BerntHulken Skrevet 6. april 2023 #21 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (På 9.3.2023 den 22.27): Føler jeg har blitt tynnere i håret (røyter mye), blek og tørr hud, har fått mer dun i fjeset (her om dagen nappet jeg et laaangt hår på haka😭😱). Føler huden min hadde en annen glød for kun noen få år siden. Jeg syns det er tidlig å kjenne på dette allerede. Det er da ikke vanlig??!! Anonymkode: ffc8e...fcc Forfallet starter fra fylte 30 for de fleste. På et eller annet vis. Gjelder begge kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #22 Del Skrevet 6. april 2023 Sikker på at det ikke bare er årstiden? Nå har endelig solen kommet tilbake etter en lang og kjip vinter. Og når lyset er tilbake ser jeg virkelig hvor bleik jeg har blitt. Og den kalde, tørre vinterluften har gjort huden dehydrert slik at alle rynker og linjer virkelig popper fram. Jeg ser skikkelig sliten og gusten og bleik ut! Ikke har jeg orket å stelle så mye med meg selv heller, for vinteren suger alt av energi ut av meg. Pleier å bli bedre når sommeren kommer. I mens bruker jeg luftfukter for å unngå all den tørre luften, smører godt med fuktighetskrem og drikker mye vann for å holde huden hydrert. Et par dråper self-tan i fuktighetskremer hjelper også litt. Skal ikke så mye til før en føler seg litt mer fresh Jeg er 35. En kan selvsagt ikke forvente å se evig ung ut, men man kan prøve å bli den beste utgaven av seg selv. Og jo eldre man blir jo mer må en passe på. Sånn tror jeg det er for alle! Anonymkode: 24151...f72 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå