AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #1 Del Skrevet 10. mars 2023 Er det noen over 40 her som har sjekket hvor fruktbare de er? Jeg er 41, og har dessverre utsatt så lenge å få testet meg fordi jeg er så redd for svaret, og heller håpet på at det skal skje, men det skjer ikke. Og nå må jeg sjekke. Hva får du vite? Hva er alternativene hvis det står dårlig til? Er det stor sjanse for at det over 40 er helt håpløst? Noen med litt erfaring? Jeg har ett barn fra før som jeg fikk når jeg var 19. Anonymkode: 59245...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #2 Del Skrevet 10. mars 2023 Er du TS dame eller mann? Som mann får du en vurdering av ulike egenskaper og tellinger av sædceller. Som sammenlignes med normalen. Jeg hadde mye bedre fertilitet i 40 årene enn tidligere. Anonymkode: bb8cd...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 10. mars 2023 #3 Del Skrevet 10. mars 2023 Mann- skjekke sæd. Kvinne -skjekke egg, hvor mange du har og om de er bra kvalitet. Har du eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #4 Del Skrevet 10. mars 2023 Sofakona skrev (34 minutter siden): Mann- skjekke sæd. Kvinne -skjekke egg, hvor mange du har og om de er bra kvalitet. Har du eggløsning? Ja, jeg har eggløsning. Har veldig tydelige tegn på det hver måned. Anonymkode: 59245...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #5 Del Skrevet 10. mars 2023 Jeg er 42 og gravid. Jeg sjekket på privat klinikk og fikk oppløftende tall, godt innenfor normalen. Mannen fikk derimot påvist lavt antall spermier i prøven sin så de mente vi sannsynligvis ikke ble gravide naturlig. Det ble vi. Etter 2,5 års prøving. Anonymkode: d9b01...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #6 Del Skrevet 10. mars 2023 Test deg du, jeg er snart 37 og har veldig gode egg fikk jeg beskjed om Anonymkode: 18244...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå