som en 26 år gammel mann) vil tro det handler om at han ikke føler at han vil få til å prestere Veldig lite sexy med en partner ( uansett kjønn) som ikke klarer å kommunisere. Tipper nok mannen har ombestemt seg, han har bare ikke baller til å si det. Anonymkode: f7625...f41 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 10. mars 2023 #24 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Veldig lite sexy med en partner ( uansett kjønn) som ikke klarer å kommunisere. Tipper nok mannen har ombestemt seg, han har bare ikke baller til å si det. Anonymkode: f7625...f41 Dette ☝️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 10. mars 2023 #25 Del Skrevet 10. mars 2023 Apper og eggløsningstester er utrolig usexy, jeg hadde droppet dem og bare hatt sex når dere har lyst. Det kan uansett være lurt å ta en generell prat om han fortsatt vil ha barn, men jeg skjønner godt han blir lei av eggløsningsprat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 10. mars 2023 #26 Del Skrevet 10. mars 2023 Hva er dine tanker om at det gjør vondt med sex...hva da med et barn skal skal skiftes på, hentes, legges ned, eventuelt han må ligge på gulvet for lek etc. Klarer han å gå tur mer vogn? Klarer han å være i permisjon mer så vondt rygg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #27 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Veldig lite sexy med en partner ( uansett kjønn) som ikke klarer å kommunisere. Tipper nok mannen har ombestemt seg, han har bare ikke baller til å si det. Anonymkode: f7625...f41 Hva er det som gjør at du går utifra det? Anonymkode: 61c30...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #28 Del Skrevet 10. mars 2023 AprilLudgate skrev (1 time siden): Nei? Man blir ikke gravid utenom det fertile vinduet nei. Nå har han ikke lyst, og er ikke åpen om hvorfor. Brukeren mente ikke at man blir gravid utenom det fertile vinduet, men hvis de har sex jevnt gjennom syklusen er det også ganske sannsynlig at man har samleie rundt de fruktbare dagene og da trenger man ikke snakke så mye om eggløsning osv som kan være stressende og ødelegge sexlysten. Da jeg hadde ryggproblemer etter å ha måkt snø kunne jeg ikke engang sitte på over en måned etterpå, og jeg var sykemeldt (gradert) et halvt år. Det er faktisk helt sinnsykt slitsomt psykisk å ha så sykt vondt i ryggen og det siste jeg tenkte på på den tiden var sex. Jeg hadde nok med å gå noen kilometer på tur i uka og ellers måtte jeg ligge. Anonymkode: 246d9...e23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 10. mars 2023 #29 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Brukeren mente ikke at man blir gravid utenom det fertile vinduet, men hvis de har sex jevnt gjennom syklusen er det også ganske sannsynlig at man har samleie rundt de fruktbare dagene og da trenger man ikke snakke så mye om eggløsning osv som kan være stressende og ødelegge sexlysten. Da jeg hadde ryggproblemer etter å ha måkt snø kunne jeg ikke engang sitte på over en måned etterpå, og jeg var sykemeldt (gradert) et halvt år. Det er faktisk helt sinnsykt slitsomt psykisk å ha så sykt vondt i ryggen og det siste jeg tenkte på på den tiden var sex. Jeg hadde nok med å gå noen kilometer på tur i uka og ellers måtte jeg ligge. Anonymkode: 246d9...e23 Poenget er at de ikke har det. Sex jevnlig altså. Han unngår det, og vil ikke snakke om hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 10. mars 2023 #30 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sperm kan leve i 5-7 dager, så det bør ikke være til hinder for prøvingen. Anonymkode: a41b9...d98 Hvis spermen har høy kvalitet og optimale forhold, kan den leve i opptil 5 døgn. Så sannsynligvis ikke. 2-3 dager er nok mer realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #31 Del Skrevet 10. mars 2023 AprilLudgate skrev (7 minutter siden): Poenget er at de ikke har det. Sex jevnlig altså. Han unngår det, og vil ikke snakke om hvorfor. I HI står det "Da svarte han bare at vi kan jo ikke ha sex pga ryggen. Og det i seg selv er jo i orden, men det jeg stusser over er at han fint kan ha sex utenom eggløsning. " Altså har de sex utenom eggløsning; men hvis han ikke vet når eggløsning er så er det naturlig at noen av gangene de har sex havner innenfor det fertile vinduet. Jeg har ikke inntrykk av at TS mener de nesten aldri har sex. Anonymkode: 246d9...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #32 Del Skrevet 10. mars 2023 Er det i det hele tatt mulig å ha sex med prolaps i ryggen? Det hadde ikke jeg klart! Anonymkode: a9950...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå