AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #41 Del Skrevet 17. mars 2023 On 3/9/2023 at 4:01 PM, AnonymBruker said: Det aller meste er bare funnet opp. Den baserer seg på et par artikler skrevet av journalister, om ikke-vangitte personer og hvor hardt de festet. Anonymkode: 46b40...2c7 Det som er funnet på her er jo posten din. Det er godt kjent hvem disse fire skal gjenspeile. Og ganske mange av historiene er løst basert på reelle hendelser. At du ikke har kjennskap til noe betyr ikke at du kan finne på en ny virkelighet. Anonymkode: 5842c...897 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #42 Del Skrevet 17. mars 2023 Vera skrev (4 minutter siden): Ja, jeg blir heller sjokkert over hvor naive enkelte er - som ikke tror på at enkelte miljøer er som dette. Det neste jeg ønsker meg nå, er en serie - i Exit stil som gjør et dypdykk i Politikker-Norge..der ville mange blitt sjokkert. JA til det! 👍 Anonymkode: f6031...b28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #43 Del Skrevet 17. mars 2023 Isambard skrev (På 12.3.2023 den 8.21): Hva betyr "basert på virkeligheten"? Det finnes rusbruk, vold, psykopater, økonomisk kriminalitet, prostitusjon etc etc. Sånn sett er det "sant". Rollefigurene er bare sånn hele tiden. Det blir ikke troverdig for meg. Det blir litt for insisterende på 'Se hvor fæle de er!" Jeg elsker serien, men man må ta det for hva det er. For meg blir dette veldig troverdig. Da jeg har møtt slike i det virkelige livet. Og joda, de er så fæle om ikke verre. I en av historiene jeg kjenner til ble "bare" 2 prostituerte kasta overbord på en superyacht i Nice, disse to ble funnet omkommet. Men på grunn av mannen som eide båten var av den rolyale typen ( ikke norsk ) ble det ikke noen sak utav det, selv om det både var norske finansmenn og andre kjente rikinger fra Norden og Europa. Ikke vær så naiv å tro, du må nesten vite. Anonymkode: 908aa...2e0 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #44 Del Skrevet 17. mars 2023 5 hours ago, Vera said: Ja, jeg blir heller sjokkert over hvor naive enkelte er - som ikke tror på at enkelte miljøer er som dette. Det neste jeg ønsker meg nå, er en serie - i Exit stil som gjør et dypdykk i Politiker-Norge..der ville mange blitt sjokkert. Sant. Dessuten henger jo alt sammen. Politikerne, mediene, milliardærene, osv. Norge er et lite land hvor alle kjenner alle og maktmennesker pleier selvsagt nettverket sitt. Anonymkode: 901aa...634 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 17. mars 2023 #45 Del Skrevet 17. mars 2023 On 3/16/2023 at 12:59 PM, Snok1 said: Jeg tenker at Exit er Kardemomme-versjonen av virkeligheten. Leste du denne artikkelen? Har absolutt ingen relevans til TV-serien Exit. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 17. mars 2023 #46 Del Skrevet 17. mars 2023 Jan Haudemann-Andersen uttalte jo at ekte mannfolk ikke triller barnevogn. Han har vel vært gift fire ganger tror jeg med yngre og yngre koner. Jeg tror det er mye som mange vet om som ikke skrives i media. Og noen i finansmiljøet er selvsagt streite og lever stabile familieliv. Men har du ekstremt mye penger så er det lett å tenke at du fortjener mer enn andre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #47 Del Skrevet 17. mars 2023 29 minutter siden, fru Alving said: Jan Haudemann-Andersen uttalte jo at ekte mannfolk ikke triller barnevogn. Han har vel vært gift fire ganger tror jeg med yngre og yngre koner. Jeg tror det er mye som mange vet om som ikke skrives i media. Og noen i finansmiljøet er selvsagt streite og lever stabile familieliv. Men har du ekstremt mye penger så er det lett å tenke at du fortjener mer enn andre. Stemmer. Vil legge til at selv sympatiske finansmenns sikkert sliter med å holde på ekteskapene. Flesteparten av dem er arbeidsnarkomane. De som har blitt svært rike har som regel blitt det fordi de har prioritert knallhardt å blir rik. Anonymkode: 901aa...634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17. mars 2023 #48 Del Skrevet 17. mars 2023 Chupacabra skrev (4 timer siden): Leste du denne artikkelen? Har absolutt ingen relevans til TV-serien Exit. Vet du ingen ting om Arne Fredly? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 18. mars 2023 #49 Del Skrevet 18. mars 2023 32 minutter siden, Snok1 said: Vet du ingen ting om Arne Fredly? Joda, personlig mener jeg at han er en av norges største dra-til-tryner. Denne mannen har trolig middels IQ men er langt på minussiden på EQ-skalaen. (ref. hans uttalelse da han havnet under Spetalen på formuelisten). Men det forandrer ikke hva jeg skrev om at det ikke er noen sammenheng mellom Fredly og serien Exit. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #50 Del Skrevet 18. mars 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: For meg blir dette veldig troverdig. Da jeg har møtt slike i det virkelige livet. Og joda, de er så fæle om ikke verre. I en av historiene jeg kjenner til ble "bare" 2 prostituerte kasta overbord på en superyacht i Nice, disse to ble funnet omkommet. Men på grunn av mannen som eide båten var av den rolyale typen ( ikke norsk ) ble det ikke noen sak utav det, selv om det både var norske finansmenn og andre kjente rikinger fra Norden og Europa. Ikke vær så naiv å tro, du må nesten vite. Anonymkode: 908aa...2e0 Det er vel noe av det som er skremmende. Ikke bare kan enkeltmennesker drepe prostituerte, men er det nok penger på spill så kan det være drøssevis av vitner, men ingen som sier noe til politiet. Man så jo også dette med Weinstein og Epstein. Nå drepte ikke de noen, men det de gjorde var ille nok. Men de hadde mange som var villige til å ikke bare hjelpe skjule forbrytelsene, men også legge til rette for at de kunne fortsette med voldtekt, vold, traficking, gjøre mindreårige til prostituerte, osv. Eliten elsket jo disse to mennene. Også etter Epstein hadde blitt dømt. Og Polanski var elsket av film-eliten også etter alle visste han hadde dopet ned og voldtatt en 13 åring. Så lenge eliten kan tjene penger på deg så vil de se gjennom fingrene på absolutt alt. Anonymkode: 901aa...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #51 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 8.08): Definitivt basert på sannhet! De forteller rett ut hvor korrupt Norge er, men verden vil åpenbart bedras 😵💫 Ola dunk sitter like naiv på berget og tror dette bare er underholdning og morsomt. Våkn opp folkens!!! Anonymkode: dae29...9b1 Hva er det å våkne opp til? La de nå styre på. Anonymkode: b344c...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #52 Del Skrevet 18. mars 2023 Tough cookie skrev (På 16.3.2023 den 14.18): Da jeg var student i København for 20 år siden jobbet jeg i helgene i garderoben på en eksklusiv "herreklubb", der det gikk businessmenn ala fyrene i Exit/ finansmiljøet. Det var stripping, små rom der man kunne sitte uforstyrret å spille poker og drikke, det var eskortedamer som var ansatt der og som hadde som jobb å få kunder til å spandere dyr drikke på de. Kundene som ønsket "å pudre nesen" fikk det de ønsket bringt til bordet eller avlukket hvor de satt- alt veldig diskré selvfølgelig. Det var ikke lov å ha sex der, men ingen sjekket hva som skjedde på de private rommene. Så mange menn som hadde tatt av seg gifteringen... Tydelig hvorfor du jobbet i garderoben i hvert fall Anonymkode: 01641...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #53 Del Skrevet 18. mars 2023 fru Alving skrev (4 timer siden): Jan Haudemann-Andersen uttalte jo at ekte mannfolk ikke triller barnevogn. Han har vel vært gift fire ganger tror jeg med yngre og yngre koner. Jeg tror det er mye som mange vet om som ikke skrives i media. Og noen i finansmiljøet er selvsagt streite og lever stabile familieliv. Men har du ekstremt mye penger så er det lett å tenke at du fortjener mer enn andre. Det er jo noe sant i det da, at ekte menn ikke triller barnevogn. Er ikke spesielt maskulint og kan vel sidestilles med å gå med bæresele. Og ja, jeg har mann og tre barn, han er til og med i finansmiljøet. Anonymkode: 01641...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #54 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det som er funnet på her er jo posten din. Det er godt kjent hvem disse fire skal gjenspeile. Og ganske mange av historiene er løst basert på reelle hendelser. At du ikke har kjennskap til noe betyr ikke at du kan finne på en ny virkelighet. Anonymkode: 5842c...897 Hvilke fire? Anonymkode: 01641...f44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 18. mars 2023 #55 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo noe sant i det da, at ekte menn ikke triller barnevogn. Er ikke spesielt maskulint og kan vel sidestilles med å gå med bæresele. Og ja, jeg har mann og tre barn, han er til og med i finansmiljøet. Anonymkode: 01641...f44 Det er din mening. Håper sønnen min en dag blir en stolt barnevogntrillende pappa. 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #56 Del Skrevet 18. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo noe sant i det da, at ekte menn ikke triller barnevogn. Er ikke spesielt maskulint og kan vel sidestilles med å gå med bæresele. Og ja, jeg har mann og tre barn, han er til og med i finansmiljøet. Anonymkode: 01641...f44 Det er vel hverken sant eller usant da det kun er en personlig mening. Det er også nok av folk som synes kontorjobber er lite maskulint. Anonymkode: 901aa...634 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #57 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er vel hverken sant eller usant da det kun er en personlig mening. Det er også nok av folk som synes kontorjobber er lite maskulint. Anonymkode: 901aa...634 Tror få folk syns det er lite maskulint med kontorjobb, for meg er kontorjobb beste om jeg skal finne meg en mann, slippe all den turnusen og stresset. Bedre med kontorjobb, enn å løpe etter kriminelle folk for ei luselønn. Eller hva er maskulint yrke for deg? Anonymkode: a4986...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 18. mars 2023 #58 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er jo noe sant i det da, at ekte menn ikke triller barnevogn. Er ikke spesielt maskulint og kan vel sidestilles med å gå med bæresele. Og ja, jeg har mann og tre barn, han er til og med i finansmiljøet. Anonymkode: 01641...f44 Alle har rett til sin mening. Jeg synes ikke det er tiltrekkende eller maskulint om en mann er så usikker på egen maskulinitet at han ikke kan frakte sitt eget barn fra A til B i en vogn eller bæresele. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #59 Del Skrevet 18. mars 2023 Just now, AnonymBruker said: Tror få folk syns det er lite maskulint med kontorjobb, for meg er kontorjobb beste om jeg skal finne meg en mann, slippe all den turnusen og stresset. Bedre med kontorjobb, enn å løpe etter kriminelle folk for ei luselønn. Eller hva er maskulint yrke for deg? Anonymkode: a4986...b91 Poenget mitt var jo at folk har ulikt syn på hva som er maskulint. Men om du ser på yrkene som ofte blir trukket frem som maskuline så er det jo yrker hvor man bruker kroppen, er handy, har autoritet(politi), osv. Sjeldent noen nevner superbruker i Excel og PowerPoint når de skal nevne maskuline yrker. Selv om man kan tjene svært godt om man behersker de ferdighetene. Anonymkode: 901aa...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #60 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Poenget mitt var jo at folk har ulikt syn på hva som er maskulint. Men om du ser på yrkene som ofte blir trukket frem som maskuline så er det jo yrker hvor man bruker kroppen, er handy, har autoritet(politi), osv. Sjeldent noen nevner superbruker i Excel og PowerPoint når de skal nevne maskuline yrker. Selv om man kan tjene svært godt om man behersker de ferdighetene. Anonymkode: 901aa...634 Vet ikke helt. Men Politi yrket er ganske tøft! For meg har jeg altfor dårlig erfaring med menn ifra Politiet, sier ikke alle. Men noen av de tar med seg jobben hjem, spesielt de som er etterforskere. Kanskje i løpet av en arbeidsdag har de sett 1 selvmord, 1 drapsforsøk, mange andre ting. Og deretter bruker de "sorgen" de har inni seg på privatlivet og uttrykker sinne. Jeg skal ikke være noen sin hobbypsykolog. Går utover forholdet Anonymkode: a4986...b91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå