Thomasine Skrevet 19. mars 2023 #61 Del Skrevet 19. mars 2023 Morsomt at en ung spirrevipp…synser om sin bruk eller ikke bruk av FB og dermed skal alle andre forsvare sin bruk av FB? Jeg blåser i om andre bruker eller ikke, hvor mye de bruker osv…men forsvare meg for en som er så nedlatende og tydelig mener at det h*n bruker er det riktige…nei det gidder man vel ikke? 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 19. mars 2023 #62 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg bruker facebook til grupper og arrangementer. Det er også sider jeg følger som kommer med interessante/morsomme oppdateringer. Jeg kommenterer kun på ting i grupper. Andre kommentarfelt kan jeg lese for underholdningens skyld, siden det skrives så mye rart og til tider helt håpløse ting. Men jeg bruker ikke facebook som før. Da jeg skrev status om hva jeg drev med. De er forresten vanvittig kleine å lese når de kommer opp under minner 😄 Før la jeg også ut album med bilder etter ferieturer osv for eksempel. Messenger bruker jeg fortsatt mye. Det for å holde kontakt med familie, venner og i forbindelse med frivillig arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå