Gjest Adobyen Skrevet 9. mars 2023 #21 Del Skrevet 9. mars 2023 Hvorfor latterliggjøres folk som bruker facebook, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. mars 2023 #22 Del Skrevet 9. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden): Må jo følge kg på Facebook og se når de legger ut innlegg som dette der også for diskusjon der. Den gruppen har jeg vært innom, men forlot den ganske fort. Det ble altfor vilt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #23 Del Skrevet 9. mars 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Hvorfor latterliggjøres folk som bruker facebook, egentlig? De må jo ha noen å latterliggjøre, vet du. De føler seg litt bedre med seg selv når de får gjort det. Anonymkode: 32f5a...cc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #24 Del Skrevet 9. mars 2023 Ja, jeg bruker Facebook aktivt. Jeg legger sjeldent ut noe selv, men bruker det aktivt til å følge med på ulike grupper jeg har interesse av. Anonymkode: 8e068...a39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mars 2023 #25 Del Skrevet 9. mars 2023 Adobyen skrev (10 minutter siden): Den gruppen har jeg vært innom, men forlot den ganske fort. Det ble altfor vilt for meg. Det var hæla i taket uten moderator ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #26 Del Skrevet 9. mars 2023 Svært få, det er derfor de vil flytte Messenger inn i Facebook igjen. ja har Facebook for å følge med i grupper, men nå er jo det og ubrukelig da det bare er reklame som kommer opp. Ting jeg vil ha med meg kommer ikke frem før eventene er ferdig. for å få med seg ting må jeg aktivt gå inn på sider og grupper for å se om det har skjedd noe nytt. hadde grupper flyttet ut av Facebook igjen, så hadde Facebook dødd ut. Anonymkode: bdc33...106 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #27 Del Skrevet 9. mars 2023 Jeg trives med Facebook jeg.Er med i mange grupper,holder kontakt med mange i familie/venner og leser nyheter.Jeg legger derimot aldri ut annet enn musikk,har ikke "tusen venner",men de jeg har jeg god kontakt med.jeg har samme profilbilde som da jeg registrerte meg i 2018 (og det var et gammelt bilde..)og det har jeg ikke tenkt å forandre på.For meg er Face lett underholdning. Anonymkode: 14faa...7ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #28 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Svært få, det er derfor de vil flytte Messenger inn i Facebook igjen. ja har Facebook for å følge med i grupper, men nå er jo det og ubrukelig da det bare er reklame som kommer opp. Ting jeg vil ha med meg kommer ikke frem før eventene er ferdig. for å få med seg ting må jeg aktivt gå inn på sider og grupper for å se om det har skjedd noe nytt. hadde grupper flyttet ut av Facebook igjen, så hadde Facebook dødd ut. Anonymkode: bdc33...106 Det går an å velge "feeds", da blir det mer likt gamle Facebook og du får se hva folk legger ut. Det er bra, men på den annen side avslører det hvor lite aktivitet det faktisk er. Anonymkode: 95675...c08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #29 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da mener jeg AKTIVT BRUKER Facebook. Å bare ha en bruker der, eller å bruke Messenger teller ikke. Boomere teller ikke, de bruker fortsatt Facebook. Men de er... vel... boomere 👵 Anonymkode: ec3b4...750 Bruker det til barnas klassegrupper. Ellers til noen interessegrupper (feks rundt en sykdom jeg har og noen matgrupper). Ellers svært lite jeg bruker favebook. Anonymkode: 705ee...361 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #30 Del Skrevet 9. mars 2023 Er det virkelig noen under 70 som bruker "vår herrens år" som uttrykk i 2023? Anonymkode: d3626...61b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #31 Del Skrevet 10. mars 2023 Bruker Klokkeriet aktivt, men ikke noe aktivitet på FB utenom det Anonymkode: 529ae...e98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #32 Del Skrevet 10. mars 2023 Omtrent alle bruker Facebook aktivt. Det er noen høylydte demonstrerende bedrevitere som blånekter, og med dem er det alltid et salig styr med arrangementer og slikt. Enten er de ludditter som ikke "forstår seg på digitale dingsebomser" (selv om de var ca. 40 da det ble klart at fremtiden var digital), eller så ser de ut som Comic Book Guy fra The Simpsons, og er så redde for dataene sine at de insisterer på å bruke Telegram, Discord eller (for de virkelig sprø) IRC. Typisk er de også ganske inkonsekvente på det, og gjerne ekstremt negative til Meta, samtidig som de ikke har noe problem med Google, Apple, Sony eller Microsoft. Du må snakke med dem da, for det varierer litt hvilke av disse selskapene de tolererer og hvilke de mener står i ledtog med djevelen. Ofte virker det ganske vilkårlig for en utenforstående. Anonymkode: 13ece...fb9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 11. mars 2023 #33 Del Skrevet 11. mars 2023 On 3/9/2023 at 11:47 AM, AnonymBruker said: Da mener jeg AKTIVT BRUKER Facebook. Å bare ha en bruker der, eller å bruke Messenger teller ikke. Boomere teller ikke, de bruker fortsatt Facebook. Men de er... vel... boomere 👵 Anonymkode: ec3b4...750 Ja (men aktivt vet jeg ikke, poster en gang i blant). Det er et utall av gode nisjegrupper der. Klarer man å unngå ting som bare er for tidtrøyte og politikk og så er det gull verd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #34 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 9.3.2023 den 11.47): Da mener jeg AKTIVT BRUKER Facebook. Å bare ha en bruker der, eller å bruke Messenger teller ikke. Boomere teller ikke, de bruker fortsatt Facebook. Men de er... vel... boomere 👵 Anonymkode: ec3b4...750 Ja, bruker det til grupper for ulike organisasjoner der jeg bor, som kirken, følge med på sidene til lokale butikker som legger ut info om tilbud, om kommunen har informasjon legges det ut der og for å holde kontakten med venner og tidligere klassekamerater som har flyttet andre steder. Det er langt fra bare boomere som bruker facebook, de har over en milliard brukere. Anonymkode: e2d6c...93b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 12. mars 2023 #35 Del Skrevet 12. mars 2023 Ja, til arrangementer/informasjon , legger ut litt bilder, ulike grupper innen felles turer, lidelsen min, hobbyer og sånn. Og gruppe for plassen jeg bor på, sånn gi bort gruppe av ting og tang. Og snoking, ikke glem snoking 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 12. mars 2023 #36 Del Skrevet 12. mars 2023 Mange år siden jeg postet noe, men events er kjekt og har noen fag/nerde-grupper jeg følger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. mars 2023 #37 Del Skrevet 12. mars 2023 Nei slettet Face i Sept 2018 og savner det ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 12. mars 2023 #38 Del Skrevet 12. mars 2023 (endret) Mine venner gjør det. Deler humorgreier, noen deler noe for å provosere. Noen legger ut info eller bilder for å slippe oppdatere en og en. Jeg gjør det siste iblant. Som når hunden min måtte dø 💔 Jeg la ut bilde av ham fra siste tur, og fortalte alt. Iblant kikker jeg innom lokale grupper for å se hva som skjer, eller grupper som har med mine fritidsinteresser å gjøre. Endret 12. mars 2023 av MyMichelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 12. mars 2023 #39 Del Skrevet 12. mars 2023 Ja, bruker det for lukkede grupper for aktiviteter/hobbyer og klubber jeg deltar i på fritiden. Og som nyhetsavis for kanaler jeg følger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 12. mars 2023 #40 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 9.3.2023 den 15.23): Er det virkelig noen under 70 som bruker "vår herrens år" som uttrykk i 2023? Anonymkode: d3626...61b De sier «Vår Herres år 2023», eller «Det Herrens år 2023». Har ikke bare med alder å gjøre, men hvilken kristen retning man tilhører. Ts synes sikkert det høres morsomt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå