AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #1 Del Skrevet 9. mars 2023 Jeg vil gjerne prøve dette, men er skeptisk. Har du prøvd og ville du anbefalt det? Anonymkode: 37b20...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. mars 2023 #2 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg vil gjerne prøve dette, men er skeptisk. Har du prøvd og ville du anbefalt det? Anonymkode: 37b20...92f Ja,hjemme. Aldri i salong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #3 Del Skrevet 9. mars 2023 flusa skrev (2 timer siden): Ja,hjemme. Aldri i salong. Hva har du brukt ? Anonymkode: 37b20...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. mars 2023 #4 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva har du brukt ? Anonymkode: 37b20...92f Makeup mekka sin. Syns den er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 9. mars 2023 #5 Del Skrevet 9. mars 2023 (endret) Jeg har aldri tatt kjemisk peeling hos hudpleier, men eksfolierer med syrer hjemme. Har brukt både glycolsyre 7%0 og 10%, bruker nå melkesyre (lactic acid) 10%, som er like effektiv men mer skånsom mot huden. Fordelen med kjemisk eksfoliering i forhold til fysisk skrubb er at du får en jevnere eksfoliering, og de ulike syrene har forskjellige andre egenskaper som et bra for huden. Men du spør kanskje om kjemisk peeling i salong, og da er kanskje ikke min erfaring spesielt nyttig😉 Endret 10. mars 2023 av Roci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 9. mars 2023 #6 Del Skrevet 9. mars 2023 Ja, jeg har faktisk prøvd kjemisk peeling før, og jeg kan definitivt anbefale det. Men det kommer selvfølgelig an på hva du ønsker å oppnå med behandlingen. Hvis du vil fjerne dype arr, kan det hende du trenger flere behandlinger. Men for generell hudforbedring og å få en jevnere hudtone, kan en enkelt behandling være nok. Det kan være ubehagelig under behandlingen, men smerten er kortvarig. Og når det kommer til bivirkninger, så kan det være litt rødhet og avflassing av huden i noen dager etterpå. Men det er verdt det for den glødende huden du får i etterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #7 Del Skrevet 9. mars 2023 tok det i salong , anbefalt av hudlege. Har nå utviklet aggressiv lichen shlerosus i etterkant ikke gjør det Anonymkode: e2eec...2e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #8 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): tok det i salong , anbefalt av hudlege. Har nå utviklet aggressiv lichen shlerosus i etterkant ikke gjør det Anonymkode: e2eec...2e1 Tok du peeling i underlivet?? 😬 Anonymkode: e82d7...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #9 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tok du peeling i underlivet?? 😬 Anonymkode: e82d7...a53 ansiktet Anonymkode: e2eec...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #10 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): ansiktet Anonymkode: e2eec...2e1 Men lichen sclerosus rammer underlivet. Anonymkode: e82d7...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #11 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 10.3.2023 den 17.10): Men lichen sclerosus rammer underlivet. Anonymkode: e82d7...a53 har fått det i ansiktet Anonymkode: e2eec...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 14. mars 2023 #12 Del Skrevet 14. mars 2023 Har tatt kjemisk peeling tja 10 ganger hos hudpleier, da begynner hun med lav konsentrasjon også øker hun etterhvert som huden tåler det. Gjorde det da jeg var plaget med kviser og arr i 20 årene. Arrene forminsket og kvisene forsvant etterhvert, huden ble jevnere og fikk mer glød. Gjør det hjemme nå med to sin syre peeling, men merker at konsentrasjonen ikke er så sterk, i forhold til hva min hud tåler. Oppnådde bedre resultater hos hudpleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå